Stránka 1 z 1

Napsal: pát 01.03.2013 11:43
od honzabiker1
Mam e36, motor M43B16. Kdyz startuju po delsi dobe, motor nenastartuje hned - starter toci cca 5s, potom klicek pustim a zkousim podruhe, podruhe zatim motor vzdy chytnul. Plyn nepridavam, kdyz uz motor chytne, bezi bez problemu.

Kdyz auto stoji jen chvili, startuje bez problemu, pri jizde neni znat zadny ubytek vykonu.

Nevi nekdo, cim by to mohlo byt? Myslim si, ze se do palivove soustavy dostava vzduch (neudrzi se tam tlak pri delsim stani). Podle ETK jsem nikde zadny zpetny ventil nenasel - predpokladam, ze bude v benzinove pumpe - je to tak?

Diky..

Napsal: sob 02.03.2013 18:43
od aigo
jaresil to same na sve 320ce a dela to prej vadne cidlo kliky...

Napsal: ned 03.03.2013 20:29
od djmicho
čidlo vačky nebo čidlo kliky :wink: tlak čerpadla lze změřit na liště..

Napsal: pon 04.03.2013 17:26
od honzabiker1
Tak nakonec to byla lambdasonda..

Napsal: pon 04.03.2013 17:49
od aigo
me by zajimalo jestli nekdo nevi kdy jde motor do nouzaku jake cidlo musi byt ko aby se tak stalo staci kdyz je ko treba lambda? nebo v pripade lambdy se zavada projevuje prave delsim startem a ze auto vic chlasta?

Napsal: pon 04.03.2013 18:00
od honzabiker1
U zadneho benzinoveho motoru se mi nestalo, ze by pri odpojeni nejakych cidel spadnul do nouzoveho rezimu (omezene otacky). Myslim, ze neco takoveho (alspon starsi atmosfericke) benziny nemaji.

U lambdy zalezi, jaka je zavada - muze reagovat se spozdeni, davat skresleny signal, atd. Jde to zmerit osciloskopem. Tady je to pekne popsany http://www.fordfans.cz/technics/O2%20Senzor%20-%20diagnostika.htm

S tim startovanim to asi nebude moc casta zavada - u lambdasondy se rozpadl cely vnitrek, zkratovala se, takze na ni bylo 0V - RJ to vyhodnoti jako bohatou smes, proto motor nestartovat. Po tech cca 10s, kdy vzdycky nastartoval presla RJ na zalozni prednastavenou hodnotu (prestala se ridit signalem z lambda sondy).