Stránka 1 z 2
Napsal: ned 31.03.2013 10:46
od vl2003
Zdravím všechny příznivce BMW Mám problém s E46 318i 1,9 87kw
Prostě s ničeho nic auto přestalo jed a do dnes(od lonského července)jede pořád jen na dva 1a4 válec.
2a3 vůbec ani netukne a to ani svíky ani vstřikovače.
Už sem vyměnil cívku svíčky komplet vstřikovače i s rampou motorový kabelový svazek halův snímač,snímač vacky,čidlo klepání a dnes sem si nechal přehrát ř.j. a porád to samí.
Je teda pravda že tam zůstal ten orig.sowtvare ale prý aby se stratil nějaky soubor či nějaka jednicka nebo nula prý rozhodně nehrozí.
Takže ted scháním jestě jednu(třetí )ř.j. se stejným číslem a pak už asi vrakovistě!!!! Už to bylo i ve třech orig.BMW (jinak už asi v 8servisech)a ty to tam měli taky po měsíci a taky vůbec nic.
Kdyby měl někdo nejaky nápad budu mooooooc vděčný.
Bosch 0 261 204 420
DME 1 430 186
Napsal: ned 31.03.2013 16:17
od Dan td
Změň si název topicu na výstižnější 
Napsal: ned 31.03.2013 16:32
od Fx
Jen takový výstřel do tmy, ale zkus mrknout vedle řídící jednotky motoru. Je tam paklík pěti pojistek, jsou všechny OK? Hlavní relé ŘJ motoru je OK?
Když jsi měnil ŘJ motoru, měnil jsi i EWS a čip v klíči? Ne že by to mělo vliv přímo na tvůj problém, ale bez toho by to nepálilo vůbec.
Co jsem tenhle problém viděl několikrát, tak to bylo pokaždé něčím jiným, jednou řídící jednotka motoru, jednou to bylo lanko plynu (? - nechápal jsem), jednou pomohlo přehrát software, jednou výměna VVT, jednou palivová pumpa... nicméně opravdu se podívej na ty pojistky!
Napsal: ned 31.03.2013 21:31
od vl2003
Pojistky sem prolezl asi 3x a ty u motoru jsem pro jistotu dal druhý.
Klíč sem nechal ten sám, a vvt?
Napsal: ned 31.03.2013 21:39
od Fx
Vysvětli mi potom tedy, jak jsi testoval jinou řídící jednotku. Bez příslušného EWS a čipu v klíči spárovaných s ŘJ motoru od výroby to auto nemůže chytnout, je zablokované vstřikování a zapalování, pokud jsi nechal původní EWS a klíč.
Jestli jsi zkoušel jednotku z vrakáče a měnil jsi jen ŘJ motoru, tak jsi vlastně neotestoval nic.
VVT zatím vynech, nejvíc bych dal asi té ŘJ.
Napsal: ned 31.03.2013 21:54
od vl2003
no prostě sem jen okopiroval sowtvare s te staré a nahrali jsme ho do té duhé.
Prý to má nějaký (imobox) jesli to říkám správně že prý jen stači že klíč odhlásí imob. přes nějakou černou krabičku pod volantem a řekne to ř.j. a to prý stačí.
Každopádně by to nejelo teda vůbec a ono to dělá to samí.
Napsal: ned 31.03.2013 22:13
od Fx
Jestli náhodou není "koplej" ten soft. Zkus sehnat na zkoušku (kupovat to kvůli vyzkoušení je asi nesmysl) jednotku motoru s EWS a klíčem, ideálně bez dálky (pokud máš starý klíč na dálku s gumovými tlačítky nebo bez dálky, jde tam prohodit jen čip, pokud diamant, tak v tom čip vyměnit až tak jednoduše nejde

).
Napsal: ned 31.03.2013 23:18
od vl2003
no ten sowtvare by prý neměl být špatný ma to prý nějaký hlídání součtu a kdýž se liší tak to určitě nepojede vůbec
ale už sem o tom taky uvažoval
Napsal: úte 02.04.2013 23:05
od vl2003
Je možný aby skočily rozvody? ale palit avstřikovat by to stejně mělo ne?
