Stránka 1 z 1

Napsal: úte 02.04.2013 12:54
od Martin318is
Ahoj! Můj problem je takovy, ze auto ihned po startu ma vysoke otacky kolem 1800-2000! Po zahřátí motoru cca 5 minut spadnou do normálu. Ovšem poslední dobou se mi stava, ze kdyz auto chcipnu a v zápětí ho chci nastartovat, tak startér točí, ale auto proste nechytne. Musím ho odstavit treba na pul dne a až teprve potom opět nastartuje. Předem mockrát děkuji za postřehy a odpovědi!

Napsal: úte 02.04.2013 13:13
od fabledwarrior
Když ti to nepůjde nastartovat, zkus hned vyndat svíčky, jestli je nemáš mokrý od benzínu.

Napsal: úte 02.04.2013 13:17
od Martin318is
A pokud budou?

Napsal: úte 02.04.2013 13:27
od vsemick
Změřil bych tlak benzínu v liště, pak kontrola jestli nepropouští vstřiky a mrknul na škrticí klapku vzduchu jestli nedrhne

Napsal: úte 02.04.2013 13:35
od fabledwarrior
Teoreticky to může být i váha vzduchu nebo lambda. Zkus odpojit váhu a nastartovat...
No když máš mokrý svíčky, tak ti to tam stříká víc benzínu než má a máš tzv. uchanej motor, ta svíčka to pak nedokáže zapálit a nechytne ti motor... tak se ti trošku zúží hledání problému.

Napsal: úte 02.04.2013 14:26
od Martin318is
Dekuji za informace :-) vse proverim a napisu, jak to vypada. Mluvil jsem dnes s kamarádem a ten měl ted podobný problem na audi a3 diesel... Vysoke otacky, nestartovalo a bylo to špatně čidlo klikove hřídele... Tak musím vzít v potaz i tuhle variantu :-/

Napsal: úte 02.04.2013 14:36
od fabledwarrior
Pravda pravda... i to to může být.

Napsal: úte 02.04.2013 21:41
od Martin318is
Zajimavy poznatek, zjistil jsem, ze kdyz auto nejde nastartovat, tak musím seslapnout naplno plyn a točit starterem cca 4 vteřiny... Takze uchcane to asi nebude...to by spíše sedelo na to čidlo vacky ne?

Napsal: úte 02.04.2013 21:41
od shade741
šel bych prvně cestou nejmenšího odporu- tj zda v systému sání nemáš někde upadlou hadici či díru, podobně se mi projevovala 316, vysoké otáčky, houpající volnoběh někdy šel natočit až na potřetí, ale jelikož to nejde natočit vůbec mrknul bych asi i na to čidlo kliky, mělo by jít proměřit snad, zkonzultuj strejdu googla

Napsal: úte 02.04.2013 23:16
od aigo
podle knizky ma mit 0,5k ohmu pro modely 316,318,do r. 8/93 od r.v. 1,3k ohmu mezi kontakty 1 a 2 max 1 ohm mezi kontakty 2a 3 vice nez 10Mohmu -nekonecny odpor

Napsal: úte 02.04.2013 23:35
od Martin318is
Děkuji za usnadnění hledání! A všem za reakci na můj problem.

Napsal: stř 03.04.2013 14:30
od Matrix
Podle toho co popisuješ to je regulátor volnoběhu http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ow_sensor/ položka č.7.

Je potřeba regulátor vyčistit a rozpohybovat. Já jsem to dělal tak že jsem ho vyndal nalil do něj brzdovou kapalinu (je tam malá dírka asi 1 mm) a potom nechat vykapat. Pak jsem to rozpohyboval připojováním na baterku. Až se volně pohyboval vrátil jsem ho zpět. Fungoval tak další cca 2 roky než se zase zanesl prachem ze sání.