Stránka 1 z 2
Napsal: sob 02.02.2013 10:43
od bmwfan18
Ahoj,
chci se zeptat, jestli někdo z Vás má tento koncový díl, nebo alespoň slyšel jeho zvuk na tomto, nebo podobném motoru. Chystám se ho nainstalovat, kvůli zlepšení zvuku. Má s tím někdo zkušenost?
Napsal: sob 02.02.2013 15:41
od zlatas
ahoj,já tu samou informaci sháním ohledně 320D,ale nic.. Hledal jsem v německejch clubech apod.,ale taky žádná zásadní informace..na you tube jsou videa se zvukem těch výfuků,ale nedá se poznat do jaké míry je zvuk přenesen,nebo zkreslen kamerou a reprákem počítače..
Napsal: sob 02.02.2013 22:01
od omaro1
Jo to by me taky zajimalo. A nevedel by nekdo, jestli se to projevi i na vykonu pripadne reakci na plyn nebo tak? Je mi jasny, ze ne moc ale kazdy zlepseni je plus. Jenom kvuli zvuku bych tolik investovat nechtel. Mam taky 330...
Napsal: ned 03.02.2013 18:50
od bmwfan18
Tak performance dělá funkční věci, takže bych řekl, že nárust výkonu tam bude tak třeba 5 koní. Jen můj odhad. Při celém výfukovém systému i se svody to je prý nějakých 15 koní.
Napsal: ned 03.02.2013 20:17
od zlatas
kawazzx6r mi tu psal,že u 320D je ten nárust 7 koní u koncového tlumiče..prý mu to zdělili v bmw..já tam volal ještě před ním(do jiného salonu) a tam věděli prd,prý tam ještě zádný perfromance výfuk neobědnávali.. pokud bys do toho šel,dej vědět,neslibuju,že ho budu kupovat taky,pořád nad tím přemýšlím,ale třeba by nám někde dali množstevní slevu:-)
Napsal: ned 03.02.2013 21:20
od DAVe_1
koncakem urcite neziskas 7 koni. Jde jen o "sportovni" zvuk a vzhled.
Napsal: pon 04.02.2013 00:25
od tanner540i
... "sportovni" zvuk a vzhled
Presne tohle je potreba na 320d