Napsal: ned 07.04.2013 10:22
od Rooster
vytáhni svíčky, ukostři je a zatoč s motorem a divej se jestli všchny pálí, pokud ano, tak jdi po palivu, stejně jak svíčky můžeš otestovat i vstřiky a můžeš si pomoct tím, že pod ně dáš papír a uvidíš jestli jde palivo ze všech ... ještě mě pak napadá regulátor tlaku paliva..
s těma rozvodama: stát se může všechno, ale je to dost nepravděpodobné.
jen tak pro info : jendou jsem dělal e36 320i kde vadná cívka odpálila výstup z řj. Ale to vyloučíš tím, že vytáhneš svíčky a zkontroluješ jestli na všech skáče jiskra
No a pak už jen mechanická závada na motoru...
Proč se mněnila původní řj za jinou?
Napsal: ned 07.04.2013 11:06
od Soptiiik
Skontrolovat zda jde jiskra na všech svíčkách, zda práší všechny vstřiky,změřit tlaky.
Napsal: ned 07.04.2013 12:22
od vl2003
Kdyby jste si přečetli hned první příspěvek tak by jste mi nepsali nic o svíčkách a vstřicích
samo že sem je zkoušel i svíčky i vstřiky 2 jdou 2 ne a to jak svíšky tak vstřiky 1a4 jdou 2a3 ne!
všechno co je od ř.j. vej je 100% dobrý dával sem to s auta který normálně jede
ř.j. byla dávaná druhá ale zůstal orig.sowtvare
takže si myslím že je nějaký vadný sowtvare nebo nějaký vztup do ř.j. ale už nevím co měnit pač sem vyměnil asi už všechno co jde.
asi vrakáč!!
Napsal: ned 07.04.2013 14:30
od bawacek
Tlaky na valcich si meril?
Napsal: ned 07.04.2013 14:35
od bawacek
Ted si vzpominam,kamos tohle resil na e39,sice mu to delal jen jeden valec,ve finale zjistil ze mel propalene ventily
Napsal: ned 07.04.2013 15:19
od Rooster
vl2003 píše:Kdyby jste si přečetli hned první příspěvek tak by jste mi nepsali nic o svíčkách a vstřicích
samo že sem je zkoušel i svíčky i vstřiky 2 jdou 2 ne a to jak svíšky tak vstřiky 1a4 jdou 2a3 ne!
všechno co je od ř.j. vej je 100% dobrý dával sem to s auta který normálně jede
ř.j. byla dávaná druhá ale zůstal orig.sowtvare
takže si myslím že je nějaký vadný sowtvare nebo nějaký vztup do ř.j. ale už nevím co měnit pač sem vyměnil asi už všechno co jde.
asi vrakáč!!
OK! Vidím to na DME.... Kdyby to bylo EWS tak to nepojede vůbec... Zkusil bych někoho kdo má SSS Progman nebo ISTA/P a přeprogramovat jednotku... Může být jen chyba v SW... ale pozor na ISTA/P, pozná cizí zásah do SW nebo jiné VIN v jednotce a blokne EWS a k odblokování je tuším potřeba FA....
Napsal: stř 10.04.2013 19:41
od vl2003
Napsal: stř 10.04.2013 19:43
od Fx
Leda jestli někdo v minulosti nenapasoval čidlo na doraz, potom ho to kolo očeše. Že by to kolo nevydrželo jsem teda nikdy neslyšel, ale možné to asi je.
Napsal: čtv 11.04.2013 20:31
od vl2003
ne čidlo je naprosto netknute už se tesim naprava vana prevodovka klika asi mne trefí

Napsal: pát 19.04.2013 20:46
od vl2003
tak kroužek na klice přehozeny za 2min a ted sem ten masomlejnek hodil zpet do kastle už se těšim až zavrní
Napsal: pon 22.04.2013 20:55
od mysakbmw
já jsem měl ted ten samí problém u M44B19 jel jen na dva válce vstřiky nedávali palivo a svíčky nedávali jiskru nakonec se zjistilo že fouklo těsnění pod hlavou mezi dvěma válci