Stránka 1 z 1
Napsal: ned 13.01.2013 00:18
od _stalker_
Zdravim, dneska když jsem si lehnul pod auto tak jsem našel modro zelený kapky na výztuze pod motorem a na převodovce to bylo to samé. Co se týče chladičky v nádobce tak má přesně tu barvu co kapky pod autem a v nádobce vidim na dně nákou trubičku, ale to je takhle skoro už od začátku co to auto mam a nikdy sem nevařil. Motor je to M50B25i bezvanos... Chtěl bych vědět jestli to může téct i odjinud nebo mám fouklý těsnění nebo ještě líp prasklou hlavu

a pokud by to nebyla ta první možnost na kolik taková opravička vyjde a kdo by to uměl??
http://img708.imageshack.us/img708/5161/img0613yu.jpg
Napsal: ned 13.01.2013 00:31
od shade741
není tam někde ten výpustní šroub od bloku motoru?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10 ta 8?
Napsal: ned 13.01.2013 00:40
od _stalker_
Ten tam sice je, ale kolem něj je to vše suché a ani mapy po vypaření tam nejsou.. jiank takhle z výfuku mi jde bílí kouř těd v zimě daleko víc razantně a i delší dobu. Další co to dělá tak je, že z výfuku po delší jízdě smrdí síra a to tam je nová lambda. Jinak motor běží furt stabilně a táhne furt stejně.
Napsal: ned 13.01.2013 09:25
od JaraX
a netečou ti hadice od topení mezi motorem a kabinou? že by to teklo na to.
Napsal: ned 13.01.2013 10:58
od _stalker_
Dneska jsem necha 45 minut běžet motor v garáži a po 5 až 8 minutách se ručičika dostala na prostředek a tam zůstala po celou dobu.
Z výfuku šel lehce bílí kouř, ale jen málo(auto přes zimu nejezdí)
Vodu jsem dolil do chladiče asi tak 5 čísel pod rysku na nádobce a na konci byla ve stejné poloze(nijak sem to neměřil pouze od oka)
Asi tak po 20 minutách jsem zapnul topení a dal aby to co nejvíce hřálo, v autě bylo 25°C ale asi by to šlo ještě dál.
Potom jsem auto zase zvedl a kouknul se jak to vypadá zespoda. Zase byla strana bloku kde jsou svody politá modro zelenou kapalinou na omak lehce mazlavou a její chuť nejdříve byla do sladka ale pak přešla do kysela.
Koukal jsem se na ventil kudy se plní klimatizace který je hnedka vlevo od motoru na stěně oddělující motorový prostor a byl celý mastný, takže asi něco uniklo i odtamtud, ale barva toho rozhodně nebyla stejná jako s tou co je na bloku motoru a i jinak chutná.
http://imageshack.us/g/1/9963242/
A ještě bych se chtěl zeptat ohledně té druhé fotky jestli ta hadí farma je normální nebo si stim někdo hrál.
Napsal: pon 14.01.2013 12:53
od _stalker_
Nikdo netuší zčeho by to mohlo jít?? Nebo aspon mi napište někoho ověřenýho u koho jste nechávali dělat hlavu v okolí Prahy.
Napsal: pon 14.01.2013 20:15
od honzabiker1
Neprijde mi jako moc dobry napad ochutnavat chladici kapalinu..

Napsal: pon 14.01.2013 20:22
od _stalker_
to sice ne, ale jedna kapka neuškodí... zatim žiju

spíš bych ale potřeboval napsat jestli je to chladička nebo chladící médium z klimatizace.
Napsal: pon 14.01.2013 20:27
od honzabiker1
Vzadu z hlavy vede hadice s chladici kapalinou, tak to muze tect z ni (z priruby). Bily kour z vyfuku je normalni (ve vyfuku kondenzuje voda).
Ze by tekla voda okolo tesneni hlavy ven neni moc pravdepodobne..
Napsal: pon 14.01.2013 23:42
od _stalker_
tam je hadice?? tak to se kouknu, ještě bych měl říct že jsem našel nákou bílou srágoru ve víčku, ale byly jí tam tak dvě kapky víc ne.
Napsal: úte 15.01.2013 07:52
od JaraX
zezadu motoru sou vystupy topení, nevím jeslti u tvyho motoru to není plastovy jako např u M43, každopadně to tam rádo praská
Napsal: úte 15.01.2013 22:54
od _stalker_
Napsal: pon 24.02.2014 08:15
od vmax
Ahoj, vyřešil jsi to nějak??? Mám ten stejnej problém..
Napsal: pon 24.02.2014 20:00
od _stalker_
Zatím nic

nak jsem se k tomu nedostal. Ale než jsem to zazimoval se dira minimálně zmenšila. Ted už to tamtudy neuteče snad vůbec a pod autem už žádný louže nejsou na tom místě, ale všimnul jsem si ted o víkendu že to začalo chcát i na předku motoru u řemenic. Zatim to tam dělá jenom kapky, ale voda se nak vydatně neztrácí. Odjel jsem stim 5 000km a dolejval jsem jednou.
Napsal: pon 28.04.2014 18:07
od Pitris
Ahoj nechci zakládat nové téma tak se zeptám tady.Mám e36 1.6 Compact motor M43 jedná se mi o to že jsem vyměnil vodní pumpu a jako takhle vše cajk,teplota se drží normálně vše vcajku akorád mě udivuje že hadice co jde od chladiče do palice tak je vřelá když je to zahřáté což je normální že jo,ale druhá hadice co je od spodku chladiče do termostatu je stejně vřelá,chladič je teplej celej.No auto se zahřívá do 2,5km na provozní teplotu.No a má otázka zní něměla by spodní hadice být studenější než je teď?? Protože se mi aji když dojedu cestu třeba 15km spustí ventilátor před chladičem což mi příjde že je docela brzo.Je něco špatně bo normál a neřešit?? Jediný co mě napadlo né mě teda ale kámoše je to že jsem se nedivál na původní vodní pumpu jak je vrutlka na ní jestli byli stejným směrem nebo ne,jestli třeba původní není rovná a tady mírně zaklopená a tím pádem by to nehonilo tu vodu tak jak má.Může te mi na to někdo něco říct??Dík