Stránka 1 z 1

Napsal: ned 03.02.2013 20:47
od PeterE36
Čau, kluci má někdo v E36 palivovou pumpu kit Walbro ? Mám možnost ji koupit za dobrou cenu..asi za poloviční než je normálně k sehnání na netu. Má to význam ? Nemám auto nijak zvlášť upravené jen sání z M50 a komplet nerez.

Napsal: ned 03.02.2013 21:22
od Jamall
to že to je Walbro hnedka neznamená, že je sportovní, nebo výkonnější, než série. Stejně tak jako Brembo, které vyrábí jak obyč. brzdy, tak závodní. Úplně stejné to je i s jinými výrobci.

Pokud nepotřebuješ tlačit do motoru víc paliva, tak tu pumpu stejně nevyužiješ a nepocítíš

Napsal: ned 03.02.2013 21:37
od PeterE36
http://www.highperformanceparts.cz/pali ... 9498.12415 je to přesně tahle, týpek ji koupil a než ji tam dal tak mu auto kleklo a rozprodává na díly. Dá mi ji za 2tis.

Napsal: ned 03.02.2013 21:48
od Jamall
řekl bych ty něco k tomu víc, ale sám netuším, jestli se do válců dostane víc paliva když zůstane stejná dobra otevření trysek....zřejmě by měl, když bude v liště vyšší tlak, ale to jenom dedukuji z naprosto pro mě neznámých zkušeností

No to málo co o motorech doposud vím, že k vyššímu výkonu motoru chybí hlavně vzduch...že dodat benzín není tak těžké jako vzduch...když nebude mít s čím palivo shořet, tak dojde jenom k poklesu výkonu

Napsal: ned 03.02.2013 22:09
od Rade520
hm,tak o tý pumpě tam není napsáno v podstatě nic.
Samotná "lepší"pumpa ti samozřejmě k ničemu nepomůže.
Ale koupit ještě regulátor paliva na lištu ,pak třeba M3 vstřiky,naladit řj jednotku.......

Napsal: ned 03.02.2013 22:16
od PeterE36
Ok díky za info

Napsal: pon 04.02.2013 10:19
od PeterE36
Má na prodej i odlehčenou řemenici za litr , taky ji nestihl pužit 8) .. Tak tu asi vemu.

Napsal: pon 04.02.2013 11:08
od Fatal Design
Sežeň si čerpadlo z E36 M3 3.2! to tlačí 5.5bar místo 3.5bar jako mají ostatní E36 včetně M3 3.0. Pak teda asi ještě ten přepouštěcí ventil ať ti to tam udrží ten tlak ...

Napsal: pon 04.02.2013 16:59
od noname
nedělej to, je to zbytečné, pokud ti neodchazí pumpa... pokud je to to vykoné, uslyšíš akorád pořádný šrumec, docela to obtěžuje.

regulátor tlaku paliva ti bude hlídat stejný tlak tj 3,5 bar
když zvedneš tlak paliva jiným regulátorem, skrátí se doba vsřiku, pokud ti funuje dobře el motoru. Jediné pozitivum může být větší rozprášení paliva, což nějaký efekt mít bude, ale jaký ? :?

Palivova soustava stavajcí je dimenzována v pohodě na 260 ps
Jakekoliv tyhle upravy jsou do tehle hranice tak nějak neproduktivní.

Jak tu někdo psal, dostaň tam vzduch a nech si třeba změnit poměr paliva. tam rezerva ještě je a serie to v pohodě zvládne