Stránka 1 z 1

Napsal: pát 28.12.2012 14:21
od miresekstary
paliva dost , tlak za filtrem 4,3bar . Závada v řj motoru 4A63---Imobilizér Manipulation
prostě přijel do obchodu nakoupil a už nenatočil !!!
Mátem někdo INPU a jste z OSTRAVY???Potřebuju to nutně dobře zaplatím !!! Díky!!!!

Napsal: pát 28.12.2012 14:34
od matiz
Jsem z Opavy. Co je to za auto? 320D je plna prdel, e36, e46, e90... V SZ mas na mne telefon.

Napsal: pát 28.12.2012 14:56
od Fx
Doporučuju po tom spárování dát baterku na zátěžový test (-> případně vyměnit) a vyměnit hlavní relé ŘJ motoru (v BMW cca 200 Kč bez DPH, práce na půl hodinky s kafíčkem a cigaretou). Baterka a toto relé jsou nejčastější příčinou tohoto problému (rozpadlý plovoucí kód mezi ŘJ motoru a imobilizéru).

Napsal: sob 29.12.2012 08:33
od miresekstary
ok seženu tyto věci a pokusím se to dát dokupy!!!díky za rady!!!ještě drobnost včera jsem pak načetl tlak v railu ... a při startu byl maximálně 70bar myslíte že to vypne to immo nebo je čerpadlo vstřikovací v háji ?? díky

Napsal: sob 29.12.2012 10:57
od Fx
Až tak do detailu nafty neznám, nikdy jsem se jima nezabýval. Ale s jistotou ti můžu říct, že pokud je rozpadlý ten plovoucí kód, ŘJ motoru zakáže otvírat vstřiky.