Stránka 1 z 2
Napsal: pát 25.01.2013 14:23
od fabledwarrior
Ahoj, hledal jsem googlem i tady ale nic jsem nenašel. Logicky si odvodím, že auto asi naprd pojede atp. Ale zajímalo by mě, jestli to může způsobovat i můj problém.
318is M42B18 ... Když auto nastartuju a jedu sním v klídku (řadím na 2 - 2,5k rmp.) tak vše v pohodě, ale když motor vytočím a pak zpomalím a nechám auto dojíždět se zařazeným kvaltem na volnoběh, tak auto začne poskakovat. Když motor netočím, tak to nedělá. Dále si poslední dobou všímám v rozdílech chodu motoru... jednou ho nastartuju a auto je tiché kultivované.., vypnu motor nastartuju znovu a najednou se to auto tak nějak divně potřepává, je hlučné, má takový drsnější chod... Nejdřív jsem si říkal, že sem blbej a zdá se mi to.. ale pak jednou nastartuju a auto je nekultivované tak chvíli jedu, potřeboval jsem trošku přidat, motor trošku poposkočil a naednou klid a auto kultivované...
K tomu ještě občasný zvláštní výpadek a znova naskočení výkonu po přidání plynu (jako kdyby prohrábly kola, ale ty nehrabou), jak jsem psal v jiným topicu.
A samozřejmě taky houpání otáček, otáčky se ale houpou jen u ohřátýho auta.. resp. po vypnutí sytiče, do té doby je klid.
Mohly by to být ty vstřiky? Já mám podezření ještě na palivový čerpadlo a chtěl jsem si nechat změřit tlak paliva.. jel jsem stím tady do servisu, tam mi řekli, že tam zrovna nemaj ten manometr nebo něco k němu a že prej benzínový čerpadlo nemá moc mezi chody mezi fungováním a nefungováním.. že prostě buď jde nebo nejde a ať si radši zajedu na pořádnou diagnostiku=/ Auto jsem měl napojený jen na carsoft a ten mi nic nenašel tak se budu muset poohlídnout po GT1, ale rád bych znal váš názor.. případně kde by jste hledali chybu vy?
Ještě doplním, že auto má všechny filtry starý asi 5000km. Je tam měsíc fungl nová lambda.
Díky
Napsal: pát 25.01.2013 20:47
od fabledwarrior
Nikdo?=(
Napsal: sob 26.01.2013 00:44
od Totic
No sice nevím jestli u čtyřválu je možný pročistit volnoběžnej ventil a klapku, ale začal bych s tím. Je to ve FAQ a zbavíš se tím houpání volnoběhu a vibrací.
Napsal: sob 26.01.2013 00:46
od Jamall
co svíčky? Jinak špatné trysky poznáš na stoji, kde je čistí...
Napsal: sob 26.01.2013 01:25
od Foldas
to nebudou vstřiky možna zapalovací kabely nebo čidlo vačky pokud je lambda opravdu vpořadku
Napsal: sob 26.01.2013 03:54
od MotoMoto
Mam stejny nazor jako foldas....pokud je lambda opravdu ok, videl bych to na cidlo vacky... zrovna i ja to resil. Koupil jsem nove cidlo vacky febi a za tri tydny k.o. takze jsem koupil origo od Nowiceho a zitra budu montovat. Nektery ac novy dily jsou ko. A je tu spousta lidi co koupili treba az 2, nebo treti dil sel jak ma. Je to blby,ale je to bohuzel tak. U me se to cidlo projevovalo tak,ze jednou za cas blbej start..nekultivovanej chod a ztrata vykonu...a to dost podstatna. Jakoby auto melo 3tuny. Kdyz snimalo,jelo uplne lehounce a pri minimalnim seslapnuti melo silu. Zkus tyhle veci proverit a uvidis.
Napsal: sob 26.01.2013 12:45
od fabledwarrior
Totic píše:No sice nevím jestli u čtyřválu je možný pročistit volnoběžnej ventil a klapku, ale začal bych s tím. Je to ve FAQ a zbavíš se tím houpání volnoběhu a vibrací.
Diky za radu, ale volnobezny ventil jsem cistil, funguje a mel jsem pujcenej i jinej z auta, kde nic nehoupe a niic:-/. Skrt. klapka cista no.
Tyo cidlo vacky? To me nenapadlo... kde se na ISu nachazi prosim?
Napsal: sob 26.01.2013 12:47
od fabledwarrior
MotoMoto tak to mam doost podobny priznaky, kolik to cidlo stoji?
Napsal: sob 26.01.2013 13:13
od Totic
No tak ale poruchy čidel vačky/kliky jsou na diagnostice většinou hned vidět.. takže tam se ujistíte.
Napsal: sob 26.01.2013 13:14
od fabledwarrior
Foldas píše:to nebudou vstřiky možna zapalovací kabely nebo čidlo vačky pokud je lambda opravdu vpořadku
Svíčky jsem nedávno kontroloval při měření tlaku ve válcích, a ty jsou krásně opalený jak maj bejt, ale bohužel nevím, kolik toho maj za sebou, tak pro jistotu koupím nový.
Poradíte mi, kde zjistím, jaký jsou předepsaný svíčky do M42B18? Teďka jsou tam Bosh super 4, zkoušel jsem tam dát Denso Iridium a ne-e.. moc to nefungovalo, střílelo to do vejfuku a roztrhalo mi to těsnění...
Napsal: sob 26.01.2013 14:02
od fabledwarrior
Když jsem to měl na tom carsoftu, tak to nic neukázalo, budu tedy muset zajet na tu GT1...
jinak čidlo vačky je díl č 6:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
čidlo kliky je díl č. 11
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
je to tak správně?
Napsal: sob 26.01.2013 17:18
od MotoMoto
Ano. Tak je to spravne. Nejprve bych ale zacal u te lambdy. Protoze jsi rikal,ze to blbne zatepla. A cidlo vacky i kliky ti muzu pujcit. Mely by byt ok. Jsiu z meho byvaleho m42b18
Napsal: sob 26.01.2013 17:41
od fabledwarrior
Ahoj, no právě to je divné, já jsem si myslel, že mám lambdu KO, tak jsem minulej měsíc kupoval u Nowice novou origo.. nasadil jsem jí tam změna no... přijde mi že to míň hulí a o něco míň smrdí benzínem a to je tak vše... možná ještě jestli to nemůže být tím, že mám u první příruby před lambdou zřejmě prasklý těsnění.. možná až u svodů, to ale nevím. Všechna těsnění mám nakoupena, ale zatím nevím, kde to udělat.=/
A ty jsi odkud? Toho bych rád využil, když je doma máš.
Napsal: sob 26.01.2013 19:02
od MotoMoto
Praskle tesneni pred lambdou muze mit ale velky vliv. Vyhodnocuje pak spatne a dohani to benzinem,protoze vyfuk saje falesnej vzduch. A jsem z Kutny Hory. Stredni cechy.

