Stránka 1 z 2
Napsal: pát 01.02.2013 11:24
od jakubsplichal
chtěl jsem se zeptat jestly je i v emkovekch podvozkách rozdíl mezi 4 a 6 valcovou verzí, mužu dat s 316i tour na 320i tour? diky moc
Napsal: pát 01.02.2013 12:04
od icecold
4válec je lehčí takže bude mit slabší pružiny
Napsal: pát 01.02.2013 12:06
od PeterE36
Tlumiče stejné , ale pružiny jiné .. jestli se nemýlím

Napsal: pát 01.02.2013 14:44
od EdyBoyS
Jo, je to tak. Pokud koupiš podvozek na 4 válcovej podvozek na 6 válcovy auto, tak ti bude předek vic sedět než má

Napsal: pát 01.02.2013 16:15
od jakubsplichal
diky moc proste vemu ty tlumiče s 316 a pera co mam tedka a mělo by to fungovat tak jak má
Napsal: pát 01.02.2013 16:50
od paveld
Fungovat to uplně ideálně nemusí, ty pružiny budeš mít v klidový poloze stlačený víc než by měli být. Nemusí se to chovat uplně správně jak by mtech podvozek měl.
Napsal: pát 01.02.2013 17:12
od EdyBoyS
Pružinama si šteluješ výšku vozu, tlumičema tuhost pérování (jak má být auto tvrdé když jedeš přes nerovnosti)
nejlepší je koupit celý podvozek na šestiválec, je to na sebe přizpůsobené a máš zaručené, že to bude fungovat jak má...
kup si třeba podvozek JOM, ten stavitelný na šestiválec stojí nějak 5500,- !!! A je to fungl, na kterej máš 2 roky záruku a hlavně jde štelovat výška vozu... Mohu ti vyjmenovat z fleku 5 lidí co ho jezdí déle než 2 roky a stále drží... i kdyby jsi měl každej rok kupovat novej, tak je to stále levnější, než koupit nějaký KW za 15 atd...
Pokud nejezdíš závody v driftu či na okruhu, tak tu kvalitu stejně nepoznáš a vydrží ti to min ty 2 roky, spíš déle.
Napsal: pát 01.02.2013 17:14
od EdyBoyS
Napsal: pát 01.02.2013 18:48
od johnyfly1
pruziny sa delili na 4 valec a 6valec, s klimou a bez klimy(predne rozdielne), a so stresnym oknom a bez (zadne rozdielne)

ked som kupoval paketove pruziny pisal som aj do bmw aky maju mat farebny pruzok no nevedeli mi povedat kedze taku informalciu nemaju v katalogoch

Napsal: sob 02.02.2013 12:53
od Totic
Njn ten proužek je různej podle toho, jak si to v továrně označili. Já jsem měl na dvou párech předních - E36 323i Tour a Sedan zelené tečky.
Napsal: sob 02.02.2013 15:26
od cleman
EdyBoyS píše:Pružinama si šteluješ výšku vozu, tlumičema tuhost pérování (jak má být auto tvrdé když jedeš přes nerovnosti)
nejlepší je koupit celý podvozek na šestiválec, je to na sebe přizpůsobené a máš zaručené, že to bude fungovat jak má...
kup si třeba podvozek JOM, ten stavitelný na šestiválec stojí nějak 5500,- !!! A je to fungl, na kterej máš 2 roky záruku a hlavně jde štelovat výška vozu... Mohu ti vyjmenovat z fleku 5 lidí co ho jezdí déle než 2 roky a stále drží... i kdyby jsi měl každej rok kupovat novej, tak je to stále levnější, než koupit nějaký KW za 15 atd...
Pokud nejezdíš závody v driftu či na okruhu, tak tu kvalitu stejně nepoznáš a vydrží ti to min ty 2 roky, spíš déle.
Tak Jom jsem osobně měl. Pokud neznáš svý auto a kvalitu dobrýho podvozku opravdu nic nepoznáš. V opačným případě jen brečíš
A to s těma pružinama je nesmysl! Velice jednoduše rečeno - Tlumičema řešíš rychlost a sílu stlačení a pružinama rychlost a sílu návratu. Ve skutečnosti to má ještě mraky jiných faktorů ale jednoduše by se to snad takhle dalo říct.
Sníženýma pružinama neměníš jen výšku ale většinou i jinou tuhost pružin. A jelikož tlumič na to vůbec nebyl přizpůsoben tak je to nesmysl. Nefunguje to
Napsal: ned 03.02.2013 19:04
od jakubsplichal
diky moc ještě to zvažím určitě se s mým bavorakem ještě seznamujem, ale uplnej tragét nejsem takže to promyslím jestly to má cenu, ale zeptám se tedy jinak je už lepší serie nějaka nová nebo zanovní

