Stránka 1 z 1
Napsal: pát 08.03.2013 15:56
od aigo
ahoj zakladam nove tema protoze mi to neni uplne jasne... odesla mi lambda na mem bmw , kluci zde mi psali ze mam mit lambdy 2 na svodech nicmene ja sem jedinne cidlo nasel pred katem a to podle etk ma byt cidlo teploty... coz taky presne nevim k cemu slouzi... podle etk mam mit motor m52 ale auto je urcene pro italsky trh... moje otazka je ,kdyz budu kupovat novou lambdu tak mam vybirat podle ceho lisi se jestli je tam jen jednA NEBO ZE TAM SOU 2... staci koupit lambdu z auta ktere ma 2 lambdy jen 1 A DAT JI DO SVEHO NEBO JE TA jedna spojena jeste s tim cidlem teploty? za kazdou odpoved budu vdecny
Napsal: pát 08.03.2013 16:26
od aigo
popripade kdyby nekdo tuto lambdu mel a prodaval..
Napsal: pát 08.03.2013 16:28
od paveld
Pokud to před katem myslíš jako na trubce výfuku tak to neni čidlo teploty ale právě ta lambda. M50 má jednu před katem, M52 má dvě na svodech. Určitě nejdou zaměnit, fungujou jinak. Mají i jiiný konektor:
tohle je pro M50
http://www.bimmerwerkz.com/forum/attach ... osch-1.jpg
tohle je pro M52
http://www.bmwe36blog.com/images/sensor ... mw-e36.jpg
Napsal: pát 08.03.2013 16:34
od aigo
tak jak je mozne ze mam motor m52 a vyfuk s lambdou m50?
Napsal: pát 08.03.2013 16:37
od aigo
nebo ze by se pro italsky trh delali m52 s M50 vyfukem? jelikoz na svodech tam mam jakoby matky a na vyfuku pred katem prave to cidlo nebo lambdu
Napsal: pát 08.03.2013 16:37
od paveld
A víčko oleje máš kde, blíž k předku nebo k čelnímu sklu?
Napsal: pát 08.03.2013 16:42
od paveld
V ETK jsou ale obě možnosti, tak to možný asi bude:
tady, lambda před katem (prý pro Japonsko):
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... _silencer/
A tady uplně dole svody, je tam jak možnost že maj zaslepený díry, tak že tam jsou lambdy:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... se/engine/
Napsal: pát 08.03.2013 16:45
od aigo
jj to je prave muj pripad... mam vicko bliz k predku... a prej podle etk je to pro italii
Napsal: pát 08.03.2013 16:50
od paveld
Tak aspoň máš výhodu že to má jen 1 lambdu a navíc levnější, pokud to je ta M50tková s velkym konektorem - ta se dá nahradit univerzální lambdou.
Napsal: pát 08.03.2013 16:52
od aigo
no ja mam spis moznost starsi... tak premyslim o te... jeste juknu na konektor...
Napsal: pát 08.03.2013 18:19
od Foldas
jaky máš rok výroby?
Napsal: pát 08.03.2013 23:22
od aigo
je to podle etk leden 95 a v provozu je az prosinec 96
Napsal: ned 10.03.2013 23:31
od aigo
TAK NEVIM NO MYSLITE ZE TAM MAM TEDY LAMBDU Z MOTORU M50?
Napsal: ned 10.03.2013 23:57
od paveld
Na 99% ano, má ten velkej konektor?
Napsal: pon 11.03.2013 08:27
od xSAFA
aigo píše:no ja mam spis moznost starsi... tak premyslim o te... jeste juknu na konektor...
Šetříš na špatném místě... Lambda nepatří mezi díly, které se vyplácí kupovat jeté. Nová a kor jen jedna není žádná horentní částka a máš jistotu že bude fungovat tak jak má a nějakej ten rok vydrží. Z mého okolí znám dva co chtěli za každou cenu ušetřit a oba ve výsledku kupovali stejně lambdu novou...

Ale pokud to máš od někoho známého, o kom víš, že ji měl v autě novou chvíli tak budiž...

Napsal: pon 11.03.2013 10:47
od aigo
no ono zalezi kolik taky nova stoji pokud 2500kc tak na to ted moc ani nemam zarizuju bydleni tak setrim kazdou kc
Napsal: pon 11.03.2013 10:52
od paveld
Ta univerzální je za 1000-1500.-.
Napsal: pon 11.03.2013 10:58
od aigo
tak to je dobra cena .. a konektor by mi taky sedel? ja tu svoji tedy jeste nedemontoval tak ani nevim jakej tam mam ... a bude davat stejne hodnoty jako original?
Napsal: pon 11.03.2013 11:38
od paveld
Jak jsem psal, pokud to je ta z M50 s velkym konektorem, tak bude fungovat. Ta univerzální je bez konektoru, je u ní taková propojka na spojení kabelu s původnim konektorem.