Stránka 1 z 2

Napsal: stř 17.04.2013 00:05
od EdyBoyS
Plánuju zástavbu motoru z E46 do E36...
Ideální volba v poměru cena/výkon mi přijde 3,0i R6... Ale nevím, jak je to s uchycením... Čistě teoreticky, když se do E46 dávala 2,0i 2,5i a 2,8i tak by měli mít stejné uchycení a rozměry jako 3,0i... Myslíte, že to půjde nějak napasovat do E36 aniž bych musel zkracovat kardan nebo vyrábět držáky motoru atd??

Do E30 si dává hodně lidí motor 2,8 z E36 a padne tam jak poklice na hrnec, stačí akorát použík držáky z E36 a je to...
Ale jak je to u E36 vs E46, to netuším a ani jsem se toho nikde nedočetl.. nemáte s tím někdo nějakou zkušenost?

Napsal: stř 17.04.2013 10:54
od pragdejf
trochu bych se u tohohle bal zasadni vlastnosti motoru z E46, a to je vyhrejvanej termostat. pri nizky zatezi ma ten motor teplotu asi 115°C a chladici okruh je docela natlakovanej. chaldic z e46 tam jeste nak napasujes, ale kdo vi, jak se na tenhle tlak bude tvarit radiator topeni a hadice okolo.

dal bych se bal toho, ze jednotka motoru nebude schopna dat signal budikum v E36, myslim, ze v E46 komunikujou po can-bus.

E46 ma taky 4 lambdy, takze pokud mas na svodech jenom 2 pred katama, tak bude vyzadovat i dalsi 2 za katama.

a zaroven nepujde pouzit jednotka z E36, ktera by resila problem termostatu a budiku, protoze neuridi vyfukovej vanos. leda ze by si ho vyblokoval, nebo pouzil vacku z M52 a prohazel vsecky cidla, aby tomu jednotka rozumela.

uchyceni motoru je jenom drobnost.

prevodovku na blok taky proste nasadis puvodni z E36.

jako jediny reseni vidim koupit z M54B30 jenom kliku, pisty a ojnice a zastavet to do M52B25/28 bloku. sice to nepojede tak dobre, ale aspon to pojede. teda doufam v to, kliku pisty, ojnice, hlavu a blok na tuhle stavbu uz mam doma.

Napsal: stř 17.04.2013 20:00
od EdyBoyS
aha, tak to už raději koupím od kámoše kompletní zástavbu V8 4,0i 6 kvalt manuál... i s převodovkou, kardanem, sánim, výfukem atd

Napsal: stř 17.04.2013 21:30
od Fx
pragdejf: Nemluvě o imobilizéru a dalších věcech, které by se musely vyřešit.

Napsal: stř 17.04.2013 23:13
od MattyX
nejjednoduší řešení ? megasquirt jednotka a mrdat na všechny pičovinky pro buzíky :lol:

Napsal: pát 19.04.2013 09:42
od Thomeeno23
složitost té zástavby mi přijde víc než složitá vzhledem k ne zas tak razantnímu příbytku pružnosti oproti seriové 2.8 , pokud nechceš vyloženě Mko je ten motor dostačující

Napsal: pát 19.04.2013 11:08
od Mirda328
MattyX píše:nejjednoduší řešení ? megasquirt jednotka a mrdat na všechny pičovinky pro buzíky :lol:


myslis jako klimatizaci, abs atd....ze ty to v aute nemas :lol:

Napsal: pát 19.04.2013 11:12
od Mirda328
EdyBoyS píše:aha, tak to už raději koupím od kámoše kompletní zástavbu V8 4,0i 6 kvalt manuál... i s převodovkou, kardanem, sánim, výfukem atd


hele kamo stim V8 se utrapis, ale pokud mas dost dusevni sily tak do toho jdi, ono se rekne jen dat motor, ale je dost mozna jednodussi vymenit to treba za 3l M3 motor....spousta veci nebudes muset vubec resit a 300poniku znej vymacnes a benga nepoznaj nic, budes mit klid po vsech stranach.... kdyz se na to zpetne podivam asi bych koupil M3 a dal na ni kompresor kit....

Napsal: pát 19.04.2013 12:46
od Totic
A nechtěly by jste rovnou lahůdku.. jako Alpina B3 motor, zástavba v rámci možná ;) http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ght=alpina

Napsal: pát 19.04.2013 17:13
od EdyBoyS
Totic píše:A nechtěly by jste rovnou lahůdku.. jako Alpina B3 motor, zástavba v rámci možná ;) http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ght=alpina


to je moc drahý... Ten čtyřlitr V8 seženu za 15 tis.
Když přičtu cenu za 6 kvalt manuál převodovku, chladič, sání, vyráběnou olejovou vanu, zkracovanej kardan, vyráběny držáky, práci atd... prostě komplet aby to auto bylo schopný jet a mělo všechny věci kompletní jako je sání, výfuk, chlazení, topení atd, tak to vychází cca na 50 tis...

