Napsal: pát 25.01.2013 10:23
zdravím,
už jsem tu měl 2 zákazníky se stejnym problemem, bohužel čím to přesně je bez rozdělání nezjistim, tak než se začně něco řešit a měnit tak první řeším jestli to nikdo neřešil.
konkrétně 1x 330i n52 a 1x 325i n52.
když běží motor na volnoběh, zaroven se tam hodí kvalt a třeba popojíždí kdy má motor snížené otáčky, tak při plnym rejdu začně šíleně pískat řemen na servu, po vysledování se normálně servopumpa zastavuje a řemen běží po stojící pumpě, tzn asi klade neskutečnej odpor.
otázka zní po čem se dívat, špatný hřeben? resp nějaky ten ventil.
už jsem tu měl 2 zákazníky se stejnym problemem, bohužel čím to přesně je bez rozdělání nezjistim, tak než se začně něco řešit a měnit tak první řeším jestli to nikdo neřešil.
konkrétně 1x 330i n52 a 1x 325i n52.
když běží motor na volnoběh, zaroven se tam hodí kvalt a třeba popojíždí kdy má motor snížené otáčky, tak při plnym rejdu začně šíleně pískat řemen na servu, po vysledování se normálně servopumpa zastavuje a řemen běží po stojící pumpě, tzn asi klade neskutečnej odpor.
otázka zní po čem se dívat, špatný hřeben? resp nějaky ten ventil.