Napsal: čtv 24.01.2013 21:59
Tenhle inzerát (nechci ho zaplevelovat) mi konečně připoměl, že bych mohl zformulovat to, co v hlavě nosím celou dobu, co si vozím zadnici v e91.
Ta odkazovaná roletka je multifunkční, vymakaná, dyzajnově parádní, ale má jednu drobnou vadu: má pro mne zbytečné funkce a váží asi dvacet kilo.
Proto mně napadá otázka: nevíte někdo o jednoduché alternativě, mající jediný účel (zakrýt zavazadlový prostor), která by nebyla rolovací, ani nemusela mít tu v sobě integrovanou mříž, ale zároveň by pasovala do origoš úchytů pro origoš roletku, vypadala k světu (ne jako domácí kolenní výroba), nevydávala při jízdě zvuky a byla výrazně, ale opravdu výrazně lehčí? Odhaduju, že 2-3kila by mohly stačit...
Proč? Několik let sem vozil v Oct. II combi mříž N1 (tehdy ze zákona povinnou), poté co ten zákon zrušili, sem ji dal pryč a byl sem velmi, ale velmi překvapen citelnou změnou jízdních vlastností oftáky k lepšímu (a taky možností do auta naložit o těch 20kilo víc...)
U brambora by úspora skoro 20kilo nad zadní nápravou taky mohla ....
Ta odkazovaná roletka je multifunkční, vymakaná, dyzajnově parádní, ale má jednu drobnou vadu: má pro mne zbytečné funkce a váží asi dvacet kilo.
Proto mně napadá otázka: nevíte někdo o jednoduché alternativě, mající jediný účel (zakrýt zavazadlový prostor), která by nebyla rolovací, ani nemusela mít tu v sobě integrovanou mříž, ale zároveň by pasovala do origoš úchytů pro origoš roletku, vypadala k světu (ne jako domácí kolenní výroba), nevydávala při jízdě zvuky a byla výrazně, ale opravdu výrazně lehčí? Odhaduju, že 2-3kila by mohly stačit...
Proč? Několik let sem vozil v Oct. II combi mříž N1 (tehdy ze zákona povinnou), poté co ten zákon zrušili, sem ji dal pryč a byl sem velmi, ale velmi překvapen citelnou změnou jízdních vlastností oftáky k lepšímu (a taky možností do auta naložit o těch 20kilo víc...)
U brambora by úspora skoro 20kilo nad zadní nápravou taky mohla ....