Napsal: sob 26.01.2013 19:45
od fabledwarrior
Já vím, také jsem nad tím už přemýšlel, no holt se k tomu dokopu a nějak to vyměním. Ještě dodělám DISA klapku, zajedu na tu GT1 diagnostiku a pak uvidím, kdyby to nepomohlo, tak bych k tobě zkusil zajet.. mám to 116km.. aspoň se projedu.=)
Napsal: sob 26.01.2013 19:52
od MotoMoto
Panejo:). Tak to bude peknej vejlet;)

zkusim zmerit ty cidka,aby byla opravdu ok.,ale priblizne ohmicke hodnoty mely a auto jezdilo do posledni chvile,takze snad ok.

Napsal: sob 26.01.2013 21:24
od fabledwarrior
To není nijak daleko, Prahu a ták jezdim běžně, tohle je o kousek dáál:D A myslím že to je lepší, než vyhodit necelý 4 litry za čidla a pak zjistit, že to tím nebylo:D
Jinak z jakýho ročníku jsou ty čidla? Já jsem byl u mitche17 ten má taky M42B18 ale někdy z roku 94 (já mám 93) a on má upně jinak ty kabely.. nebo ne jinak ale vedou jinam.. někam pod sání co jsem tak pochopil, jestli si to dobře pamatuju, a já je mám před sáním. Mám to vyřešené lépe protože i s konektorem je vandám bez sundavání čehokoli jinýho a on to tam má propletený a vede mu to tam pod to sání a je to naprd:D
Napsal: sob 26.01.2013 21:31
od MotoMoto
Tak to uz nevim covece:). U m44 to mam zapojene pod sanim. Jak to bylo u m42 si nepamatuju. Ale jsou origo z roku 92:)
Napsal: sob 26.01.2013 21:32
od MotoMoto
Muzu je zitra kdyztak vyfotit a poslat foto
Napsal: ned 27.01.2013 08:13
od fabledwarrior
Jestli to je 92, ta bys to měl stejný jako já, viz obrázek...
http://imgup.cz/image/Lg3