Stránka 1 z 1

Napsal: úte 19.03.2013 19:32
od Michal_01
Ahoj, zháním kratší diferenciál na 325, zatím je tam origo s poměrem 3.15. To co jsem se zatím dozvěděl je, že tenhle poměr je ten nejkratší jaký lze jednoduše vyměnit z auta do auta, vyjma m3 3.0, ale svor nechci.

Takže, koukal jsem na tabulku převodových poměrů, a možnosti mi vyšli prakticky pouze dvě, buďto jít do extrému a vzít diff z 1.6-ky (4.44), nebo jen o něco kratší z 2.0 (3.45) .

Asi bych spíše vzal 3.45, i když ta myšlenka na 170 max. ale ,,za dvě sekundy´´ není k zahození :lol:

Proto se ptám, co vše je třeba vyměnit, respektive pořídit spolu s diferenciálem v obou případech (?části kardanu, poloosy, náboje?) popřípadě co mě všechno může potkat při záměne, díky. Michal :)

Napsal: úte 19.03.2013 20:16
od Rade520
Už se to tady párkrát řešilo:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ru&start=0
Diff 1,6 i 2,0 jso menší,a mají slabší poloosy.
Jedině nechat si něco poskládat.
Proč nechceš svor?

Napsal: úte 19.03.2013 20:37
od Michal_01
Ok dík, to se mi jen potvrdilo co jsem tak nějak po kouskách vyšmejdil :wink: . Slabší poloosy by neměli vadit vzhledem k účelu s nějakým tím ukroucením taky musím počítat...

Obal je menší ale uchycení mají stejné (?). Spolu s tím bych musel pořídit i kardan a ty poloosy, což sem se dozvěděl už jinde ale furt ne zas tak ověřeně abych to rozebral a pak zjistil, že takhle to nepujde...

Proto bych rád někoho, kdo už to měnil a dokáže mi poradit.

Svor nechci, protože jsou drahé a mimo můj účel, takový svor, který by splňoval moje požadavky by zas stál ranec.
Tak proto zháním nejlevnější variantu - otevřený, který si zavařím :wink:

Napsal: úte 19.03.2013 21:07
od Rade520
Právě těch slabších poloos bych se docela obával.
Jestli to chceš na drifty a prasení a ještě zavaříš diferák tak budou dostávat pěkně na prdel. :)

Napsal: úte 19.03.2013 21:19
od Michal_01
Hele takhle... Když by se kroutili neustále, přehodil bych to z5 v tom není žádný problém, já jen chci vědět jak to jde abych zbytečně nemusel kupovat něco co nebude třeba nebo naopak se do toho pustil a neměl vše potřebné :wink:

Zde je pro ukázku videjko na které jsem dnes narazil, píše mimojiné, že je to přestavba z 2.0 s tím, že pohon zůstal původní, tj i ty poloosy, difer, kardan a o problémech nepíše, takže si myslím, že něco to vydrží, co a jak moc si klidně vyzkouším sám...

http://www.youtube.com/watch?v=Vp6v7LtXTpg[url][/url]

Napsal: úte 19.03.2013 21:44
od Rade520
to chce vyzkoušet no,třeba to vydrží ale moc tomu nevěřím.
Já bych spíš zkusil sehnat Diferák z e34 520 (3,64) nebo z něčeh jiného a přehodit převod jestli by to teda šlo.
to už poradí někdo zkušenější.
Řidič na tom video to je něco,bez pásů a chvílema to vypadá že je jednorukej :D

Napsal: úte 19.03.2013 22:31
od KKKuba
Jednorukej, ale řídit očividně umí...

Napsal: pát 22.03.2013 17:28
od Michal_01
Tak už jsem se dozvěděl od člověka co tam má diff 4,45 z 1.6 :D co je třeba na jednoduchou výměnu ,,plug and play´´ a je to pouze krom samotného difu, poloosy a kardanka a nic víc se nemusí řešit :wink: . Psal, že poloosy nejlépe z 1.8 IS - tedy asi nejsilnější co na malý obal jdou.

Ještě jsem mu napsal kolik poloosy snesou, či je už ukroutil nebo ne, tak uvidím jaká bude odpověď, každopádně jednoduché řešení na světě :)

Napsal: pát 22.03.2013 18:32
od Michal_01
Edit.: Takže vyřešeno, poloosy neukroutím, sériový výkon snesou bez problémů a diff bude tedy 3,45, ptal jsem se jej na maximálku s 4,45 a je opravdu 173 km/h :lol: takže to by při potřebě někam dojet (auto bude stále na značkách) bylo asi neúnosné :D

Každopádně díky Rade za zájem a snad tému najdou i ostatní, kdyby řešili to samé :)

Napsal: sob 23.03.2013 01:37
od EdyBoyS
Pokud chceš brutálni káru na drifty, tak si dej do E30 motor 2,8 z E36 a na něj sání z M50 motoru... zavař diferák a neni co řešit :-D :-D
Kámoš to tak má a pálí to gumy bezproblému i na trojku ve 3 lidech :-D

mrkni, tady na ochutnávku nějaká předělaná E30 2,8

http://www.youtube.com/watch?v=Y6BfQhnbZ0Y

Napsal: sob 23.03.2013 14:30
od icecold
Michal_01 píše: . Psal, že poloosy nejlépe z 1.8 IS - tedy asi nejsilnější co na malý obal jdou.
poloosy od 1.6 až po 2.0 jsou stejné