Stránka 1 z 1
Napsal: pon 07.01.2013 23:48
od E36DRAK
Napsal: úte 08.01.2013 00:07
od Koto
jestli máš na mysli škrtící klapku, tak bych zkusil proměřit odpor. Kolem volnoběhu už může bejt odporová dráha vydřená a ŘJ tak nezná přesně polohu plynového pedálu, čímž můžou kolísat otáčky.
Nevim jestli to jde opravit jinak než výměnou.
Napsal: úte 08.01.2013 00:08
od shade741
Vítej na fóru, co je myšleno základ přes 110? cihel? Budeme předpokládat že se jedná o m40 motor, je tomu tak(i když tady to asi moc roli nehraje)? Konektor je opravdu myšlen na škrtící klapce či na váze vzduchu? Pokud na klapce jedná se o senzor polohy škrtící klapky, pokud si pamatuji dobře když je chybný kolísá volnoběh, moc se mu nechce akcelerovat a celkově jít do otáček, měl by jít proměřit, a jeslti si pamatuji správně tak na pinu 1 a 2 by se měl plynule měnit odpor pokud hýbeš s klapkou (šlapeš na pedáů) pokud je někde 0 či jinak hluché místo je to jasné

Napsal: úte 08.01.2013 00:45
od fabledwarrior
A pokud ti to dělá váha vzduchu (po odpojení to je v pohodě a po připojení to kolísá), tak je to špatná váha vzduchu.. taky se dá proměřit, hodnoty a piny si nepamatuju, ale když budeš hledat, někde to tu na fóru bude.
Napsal: úte 08.01.2013 05:53
od Foldas
m40 nema poťak vidim to na prasklou hadici
Napsal: úte 08.01.2013 06:34
od shade741
ale dle etka tam je
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 díl číslo 2 a jeste si matne pamatuju na svou m 40 a opravdu si myslím že tam je

Napsal: úte 08.01.2013 09:29
od Foldas
je to jenom spínač koncových poloh zavřena klapka klapka otevřena naplno poťak měla až m43
Napsal: úte 08.01.2013 17:29
od shade741
a proč je číslo stejné i pro ostatní motory a všude se hovoří o potenciometru...
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... series=E36
Napsal: sob 12.01.2013 13:19
od E36DRAK
Díky moc za radu

vyzkouším co se dá dělat...