Stránka 1 z 1
Napsal: pát 12.04.2013 15:10
od bmw_fan123
Ahoj, neviem ci sa to uz niekde podrobnejsie riesilo, ak ano, kludne zmazat toto vlakno.
Zaujima ma nazor miestnych uzivatelov na toto:
1. Ake su presne rozdiely medzi motormi 318i a 320i po facelifte, t.j. 105kW a 125kW? Je 18i len podladeny 20i?
2. Da sa spravit upgrade 18i -> 20i len odlisnym nastavenim softwaru, alebo je potrebny vacsi zasah do hardwaru?
3. Maju tieto dva motory rovnake slabe miesta, obvykle problemy? Ak ano, ake?
Napsal: ned 02.08.2015 18:25
od ganzik
Cus vsem,nekoukal nekdo na tento dotaz? I me to zajima. Uvazuji o koupi
Napsal: ned 02.08.2015 18:59
od JaraX
rozdíly neřešte, oba tydle motory sou dost problémové a když najedou 150tkm tak je co říct, lepší volit R6,
Napsal: ned 02.08.2015 19:06
od ganzik
Fakt az tak na prd jsou? Kdysi jsem mel e46 318 105kw a uplne v pohode.
Chtel jsem prave neco s malou spotrebou.
Napsal: ned 02.08.2015 19:20
od viper81
Ahoj,
měl jsem 318i před faceliftem. Motor dost slabý, 320 pojede asi líp. Motor docela trpěl na úniky oleje. V cca 200 000 odešlo těsnění ventilových dříků (auto žralo olej ještě víc a dost kouřilo). Za dobu, co jsem auto měl 2x odešel motorek valvetronicu, ventilátor sahary a již zmíněné těsnění ventilových dříků. Dalo se jezdit za cca 8l/100 (spíš kratší trasy po městě).
V
Napsal: ned 02.08.2015 19:42
od ganzik
S tou e46 318 105kw jsem byl spokojenej. Nejsem zavodnik,pro me dostacujici vykon se spotrebou 7,2. Po dvoulete pauzy od Bmw,bych se rad vratil a chtel bych e90. A prave proto se tu ptam,co mi kdo napovi na e90 318 105kw nebo 320 125kw.
Jezdim do prace asi 3km a po praci jeste do mesta nakup atd. O vikendu najedu uz neco vic. Jde spis o to,ze Bmw je spis srdecni zalezitost co se tyce vzhledu atd. Nejsem odbornik v technickem ohledu.
Kazdy tu preferuje 325,330 a 335,ale ja bych rad neco podobneho jako byla ta e46 318 105kw akorat uz e90.
Da tedy nekdo radu,nebo jsem patlal a mam si koupit kolo

Napsal: ned 02.08.2015 20:23
od honzabiker1
viper81 píše:Ahoj,
měl jsem 318i před faceliftem. Motor dost slabý, 320 pojede asi líp. Motor docela trpěl na úniky oleje. V cca 200 000 odešlo těsnění ventilových dříků (auto žralo olej ještě víc a dost kouřilo). Za dobu, co jsem auto měl 2x odešel motorek valvetronicu, ventilátor sahary a již zmíněné těsnění ventilových dříků. Dalo se jezdit za cca 8l/100 (spíš kratší trasy po městě).
V
Valvetronic mely jenom N42 motory, ktere se davaly do po FL modelu (N42B20 v 318i ma 105kW), pred FL modely maji motory M43 (M43B19 v 318i ma 87kW).
Napsal: ned 02.08.2015 21:26
od viper81
Měl jsem ročník 2006, tedy před FL. Dle TP tam byl motor N46B20B - 95kW. V servisu mi tvrdili, že se problém týkal valvetronicu.
V
Napsal: ned 02.08.2015 21:33
od honzabiker1
Aha, tak to jo.. v predchozim prispevku psal nekdo o e46, tak jsem myslel, ze se to tyka take e46..

Napsal: ned 02.08.2015 22:23
od ganzik
A nejaka rada,nazor na e90 318 105kw nebo 320 125kw?
Napsal: ned 02.08.2015 22:38
od ganzik
Napsal: čtv 03.09.2015 15:51
od BarbarKing