Stránka 1 z 1
Napsal: pát 05.04.2013 07:36
od pepa318is
Ahoj strácí se mi voda v chladiči , hlava je srovnaná a nové přetěsněná , pod autem není žádná louže , čím by to tedy mohlo být že se mi cca po 40km ztratí voda z chladiče díky za rady
Napsal: pát 05.04.2013 08:51
od TomassR90
netěsné víčko?
Napsal: pát 05.04.2013 17:35
od shade741
vpodstatě kdekoli, záleží kolik ubývá, je cítit zápach nemrzky někde? Mokrý koberec? Lehce narušená hadice- prolíná vypařuje se a není vidět odkapávání, to samý okolo domku termostatu, bylo řádně odvzdušněno? po vypuštění soustavy ješte chvilku i po doplnění budeš dolívat než se vytěsní všechen vzduch
Napsal: pát 05.04.2013 21:18
od aigo
me ste taky ztracela voda a byl to ten domek nikde zadna louze nic jen proste mizela
Napsal: sob 06.04.2013 02:35
od mitch17
dolivas každých 40km..?
když ujedeš 150km v kuse tak chybý stejná hladina..?
máš emulzi na vicku..??
Napsal: sob 06.04.2013 14:01
od TomassR90
u e36 nám to v rodině dělalo pokaždý, vždycky to bylo víčko, netěsný

jinak neni problém zajet do servisu (když si nebudeš vědět rady) a nechat to natlakovat a tam už zjistí, kde je problém, ale začal bych u víčka

Napsal: sob 06.04.2013 14:20
od Ernesto
Moje zkušenost - ubývala mi voda z chladiče cca. každých 100 km jsem doléval litr a bylo to tím, že byl chladič starý a netěsnil mezi plastovými boky a samotným kovovým chladičem. Mám motor M43 s nájezdem 274 000 km. Koupil jsem nový chladič a od té doby je klid. Nový stál cca. 3.400,- Kč. Ahoj.
Napsal: ned 07.04.2013 13:23
od EdyBoyS
Ernesto píše:Moje zkušenost - ubývala mi voda z chladiče cca. každých 100 km jsem doléval litr a bylo to tím, že byl chladič starý a netěsnil mezi plastovými boky a samotným kovovým chladičem. Mám motor M43 s nájezdem 274 000 km. Koupil jsem nový chladič a od té doby je klid. Nový stál cca. 3.400,- Kč. Ahoj.
Mám uplně ten stejný problém
akorát s rozdílem, že po 100km mi chybí jen 1dcl vody, takže to zatím moc neřeším a pravidelně dolívám destilku.. ale na jaře budu už konečně kupovat nový chladič
Napsal: sob 13.04.2013 09:12
od Thomeeno23
můj problém byl v napojení expanzky na chladič, ale co jsem koukal není moje e36 samotná s tímto problémem..kolem spoje dole u expanzky to curalo ale louze nikde nic, zatím vyřešeno silikonem, do budoucna se na to prodávají těsnění (
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05 ... díl č. 3 )
Napsal: sob 13.04.2013 09:18
od Thomeeno23
ještě dodám že nový chladič jinak než v originálu výrazně nedoporučuji.kdysi jsem ho měl v druhovýrobě a během půlroku dvakrát praskly ty plastové příruby na které se nasazují hadice, odvzdušňovák jsme přetrhli dotknutím šroubováku a vůbec byl celý pochybný...u originálu jsem nepřetrhl odvzdušňovák nikdy !!! o tom že by mně kvůli přírubě nechal stát u cesty ani nemluvě
Napsal: sob 13.04.2013 15:13
od Totic
Napojení expanz na chlaďák mi teklo taky, jenže problém není v těsnění za 70,-kč, ale po těch letech v tenkých prasklinách světlého plastu. Jsou o tom tady topics.. uvidíte sami jestli vám těsnění (ne)pomohlo. Na volnoběh to tak netlakuje, to nepoznáte. Taky jsem měnil za 2-letý origo chladič z vraku.
Napsal: pon 15.04.2013 10:32
od Thomeeno23
Zajímavý postřeh, já mám celý spodek expanzky olepený silikonem tak to mohlo zaplácat i ty mikrotrhlinky.uvidím, až to začne zas téct zkusím to těsnění.vizuelně ale ten plast vypadá na 100 procent.co jsem ale koukal tak světlý plast je jen na expanzce a asi by se dala koupit samotná expanzka + těsnění a je vystaráno, měla by stát kolem litra nebo myslíš ještě trhlinky jinde?
Napsal: pon 15.04.2013 14:29
od Totic
Jop expanzku, je to křehčí plast než černá. To chce na zvedák a turovat pod autem.