Stránka 1 z 1

Napsal: pon 08.04.2013 17:55
od JirkaH
Nemáte někdo zkušenost? Z ničeho nic mi to nešlape v nízkých otáčkách, tj. do 1000 do 1500 otáček. Je jedno zda je studené nebo po zahřátí. Prostě se to po přidání plynu kucká. Pročítal jsem příspěvky a závad je uváděných nespočet. Kde začít.... Diagnostika hlásila poruchu na čtvrtém válci.... ale moc té diagnostice nevěřím...

Napsal: pon 08.04.2013 20:38
od muunky
Najdi někoho s pořádnou diagnostíkou a uvdíš hned. Můžou to být cívky, svíčky, vstřiky, čerpadlo atd.. Bez diagnostiky se nehneš.

Napsal: pon 08.04.2013 20:56
od Miguel
Svíčky ani cívky diagnostikou nezměříš, ale třeba svíčkama bych začal + dostat víc z diagnostiky, určitě to napoví.

Napsal: úte 09.04.2013 08:24
od JirkaH
jo díky - no já na diagnostice byl a měl jsme možnost do toho nahlédnout - vycházejí z toho pouze obecné informace - takže nic moc pro zjištění konkrétní závady.

jinak tam vám to naklepe závad, že by jste auto nejradši co nejrychleji prodali..

je taky možné, že jsou různé druhy softu.... to nevím, možná tam kde jsme byl nemá to pravé ořechové...

Napsal: úte 09.04.2013 09:11
od ELiLOBO
Co jsem byl naposledy na diagnostice tak mi to závadu ukázola jn tu, že nemám dobře seřízený radar na tempomat. Žádnou jinou to neukázalo, tak nevím kde bereš ten názor že to tam naklepe spoustu závad...?
BTW těma svíčkama bych začal taky ;)

Napsal: úte 09.04.2013 10:42
od BudVlad
Diagnostika by měla ukázat která cívka nebo svíčka nepálí. Cívky na BMW často selhávaly a proto je zdarma vyměnily za nový typ i po záruce. Než jsem měl nový typ cívek, několikrát mi cívka odešla a vždy mi diagnostika řekla který válec to je (Mám Bavarian Technic).

Napsal: úte 09.04.2013 13:11
od JirkaH
za ty dva roky od poslední diagnostiky - něco s čidlem ABS, čidlo na řízení, nejde 4 válec, nějaký problém s rozvodovkou a asi 3 další, to už si nepamatuji...

Takže nebylo to o jedná závadě...

co se týče motoru, tak to pouze ukázalo ten 4 válec - objednal jsem cívku NGK a pro jistotu i svíčku - uvidíme.

Jen se bojím, aby to nakonec nebyl například ten olejový separátor.... nebo ještě nějaká jiná pikatnost...

klidně bych jej vyčistil, ale nevím kde je a asi bych to sám nezvládl...

Napsal: ned 28.04.2013 08:19
od JirkaH
Po výměně cívky a svíčky (obojí NGK) je to v pořádku. Díky za odpovědi k tématu...
Svíčka nevypadala zrovna v nejlepší kondici. Zvažuji výměnu i dalších...
Nemá někdo přehled po kolika kilometrech se obvykle mění? Já mám najeto 145 000 km a v BC mi to ukazuje u svíček 60 000. Je otázka zda byly v nějakém intervalu vůbec měněny. Nevíte - tento údaj vypovídá o najetých km nebo o km, které lze na ně najet?

Napsal: ned 28.04.2013 12:33
od Poldav6
JirkaH píše:Po výměně cívky a svíčky (obojí NGK) je to v pořádku. Díky za odpovědi k tématu...
Svíčka nevypadala zrovna v nejlepší kondici. Zvažuji výměnu i dalších...
Nemá někdo přehled po kolika kilometrech se obvykle mění? Já mám najeto 145 000 km a v BC mi to ukazuje u svíček 60 000. Je otázka zda byly v nějakém intervalu vůbec měněny. Nevíte - tento údaj vypovídá o najetých km nebo o km, které lze na ně najet?
ahoj,

a) chybové kódy na diagnostice se vyplácí řešit. Všechny.
b) vyměnit jen jednu svíčku je blbost. Vždyť to jsou stovkové záležitosti!
c) častou výměnou svíček nic nezkazíš. Někdo mění s každým olejem (15tis. km), někdo na to kašle. Taky to závisí na motoru, obecně se snad říká těch 60tis., ale nejpozději každý druhý olej (30tis.) bych to měnil. Vždyť to jsou stovkové záležitosti! A mají zásadní vliv na chod motoru...