Stránka 1 z 1

Napsal: pon 25.02.2013 21:25
od JirkaKolouch
Před nedávnem jsem se stal majitelem E36, takže se v nich ještě rozkoukávám a proto se obracím na Vás s větším rozhledem s dotazem.

Mám E36 325i sedan, r.v. 1991 ( čili bez Vanos) a dnes mi zřejmě střelila membrána v posilovači brzd ( při nastartování rana, začaly kolísat silně otáčky, tak jsem myslel, že váha nebo lépe hadice k ní. Jenže hadice mezi klapkou a váhou v pohodě. Takže jsem myslel že za to může mrtvá váha vzduchu, protože při jejím odpojení a zapojení se auto chovalo stejně. Nicméně po rozjezdu... Brzdový pedál tvrdý, v autě při zařazeném rychlostním stupni a sjezdu z kopce slyšitelné syčení a brždění jako bez posilovače.)
Je moje domněnka správná, že to bude membrána v posilovači nebo máte jiný typ?

No, ale hlavní dotaz zní - je nějak záměnný posilovač z 325i sedan bezVanos za posilovač z jiného typu? Je stejný v Compactu, Coupe nebo i nějaké jiné motorizaci? Čím se liší, pokud bych vyměnil jen buben?

Díky za rady :wink:

Napsal: pon 25.02.2013 22:20
od shade741
posilovač je stejnej do rv 9/1994 viz etk http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=34331162965

pak se asi liší ten z auta s protiprokluzem a ten bez :wink:

jinac zrovna ohledne tohodle moc nevím, podlakový hadice atd jsou vpohodě?

Napsal: pon 25.02.2013 23:06
od Foldas
membrana mohla klidně rupnout stejně tak ti mohl posilovač prohnit dole

Napsal: úte 26.02.2013 09:17
od JirkaKolouch
Díky moc :wink:
Na hadice jsem se díval včera večer, když se mi ta příhodička stala a zdály se v pohodě. Jenže... Bylo to pod lampou v nějakém městečku za tmy. Ještě jednou to jdu všechno prolézt, odzkoušet fouknutím membránu a pak to ai bude jasné. Spíš to typuju fakt na tu membránu, protože při otočením klíčku a nastartování byla slyšitelná rána, ta hadice by myslím spíš jen tak plcla.