Napsal: sob 26.01.2013 01:09
Ahoj, uvítal bych každou radu, nějak se mi to nepodařilo vyřešit svépomocí...
Když jedu a pustim nohu z plynu, tak cca půl vteřiny až vteřinu střílí do vejfuku. Podle mě teda ř.j. vypne zapalování, ale palivo se do válců ještě dostane. Škrtící klapku jsem vyčistil a neseká se, takže vzduch se tam podle mě nedostane. Když jedu z většího kopce, tak to střílení do výfuku nepřestane. A když je motor úplně studenej, tak to nedělá, ale asi jen první kilometr. A taky když pak řadim na vyšší stupeň, tak pustim plyn, vymáčknu spojku a ještě se na chvíli zvýší otáčky.
Možná s tím i souvisí, že když jedu a vyřadim, tak otáčky klesnou až tak, že motor "skoro" chcípne, zakolísá a pak naskočí normální volnoběh.
Na diagnostice hlásí chybu egr ventilu, který tam skutečně neni, motor mám v e30, původem z e36, egr ventil už tam nebyl, byla tam nějaká tuningová koncovka. Mohlo by to být tim? Zkoušel jsem vyměnit snímač škrtící klapky, nepomohlo. Vyndal jsem volnoběžnej ventil, zkusil zapojit 12V na jedny kontakty, pak na druhý a v pohodě se otvíral a zavíral... sání jsem kontroloval už několikrát jestli si nepřisává falešnej vzduch... už nevim co mám zkusit.
Když jedu a pustim nohu z plynu, tak cca půl vteřiny až vteřinu střílí do vejfuku. Podle mě teda ř.j. vypne zapalování, ale palivo se do válců ještě dostane. Škrtící klapku jsem vyčistil a neseká se, takže vzduch se tam podle mě nedostane. Když jedu z většího kopce, tak to střílení do výfuku nepřestane. A když je motor úplně studenej, tak to nedělá, ale asi jen první kilometr. A taky když pak řadim na vyšší stupeň, tak pustim plyn, vymáčknu spojku a ještě se na chvíli zvýší otáčky.
Možná s tím i souvisí, že když jedu a vyřadim, tak otáčky klesnou až tak, že motor "skoro" chcípne, zakolísá a pak naskočí normální volnoběh.
Na diagnostice hlásí chybu egr ventilu, který tam skutečně neni, motor mám v e30, původem z e36, egr ventil už tam nebyl, byla tam nějaká tuningová koncovka. Mohlo by to být tim? Zkoušel jsem vyměnit snímač škrtící klapky, nepomohlo. Vyndal jsem volnoběžnej ventil, zkusil zapojit 12V na jedny kontakty, pak na druhý a v pohodě se otvíral a zavíral... sání jsem kontroloval už několikrát jestli si nepřisává falešnej vzduch... už nevim co mám zkusit.