Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 24.01.2013 00:25
od denis_E36
Zdravim. Mam problem se svou E36. Auto na benzin jede normalne, zahreje se na provoni teplotu ale z topeni fouka i po 40km studeny vzduch. Taky voda v soustave ma asi jenom 60°. Navic po zapnuti LPG jde teplota okamzite dolu a take se mi soustava zavzdusnuje. Pokazde odvzdusnim a po par km opet zavzdusneno ... nevite kde by bylo problem nebo co mam hledat? Menil se chladic a stejne nic. diky za rady
Napsal: čtv 24.01.2013 10:12
od icecold
zační termostatem

Napsal: čtv 24.01.2013 11:34
od fanda323i

a skonči těsněním pod hlavou nebo hlavou...protže jestli se ti ztrácí voda a zavzdušňuje se ti to,je to víc jak jasné!!!

v tom nejlepším případě máš jen ruplou některou hadicu...omrkni,odkud kape...a pokud máš nedej bože mokré koberce v interiéru - tak je v háji topení
Napsal: pát 25.01.2013 12:18
od denis_E36
termostat jsem koupil tak se na to vrhnu, ale zase ukazuje to normalne tak uvidime ...
hadice se kontrolovaly ale je pravda ze obcas malinkou diru clovek lehce prehlidne
a to tesneni to me taky napadlo, ale to doufam ze to nebude ...
jine moznosti uz asi nejsou ze ? diky
Napsal: pát 25.01.2013 12:51
od KKKuba
ten termostat určitě vyměň co nejdřív, to je naprostej základ a to, čím se začíná u chlazení nejdřív...
Napsal: pát 25.01.2013 14:16
od k5ynd1
normalne to asi neukazuje, kdyz mas 60°C

potom hned jak kluci pisou mrknout, jestli pod autem neni louze vody. auto za jizdy nekouri?
Napsal: pát 25.01.2013 15:22
od denis_E36
kouri .. hlavne pri nastartovani a za studena dost .. pak uz je to lepsi ale porad trochu kouri
Napsal: pát 25.01.2013 15:49
od joko020
dym z výfuku je bežná vec v zime na každej e36
Kontroluj olej či v nom nieje emulzia (biely maglajz)
dalej naštartuj a kontroluj či sa v chladiacej sustave ( v chladiči) nevytvára nejaký extrémny tlak (dole zátka chladiča a skús ju zapchať rukou, popridávaj)
Napsal: sob 26.01.2013 12:24
od denis_E36
tak ona pri nastartovani za studena kouri i v lete hlavne smrad
jinak diky za tipy, vsechno to prokontroluju
Napsal: čtv 31.01.2013 16:43
od EdyBoyS
Zkus auto projet, pořádně zahřát, pak zaparkuj a nech motor běžet na volnoběh, párkrát promáčkni tu silnou hadici co vede do chladiče a opatrně otevři víčko chladiče... Pokud začne chcát voda ven přes víčko, tak ti motor tlakuje vodu = největši pravděpodobnost, že bude fouklá hlava
Napsal: pát 01.02.2013 13:15
od shade741
pokud auto pořádně projedu a nenechám notnou chvíli odstatá a otevřu víčko tak mi voda vyletí ať chci nebo ne

Napsal: pát 01.02.2013 13:20
od xSAFA
Zajímavé je, že dřív mě to dělalo to samé jak píše shade a bral jsem to za zcela normální jev tlakového systému. Teď co sem měl rozpojené hadice u topení jsem musel znovu odvzdušňovat a všiml jsem si že už to nedělá, tedy po otevření hladina stoupne ale nepřeteče... Zvláštní

Napsal: pát 01.02.2013 13:33
od shade741
popravdě nemám ani potřebu to nějak testovat, naposledy mi to dělalo na starém chladiči 325i, když sem enchal zahřát volnoběhem tak vpohodě jen se to zvedlo, ale jak se to jelo projet tak hned ven, 325Td taky vyletěla, 316 taky vyletěla takže já si dávám pozor, opařený kxicht za to nestojí

Napsal: pát 01.02.2013 14:42
od EdyBoyS
Já to dělám uplně pravidelně, protože se mi často ztrácela voda z chladiče - špatná expanzni nádobka...
Ale kdykoliv otevřu víčko, tak NIKDY nepřeteče voda ani nezačne bublat.... a to můžu hodinu jet pod plnym, pak zastavim a po 10 vteřinách párkrát promáčknu hadici k chladiči a pak uplně v klidu otevřu víčko (když je nastartovanej motor i když je vypnutej) a nic se neděje... akorát se upustí tlak a voda drží!
Pokud začne přetíkat, tak máš fouklou hlavu
často se tento problém stával na 325, 525 a 725 TDS... Tam byly praskly hlavy celkem často a pak to nedrželo vodu ale vždycky po otevřeni začala chcát ven