nebo jom? sem tam auto na okruh vemu a ne že bych jezdil jako uplný hovado ale pomalu rozhodně nejezdím ani na silnicích
Napsal: pon 04.02.2013 21:20
od shade741
Mám něco na způsob toho JOMu, a teda taková tragédie jak tu píše to není, na rychlejší jízdu sem tam vyblbnutí klidně i ten okruh to snese vpohodě a standartnímu uživateli s těmahle požadavkama stačí bohatě, je tu o nich napsáno hodně stačí hledat
Napsal: čtv 07.02.2013 23:07
od icecold
když už jsme u těch tlumičů, myslíte že B4 bilsteiny by snesly snížení -40/20 na e36?...
Napsal: čtv 07.02.2013 23:17
od Lucifer
cleman píše:
A to s těma pružinama je nesmysl! Velice jednoduše rečeno - Tlumičema řešíš rychlost a sílu stlačení a pružinama rychlost a sílu návratu. Ve skutečnosti to má ještě mraky jiných faktorů ale jednoduše by se to snad takhle dalo říct.
Sníženýma pružinama neměníš jen výšku ale většinou i jinou tuhost pružin. A jelikož tlumič na to vůbec nebyl přizpůsoben tak je to nesmysl. Nefunguje to
Vysvětli to dnešním STANCE hustokrutěpřísnejm týpkům

Napsal: čtv 07.02.2013 23:39
od MattyX
icecold píše:když už jsme u těch tlumičů, myslíte že B4 bilsteiny by snesly snížení -40/20 na e36?...
To asi jo, ale šel bych rozhodně do B6

Napsal: čtv 07.02.2013 23:47
od icecold
jo já bych taky radší B6, ale tam už je právě o hodně jiná cenovka

Napsal: pát 08.02.2013 16:03
od EdyBoyS
icecold píše:jo já bych taky radší B6, ale tam už je právě o hodně jiná cenovka

To už rovnou B8 sprint... 1 přední stojí cca 3600,- tzn 7200 za oba
a zadek 2500,- za kus, tzn 5 za oba... to máš dohromady 12200,- ale zase máš z toho auta motokáru a vyxdrží ten podvozek strašně dlouho. Kámoš má Bilstein B8 sprint v kombinaci s pružinama H&R na BMW E34 Touring a jezdí s tím už 4 roky jako prase a podvozek neteče a chová se jak novej
Napsal: pát 08.02.2013 16:04
od EdyBoyS
Nebo ještě TOP podvozek KONI, ale ten nevím, kolik stojí?
Napsal: pát 08.02.2013 17:07
od j3ykobim
EdyBoyS píše:icecold píše:jo já bych taky radší B6, ale tam už je právě o hodně jiná cenovka

To už rovnou B8 sprint... 1 přední stojí cca 3600,- tzn 7200 za oba
a zadek 2500,- za kus, tzn 5 za oba... to máš dohromady 12200,- ale zase máš z toho auta motokáru a vyxdrží ten podvozek strašně dlouho. Kámoš má Bilstein B8 sprint v kombinaci s pružinama H&R na BMW E34 Touring a jezdí s tím už 4 roky jako prase a podvozek neteče a chová se jak novej
tady na klubu mě stál podvozek na e36 323i
Tlumiče B8
přední 35-044024 / 35-044031 L/P cena 3.482,- /
zadní 24-027250 cena 2.448,-
Uložení
BILSTEIN
př. 08032 742,-
zad. 01967 298,-
kdybych si teď mohl vybrat znovu, koupim si stavitelnej ta technix