Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 03.01.2013 17:26
od radu0
Je problém vyměnit motor 2.0 6V za 2.5 u E36 liší se nějak,aby to nešlo napasovat,nebo je na zapojení uplně stejný,a jen vnitřek motoru jiný??

Napsal: čtv 03.01.2013 18:01
od fabledwarrior
Dělá se to velmi často... všechny úchyty by měly bejt stejné.. měl by tam padnou jak zadek na mísu. Snad i ta elektrika. NAjdeš toho tady dost možná i v sekci "Technické dotazy".

Napsal: čtv 03.01.2013 18:08
od Fx
A jaký motor za jaký chceš měnit? Ono těch dvoulitrů i dvaapůlí bylo víc.

Napsal: pát 04.01.2013 01:01
od radu0
Mám 2.0 6V 110kw bez vanos a chtěl bych 2.5 6V 141kw vanos.

Napsal: pát 04.01.2013 01:10
od PPK
Zacni tim ze si poradne prohlidnes jaky motory vlastne mas. Pro nekoho kdo ani nepozna ze ten motor s vanosem neni V6 bude totiz jakakoliv vymena motoru neresitelny problem :roll:

Napsal: pát 04.01.2013 01:54
od Foldas
podle toho co pises je to m50 za m50 takže vytahni motor nasad druhy vcetne motorove elektriky a řj a jezdiš

Napsal: pát 04.01.2013 09:38
od Fx
Pokud ovšem jedno z aut nebude do 12/94 a druhé od 1/95, pak by se ještě kakal s imobilizérem.

Napsal: pát 04.01.2013 11:00
od shade741
jako nechci bejt hnusnej ale když tvrdím že mám v BMW V6.... tak bych se bál i vyměnit svíčky abych tam nedal ty voskový...

Jinak jak se tu píše- sehnat 2.5 do 94rv s řj, pak je to vpohodě, další věc ale je, že 325 má větší diff, jiné (masivnější) poloosy, převodovka by to asi zkousla, ale těm polosám bych už moc nevěřil, přeci jen nové asi nebudou..

Napsal: pát 04.01.2013 11:27
od Fx
No a pak teda ještě ideálně vanos za vanos a bezvanos za bezvanos, aby se nemuselo řešit tolik elektriky.