Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: sob 30.03.2013 15:55
				od fabledwarrior
				Nevíte prosím někdo, čím by mohlo být to, že mi ISko nejede ve vysokých otáčkách? Normálně od 3,5 tis až tak 4,5 tis je znát zátah a jede to fajn, ale pak už nic, motor jen řve jak kráva ale výkon nikde=/ Přitom má mít nejvyšší výkon při 6ti tis ale nic se nekoná=/
			 
			
					
				
				Napsal: stř 03.04.2013 14:37
				od Matrix
				
			 
			
					
				
				Napsal: stř 03.04.2013 14:44
				od fabledwarrior
				No ale to je volnoběžný ventil, ten mi funguje.. resp. by měl když se mi volnoběh nehoupe. Tam je uplně jedno při vysokých otáčkách jestli je otevřenej nebo zavřenej.. tak jako tak ten vzduch proletí skrz něj a dostane se do sání nebo je zavřenej a vůbec se tam vzduch nedostane a letí si sáním dál...
Já mám jen problém vtom, že mi netáhne do 6ti tisíc jak asi měl...
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 04.04.2013 07:08
				od Matrix
				V tom případě se ti neotvírá klapka která se otvírá v 4700 otáčkách (kratší přívod vzduchu).
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 04.04.2013 12:32
				od fabledwarrior
				Myslus Disa klapku? Ta je fungl nova, mel jsem vni prasklou membranu, tak jsem ji menil ktomu vsechny podtlakove hadice a zpetny ventil, kdyz nastartuju, tak je v poloze v jake ma byt, ale nevim jak vyzkousim, jestli pri 4700 ot. polohu zmeni.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 04.04.2013 13:44
				od fabledwarrior
				Ještě zkusím vyndat ten ventil, co ovládá podtlak a napojit ho na baterku jestli cvakne...
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 04.04.2013 18:42
				od mitch17
				zbytečný....kdyby nefungoval el ventil, tak je klapka stále otevřená na krátký sání.... tudíž na vysoký otáčky....
Projed jestli nevzniknul falešnej tah do sání... a všechno zkontroluj přeměřením....
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 04.04.2013 20:55
				od fabledwarrior
				Jak to myslis promerit? Ja uz moc nevim, kde by to mohlo brat falesnej vzduch, je tam nova podtlakova membrana, vsecky hadice, zpetny ventil, pretesneny sani(horni i spodni uz k valcum), uz se nehoupou otacky ani nic... Jeste me napadlo zkusit tu vahu vzduchu, co mam jeste u tebe...
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 04.04.2013 23:10
				od mitch17
				proměřením jsem myslel el komponenty, jako váhu, škrtící klapku...atd... Ukazoval sem ti to v příručce co jsem ti dal...a myslím, žes to i dělal...
Kontrola sání není na škodu... nemusí ti houpat volnoběh.
Mrkni i na svíčky, tlak paliva....
U váhy si říkal že je špatná, když si mi jí tady nechával, ale klidně se pro ni stav....
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 04.04.2013 23:49
				od fabledwarrior
				Nene, rikal jsem ti ze je v pohode a ze jsem koupil jinou pro jistotu a kdyz jsem ji vymenil tak to bylo bezezmeny, ale uz se mi to nechtelo menit zpatky a nakonec jsem ji nechal u tebe. ale zkusim zas promerit tu co mam jeste. Jediny co mi tady nikdo nedokazal zmerit je ten tlak paliva... byl jsem ve 3 servisech a vsude mi rekli, ze nemaj merak nebo tu T spojku a ze si mam radsi zajet na poradnou diag.:-/
			 
			
					
				
				Napsal: ned 07.04.2013 22:25
				od Foldas
				ještě mě napadá palivové čerpadlo nestíha davat benzín nebo přicpany výfuk
			 
			
					
				
				Napsal: ned 07.04.2013 23:07
				od fabledwarrior
				Mmm možná to čerpadlo, s tím vejfukem.. spíš ho musím taky přetěsnit protože mám zřejmě prasklý těsnění na první přírubě před lambdou a možná i u svodů, vše mám už nakoupené ta uvidím no..=/
Ještě mě napadá, že jsem v technických dotazech četl, že někomu na 6ti válci utíná přívod paliva ve vysokých otáčkách snímač kliky a když jsem měl venku ten svůj, tak vypadá nějak pomláceně, jak kdyby dostal ránu kladivem, nemůže to dělat i ten? Jinak když jsem měl auto připojený na carsoftu, tak mi to nenašlo žádnou závadu na motoru=/
			 
			
					
				
				Napsal: ned 07.04.2013 23:52
				od Foldas
				snímač kliky by to mohl taky dělat a carsoft je na hovno