Rači půjdu do V8 než do M3... Sehnat nevylítané emko je šance 1% ze sta... Všechno jsou to vylágrované mrdky které si kupují zazobaní frajírci, kteří chcou vyzkoušet "jak jede M3" a pak se toho zbavují... Veškeré díly jsou daleko dražší a daleko častěji se tam něco sere, protože je ten motor vyladěnej na maximum, dešto ten čtyřlitr je sériovka, ta tě klidně přežije...

Kámoš to v E36 Coupé má a jede to nemožně a spotřeba skoro shodná s 325i

Napsal: pát 19.04.2013 17:50
od Rade520
50 tisíc se mě zdá dost málo,pokud si nebudeš dělat vše sám.
nevím jestli jsi dělal někdy nějakou stavbu,ale většinou všechno nejde tak
snadno a rychle jak to vypadá ze začátku .
Na V8 taky potřebuješ slušný brzdy....

Jestli někde leží kompletní funkční,neuhoněný čtyřlitr v dobrém stavu za 15tis. tak ho kupuju :)

Napsal: pát 19.04.2013 19:53
od Lucifer
A s tím V8 chceš pak normálně jezdit u nás v ČR po silnici 8O

Napsal: pát 19.04.2013 20:41
od Thomeeno23
a spotřeba stejná s 325i se mi taky nějak nepozdává...možná stejná jako s těma 325i které mají vykuchanej výfuk lambdy a kdoví co ještě ale asi ne s nějakou pěknou voňavkou v sérii. Edit: mě by v mých představách docela pobavovalo takové e36 330 cd 150 kw :D ačkoliv stejně by tam ty otáčky na coupátko lítali asi moc rychle

Napsal: pát 19.04.2013 22:29
od Totic
Ta Alpina => 250 koní, je dnes cenově úplně jinde, stačí se spojit s Jardou, je schopnej to taky zastavět na míru.

"Na Bigu mohli vsici videt jak to jede v seriovem provedeni v E36 (dif 2,93, vse nijak neupravovano). 2. misto v kategorii nad 2,5l. E46 330Ci se nechyta, E87 130i jede o malinko pomaleji ....."

V8 je těžká na předek, to chce taky M3 nebo 330i brzdy, podvozek..
Ale rozhodně jsem příznivcem všech výše zmiňovaných motorů v E36 i pro ježdění po silnici. 8)

Napsal: sob 20.04.2013 09:17
od Francis
Ve finále přijdou všechny varianty +- na stejné peníze. V8 motor je oproti Alpině nebo M3 levnější, avšak více peněz stojí vyrobit všelijaké držáky, výfuck, přestěhování posilovače brzd, úprava vany (a nebo koupit od Alpiny), ...

V8 na denní ježdění je bezpečnější, je kratší motor a tedy delší deformační zóna vpředu ;-)

Napsal: sob 20.04.2013 09:53
od Lucifer
A jak chcete legálně dostat do e36 V8 ? Řešit stk na doživotí auta už jen přes známý ?

Co když bude náhodou bouračka ? To vyjde potom docela draho když tam bude motor co tam nemá co dělat :)

Jedno řešení vim. Legálně to lze ale muselo by se auto přestavět na alpinu B8 a jít na typovky a na zastoupení ALPINA aby ti dali razítko :) Ale to jsme tak na 150tis

Je ještě nějaký jiný ? Jak mít papírově a bez starostí V8 v e36 ?

Napsal: sob 20.04.2013 10:10
od paveld
Zapsat by to jít mělo, ale ne uplně za málo peněz:

http://forum.e30.cz/legalizace-v8-s50-t87208.html
(sice jde o E30 ale bude to asi podobný)

Napsal: sob 20.04.2013 10:29
od shade741
Tak sem to pročetl a co na to říct... kocourkov tohleto :cry:

Napsal: sob 20.04.2013 10:34
od Mirda328
Jj, je to tak proto jsem vzdycky tvrdil, ze kazda zastavba vyjde 150k + , pac to musi bejt udelany aby to vypadalo jako original, idealne z bmw dilu, a z venku nenapadna serie... neurvanej vyfuk,,,, koupi m3 se dost usetri... a legalni kompresor kit s typovkou.....

Napsal: sob 20.04.2013 10:43
od MattyX
Mirda328 píše:
MattyX píše:nejjednoduší řešení ? megasquirt jednotka a mrdat na všechny pičovinky pro buzíky :lol:


myslis jako klimatizaci, abs atd....ze ty to v aute nemas :lol:


leichtbau voe :lol: