Stránka 1 z 3
Napsal: ned 06.01.2013 14:59
od Rade520
Ahoj,mám autě motor M52, do 5000 otáček jede pěkně,
všechno v pohodě:startuje,necuká,drží volnoběh...
Jakmile překročím 5000 otáček tak se začne dusit a nejede,jako by nešel benzín.Dělá to na všechny kvalty i na neutrál když stojím.
Neměl někdo podobný problém? Čím to může být?
Poradtě,díky.
Napsal: ned 06.01.2013 16:29
od shade741
Za předpokladu že vzduchový i palivový filtr je čistý je třeba se dále mrknout na palivovou pumpu- zda dává dostatečný tlak, dále můžou být vysypané katy a proto se motor ve větších otáčkách dusí- dej hledat a mrkni podobné věci se tu řešily

Napsal: ned 06.01.2013 17:07
od Rade520
Vzduchový filtr mám nový,palivový vyměním,katy nemám.
Tlak na palivové liště je 3,5bar.
Cívky,svíčky,čidlo kliky/vačky mám nové.
Némuže být chyba v řídící jednotce?
Napsal: ned 06.01.2013 20:04
od noname
může, než vyměníš půl auta, zajeď k někomu, kdo umí ...
Napsal: ned 06.01.2013 20:09
od Foldas
ŘJ chybi signal o rychlosti auta
Napsal: ned 06.01.2013 21:12
od Rade520
Jo signál o rychlosti chybí podle diagnostiky,já myslel
že je potřeba kvůli tempomatu nebo ABS.
To má vliv na otáčky ? Nevíš co stím?
Napsal: pon 07.01.2013 12:31
od Madthomas
U me to bylo nouzovym rezimem kvuli spatnymu abs cidlu..abs ti funguje / nesviti?
Napsal: pon 07.01.2013 18:21
od Rade520
Tady jsem to natočil:
http://www.youtube.com/watch?v=qpvf_rH00j4
http://www.youtube.com/watch?v=pcn7DsrV5-8
je to jenom s telefonu ale je vidět jak to přestane táhnout,
ekonoměr jde na nulu i když držím plyn na podlaze.
Napsal: pon 07.01.2013 18:22
od Rade520
Signál rychlosti se bere s čidel ABS?
Já mám ABS nefunkční/odpojené.
Napsal: pon 07.01.2013 19:01
od Foldas
pokud mas asc tak ano
Napsal: pon 07.01.2013 19:14
od shade741
Pro mě také nová informace, dík za info. Takže pokud má auto asc a nejde mu abs jede v tomhle divným režimu, a pokud asc nemá a abs nejde- tak pokud chápu dobře neovlivnuje nic jiného, mám 325 bez asc s nefunkčním abs a nic nepozoruji

tak to tak bude asi
Napsal: pon 07.01.2013 19:28
od Rade520
Mám původně 325 rv.93 bez asc,dal jsem tam 2,8motor.
328 měly všechny asc ne?
Takže musím přivést signál rychlosti do řídící jednotky?
No kouknu do schématu.
Napsal: úte 08.01.2013 12:50
od youwee
No to teda nevím! Já když neměl zapojenej signal rychlosti tak byl cutoff uplne jako u omezovace, zadny duseni...
Napsal: úte 08.01.2013 13:51
od Foldas
ja měl verzi m52 s asc a bez toho signalu jsem se nedostal přes 5000 ot.
Napsal: úte 08.01.2013 13:59
od youwee
Rade520: cuka to jakokdyz dosahnes omezovace, nebo to proste pomalu umre a raficka otackomeru necuka?
Napsal: úte 08.01.2013 14:48
od Alp
cidlo kliky, cidlo vacky, ucpany katalyzator, cidlo rychlost, zadrhnuta klapka ...
Napsal: úte 08.01.2013 15:52
od Rade520
Je to skoro stejné jak omezovač ,žádné dušení,v 5200ot. se ručička
začne klepat,dál nejde i kdybych držel plyn hodinu tak prostě dál
nejde.
Nedá se vzít signál rychlosti z budíku (tachometru)??
Napsal: stř 09.01.2013 00:19
od Foldas
da ale ted nevim ten přesny pin v motorove zasuvce a schemata tu nemam
Napsal: stř 09.01.2013 16:06
od aigo
napis uzivateli quake mel ten samy problem po zastavbe motoru 2.8 a myslim ze to uz vyresil ale bylo to uplne stejne jak pises

Napsal: pon 14.01.2013 01:00
od linzi
čau dneska my to dělalo uplně to samy a byl to signál rychlosti dal jsem ho na pin 9 do mot.el. a letí to