. Jinak vas asi vsechny zklamu, ale koncovym tlumicem urcite neziskate ani 1hp, a je jedno jestli je to 330i nebo 320d. A fakt neuvazujte o nejake "ladene" koncovce na 320d, vypada i zni to velmi komicky..
Napsal: pon 04.02.2013 18:32
od zlatas
nevím,proč by koncový tlumič performance měl na 320D znít a vypadat komicky.. vyvýjeli ho přímo na tento motor v bmw a určitě do toho neinvestovali peníze,aby pak po silnících jezdili s jejich doplňkem komicky vyhlížející auta..sorry,ale z tvého přízpěvku vyplynul jen odpor k 320D a možná i ke všemu co je míň,než čtyřlitr,ale žádná zásadní a podložená fakta jsme se od tebe nedozvěděli..
Napsal: pon 04.02.2013 18:39
od tojebordel
Jak takovy tlumic vubec vypada? Mel by nekdo fotku?
Napsal: pon 04.02.2013 20:25
od zlatas
vzhledově vypadá stejně jako normalní,má 2 kulaté (nerezové) koncovky jako tlumiče V6..performance tlumiče jsou vyvýjeny a testovány vždy pro konkrétní motor..né jako univerzály pro stokoňové rozpětí.. mám od perfromance několik doplňků,vše je perfektně zpracované,designově dokonalé a účelné..nechápu,proč tlumič by měl být vyjímkou.. jen mě zaráží,že ať hledám,jak hledám,tak se o něm nikde nic nemůžu dočíst a to jsem zkoušel koukat i na D stránkách.. přece jen 12 tisíc plus nějaké sponky k tomu není málo pěněz a kupovat to aniž bych věděl,co od něj očekávat,to se mi nechce..
Napsal: pon 04.02.2013 22:26
od bmwfan18
Jak už jsem řekl, performance jsou funkční díly. Takže i na 320d koncovka změní zvuk.
Podivejte se na youtube. Napište "BMW e90 320d performance exhaust".
Takže řeči typu, že je to nesmysl, jsou mylné.
Napsal: úte 05.02.2013 01:23
od tanner540i
nevím,proč by koncový tlumič performance měl na 320D znít a vypadat komicky.. vyvýjeli ho přímo na tento motor v bmw a určitě do toho neinvestovali peníze,aby pak po silnících jezdili s jejich doplňkem komicky vyhlížející auta..sorry,ale z tvého přízpěvku vyplynul jen odpor k 320D a možná i ke všemu co je míň,než čtyřlitr,ale žádná zásadní a podložená fakta jsme se od tebe nedozvěděli..
Tak to jsem se asi spatne vyjadril, mozna taky proto, ze se diskuse zvrhla smerek kolik prida koncovka koni.
Jak uz bylo receno, zvuk se skutecne zmeni, a to je podle me prave ten problem, konkretne u 320d. Tenhle motor je v 3er vice nez dobry, je kultivovany, ma dobrou spotrebu a dostacujici vykon. Co ale nikdy mit bebude, je hezky zvuk. Proste jakykoliv pokus z 4valcoveho dieselu dostat nejaky "performance" zvuk (coz je nakonec vzdy pouze vyssi hlucnost) nakonec pusobi dost rozpacite..
Napsal: úte 05.02.2013 08:27
od bmwfan18
tanner540i píše:nevím,proč by koncový tlumič performance měl na 320D znít a vypadat komicky.. vyvýjeli ho přímo na tento motor v bmw a určitě do toho neinvestovali peníze,aby pak po silnících jezdili s jejich doplňkem komicky vyhlížející auta..sorry,ale z tvého přízpěvku vyplynul jen odpor k 320D a možná i ke všemu co je míň,než čtyřlitr,ale žádná zásadní a podložená fakta jsme se od tebe nedozvěděli..
Tak to jsem se asi spatne vyjadril, mozna taky proto, ze se diskuse zvrhla smerek kolik prida koncovka koni.
Jak uz bylo receno, zvuk se skutecne zmeni, a to je podle me prave ten problem, konkretne u 320d. Tenhle motor je v 3er vice nez dobry, je kultivovany, ma dobrou spotrebu a dostacujici vykon. Co ale nikdy mit bebude, je hezky zvuk. Proste jakykoliv pokus z 4valcoveho dieselu dostat nejaky "performance" zvuk (coz je nakonec vzdy pouze vyssi hlucnost) nakonec pusobi dost rozpacite..
A ty si někdy tu performance koncovku na 320d slyšel?
Napsal: úte 05.02.2013 13:06
od tanner540i
Jo slysel, a na youtube je plno videi, kde je to pomerne dobre slyset.
Napsal: úte 05.02.2013 14:25
od Hanz
ja mel na aute x-ladenych vyfuku, vct vlastni vyroby od katu dozadu, a tvrdit, ze krome zvuku nic nedela je prinejmensim zjednoduseni situace... napriklad i na M3, kde koncovy tlumic neni zrovna mainstream, lze ziskat jednak lepsi zvuk, druhak nizsi hmotnost a za treti i nejake kone/Nm navrch...
videl/slysel jsem TD motory s ladenyma koncovyma tlumicema a rozdil tam byl, vct narustu vykonu v jednotkach PS...
jestli je to za 12tis hodne nebo malo zalezi na konte majitele...
Napsal: stř 06.02.2013 00:22
od tanner540i
Pokud se udela komplet vyfuk od svodu az po koncovku, urcite tam par koni narust bude. Ale samotnou koncovkou, nebo koncovym tlumicem urcite zadny narust vykonu nedocilis. Leda ze by v origo vyfuku byla umistena nejaka restrikce, ale klasicky je koncovy tlumic pouze TLUMIC a na nic krome hluku vliv nema.
Napsal: stř 06.02.2013 08:30
od Hanz
Napsal: stř 06.02.2013 10:19
od MattyX
všechny výfuky stejnej průměr trubek (krom toho jednoho kterej je před koncákem staženej do jedné) v podstatě vevnitř perforovaná trubka, trocha vaty a nerezovýcho plechu, a každej má jiný pamarametry

Napsal: stř 06.02.2013 11:45
od bmwfan18
Jsem fascinován, kam se diskuze zvrhla

Ja se ptal pouze na zvuk, jestli naroste výkon o 5 koní, nebo nenaroste, je mi upřímně jedno

Mně 272 koní stačí až až

Napsal: čtv 07.02.2013 00:38
od MattyX
bmwfan18 píše:Mně 272 koní stačí až až

ta to Ti závidím, že ti to stačí
