Stránka 1 z 2

Napsal: pát 01.02.2013 11:24
od jakubsplichal
chtěl jsem se zeptat jestly je i v emkovekch podvozkách rozdíl mezi 4 a 6 valcovou verzí, mužu dat s 316i tour na 320i tour? diky moc

Napsal: pát 01.02.2013 12:04
od icecold
4válec je lehčí takže bude mit slabší pružiny

Napsal: pát 01.02.2013 12:06
od PeterE36
Tlumiče stejné , ale pružiny jiné .. jestli se nemýlím 8)

Napsal: pát 01.02.2013 14:44
od EdyBoyS
Jo, je to tak. Pokud koupiš podvozek na 4 válcovej podvozek na 6 válcovy auto, tak ti bude předek vic sedět než má :)

Napsal: pát 01.02.2013 16:15
od jakubsplichal
diky moc proste vemu ty tlumiče s 316 a pera co mam tedka a mělo by to fungovat tak jak má

Napsal: pát 01.02.2013 16:50
od paveld
Fungovat to uplně ideálně nemusí, ty pružiny budeš mít v klidový poloze stlačený víc než by měli být. Nemusí se to chovat uplně správně jak by mtech podvozek měl.

Napsal: pát 01.02.2013 17:12
od EdyBoyS
Pružinama si šteluješ výšku vozu, tlumičema tuhost pérování (jak má být auto tvrdé když jedeš přes nerovnosti)

nejlepší je koupit celý podvozek na šestiválec, je to na sebe přizpůsobené a máš zaručené, že to bude fungovat jak má...
kup si třeba podvozek JOM, ten stavitelný na šestiválec stojí nějak 5500,- !!! A je to fungl, na kterej máš 2 roky záruku a hlavně jde štelovat výška vozu... Mohu ti vyjmenovat z fleku 5 lidí co ho jezdí déle než 2 roky a stále drží... i kdyby jsi měl každej rok kupovat novej, tak je to stále levnější, než koupit nějaký KW za 15 atd...

Pokud nejezdíš závody v driftu či na okruhu, tak tu kvalitu stejně nepoznáš a vydrží ti to min ty 2 roky, spíš déle.

Napsal: pát 01.02.2013 17:14
od EdyBoyS

Napsal: pát 01.02.2013 18:48
od johnyfly1
pruziny sa delili na 4 valec a 6valec, s klimou a bez klimy(predne rozdielne), a so stresnym oknom a bez (zadne rozdielne) :)
ked som kupoval paketove pruziny pisal som aj do bmw aky maju mat farebny pruzok no nevedeli mi povedat kedze taku informalciu nemaju v katalogoch :)

Napsal: sob 02.02.2013 12:53
od Totic
Njn ten proužek je různej podle toho, jak si to v továrně označili. Já jsem měl na dvou párech předních - E36 323i Tour a Sedan zelené tečky.

Napsal: sob 02.02.2013 15:26
od cleman
EdyBoyS píše:Pružinama si šteluješ výšku vozu, tlumičema tuhost pérování (jak má být auto tvrdé když jedeš přes nerovnosti)

nejlepší je koupit celý podvozek na šestiválec, je to na sebe přizpůsobené a máš zaručené, že to bude fungovat jak má...
kup si třeba podvozek JOM, ten stavitelný na šestiválec stojí nějak 5500,- !!! A je to fungl, na kterej máš 2 roky záruku a hlavně jde štelovat výška vozu... Mohu ti vyjmenovat z fleku 5 lidí co ho jezdí déle než 2 roky a stále drží... i kdyby jsi měl každej rok kupovat novej, tak je to stále levnější, než koupit nějaký KW za 15 atd...

Pokud nejezdíš závody v driftu či na okruhu, tak tu kvalitu stejně nepoznáš a vydrží ti to min ty 2 roky, spíš déle.
Tak Jom jsem osobně měl. Pokud neznáš svý auto a kvalitu dobrýho podvozku opravdu nic nepoznáš. V opačným případě jen brečíš

A to s těma pružinama je nesmysl! Velice jednoduše rečeno - Tlumičema řešíš rychlost a sílu stlačení a pružinama rychlost a sílu návratu. Ve skutečnosti to má ještě mraky jiných faktorů ale jednoduše by se to snad takhle dalo říct.
Sníženýma pružinama neměníš jen výšku ale většinou i jinou tuhost pružin. A jelikož tlumič na to vůbec nebyl přizpůsoben tak je to nesmysl. Nefunguje to

Napsal: ned 03.02.2013 19:04
od jakubsplichal
diky moc ještě to zvažím určitě se s mým bavorakem ještě seznamujem, ale uplnej tragét nejsem takže to promyslím jestly to má cenu, ale zeptám se tedy jinak je už lepší serie nějaka nová nebo zanovní :wink: nebo jom? sem tam auto na okruh vemu a ne že bych jezdil jako uplný hovado ale pomalu rozhodně nejezdím ani na silnicích

Napsal: pon 04.02.2013 21:20
od shade741
Mám něco na způsob toho JOMu, a teda taková tragédie jak tu píše to není, na rychlejší jízdu sem tam vyblbnutí klidně i ten okruh to snese vpohodě a standartnímu uživateli s těmahle požadavkama stačí bohatě, je tu o nich napsáno hodně stačí hledat

Napsal: čtv 07.02.2013 23:07
od icecold
když už jsme u těch tlumičů, myslíte že B4 bilsteiny by snesly snížení -40/20 na e36?...

Napsal: čtv 07.02.2013 23:17
od Lucifer
cleman píše: A to s těma pružinama je nesmysl! Velice jednoduše rečeno - Tlumičema řešíš rychlost a sílu stlačení a pružinama rychlost a sílu návratu. Ve skutečnosti to má ještě mraky jiných faktorů ale jednoduše by se to snad takhle dalo říct.
Sníženýma pružinama neměníš jen výšku ale většinou i jinou tuhost pružin. A jelikož tlumič na to vůbec nebyl přizpůsoben tak je to nesmysl. Nefunguje to
Vysvětli to dnešním STANCE hustokrutěpřísnejm týpkům :wink:

Napsal: čtv 07.02.2013 23:39
od MattyX
icecold píše:když už jsme u těch tlumičů, myslíte že B4 bilsteiny by snesly snížení -40/20 na e36?...
To asi jo, ale šel bych rozhodně do B6 ;)

Napsal: čtv 07.02.2013 23:47
od icecold
jo já bych taky radší B6, ale tam už je právě o hodně jiná cenovka :cry:

Napsal: pát 08.02.2013 16:03
od EdyBoyS
icecold píše:jo já bych taky radší B6, ale tam už je právě o hodně jiná cenovka :cry:
To už rovnou B8 sprint... 1 přední stojí cca 3600,- tzn 7200 za oba
a zadek 2500,- za kus, tzn 5 za oba... to máš dohromady 12200,- ale zase máš z toho auta motokáru a vyxdrží ten podvozek strašně dlouho. Kámoš má Bilstein B8 sprint v kombinaci s pružinama H&R na BMW E34 Touring a jezdí s tím už 4 roky jako prase a podvozek neteče a chová se jak novej

Napsal: pát 08.02.2013 16:04
od EdyBoyS
Nebo ještě TOP podvozek KONI, ale ten nevím, kolik stojí?

Napsal: pát 08.02.2013 17:07
od j3ykobim
EdyBoyS píše:
icecold píše:jo já bych taky radší B6, ale tam už je právě o hodně jiná cenovka :cry:
To už rovnou B8 sprint... 1 přední stojí cca 3600,- tzn 7200 za oba
a zadek 2500,- za kus, tzn 5 za oba... to máš dohromady 12200,- ale zase máš z toho auta motokáru a vyxdrží ten podvozek strašně dlouho. Kámoš má Bilstein B8 sprint v kombinaci s pružinama H&R na BMW E34 Touring a jezdí s tím už 4 roky jako prase a podvozek neteče a chová se jak novej
tady na klubu mě stál podvozek na e36 323i

Tlumiče B8

přední 35-044024 / 35-044031 L/P cena 3.482,- /
zadní 24-027250 cena 2.448,-

Uložení
BILSTEIN
př. 08032 742,-
zad. 01967 298,-

kdybych si teď mohl vybrat znovu, koupim si stavitelnej ta technix