Stránka 1 z 1

Napsal: úte 04.12.2012 18:05
od Aron
Po výměně spojky a válce mi vibruje po sešlápnutí spojkového pedálu pedál.Mám 323.Většinou se to děje když je motor studený a kolem 2,5 tisíce otáček.Vibrace jsou rychlé a po chvilce spomalují až úplně přestanou.Spojku jsem odvzdušňoval a vibruje pořád.Vibruje to těsně za pedálem.Děkuji za případné nápady,čím by to mohlo být.

Napsal: úte 04.12.2012 18:49
od sa-tan666
setrvak ko

Napsal: úte 04.12.2012 20:13
od Aron
Mechanik říkal,že setrvák je v pořádku a vibruje to těsně za pedálem,i zvuk jde od pedálu,ne od spojky,nemůže to být něco jiného??

Napsal: úte 04.12.2012 20:25
od beny-maser
pokud to vibruje když se opřeš o pedál tak to vypadá na přítlačák,nějaká packa je špatná

Napsal: ned 30.12.2012 16:38
od Aron
Kdyby to byl ten setrvák,co se stane,kdyžho tam nechám jak je.
Někde jsem slyšel,že když je špatnej setrvák,tak jdou vybrace na volnoběh do celého auta.
Připadne mi divny,kdyby to bylo přímo ve spojce,že by to vybrovalo jen v pedálu a zvuk by šel taky jen od pedálu.

Napsal: ned 30.12.2012 17:22
od norespect
kdyz je setrvak vysypanej tak ze to haze s autem tak se vibrace presouvaji i na kliku a je tim namahana hlavne lagry kliky (loziska)

chtel bych se zeptat kdy a do jakych 6val motoru se montovali dvouhmoty? dekuji mam m50b20 rv92

Napsal: ned 30.12.2012 17:30
od fabledwarrior
No jelikož je dvouhmota už i v 318is, tak bych řekl, že bude i v 320i. IS a 320 má stejnej diferák, výfuk, snad i převodovku, spojku, takže budou mít asi obě i dvouhmotu.

Napsal: ned 30.12.2012 18:37
od Totic
Taky mě drnčí pedál a je to cítit ve spojce aj v plynovým, hlavně od přidání do 1500ot a pak vibrace celkem utichnou. Pokud je to stervák, ani by mě to nepřekvapilo, původní příznaky by tomu odpovídaly.

Kdo neví vo co go tak by měl znát zdejší FAQ: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68949

Otázka taky zdiagnostikovat motor a změřit tlaky na válcích jak to pálí..

Napsal: pon 31.12.2012 11:54
od norespect
dekuju ,, to vim jak se to projevuje.. jen sem nevedel jestli se uz tam montoval..:/ zrejme ano kdyz to je 6val.. resim ze mi auto na volnobeh docela haze (a vsecko kolem je ok) tak premejslim nad stavem setrvaku,

Napsal: pon 31.12.2012 12:51
od Aron
Mě se zdá,že je auto jinak zcela v pořádku,na volnoběh neškube,při rozjezedech se chová normálně,prostě žádný z těch příznaků,co jsou napsány v tom odkazu podle mě nemá,jen ty vybrace do pedálu.
V servise taky neví.

Napsal: pon 31.12.2012 13:09
od Lucifer
Do budoucna plánuju taky na svym TDS udělat spojku ale i se setrvákem když už to budu mít rozebraný.

V kelly mají spojkovou sadu i se setrvákem od valeo ale není to dvouhmota je pevnej a je k tomu odpružená lamela.

Pak mají od luku dvouhmotu s lamelou přitlačákem, je to skoro za stejnou cenu.

Tak co bude lepší ? Pro rejpaly mám v kelly známýho takže cena bude víc jak poloviční

Napsal: pon 31.12.2012 13:28
od beny-maser
luk je tam v originálu,jinak já měnil pouze lamelu,přítlačák a ložisko a je to ok, v době výměny to mělo 350tis a už jsem najel dalších 50tis,osobně doporučuju výměnu přítlačáku,ale setrvák je na zvážení.

Napsal: pon 31.12.2012 14:20
od martas11
Pro klid duše,když už je to rozdělaný,tak je lepší vyměnit vše :wink:

Napsal: pon 31.12.2012 14:32
od Lucifer
Tak radši to vyměním i se setrvákem rozdíl mezi nima je 1500 na sadě

Napsal: pon 31.12.2012 16:22
od Totic
No teď nevim jak na dieslaka, ale pro M52 je spojková sada cca 2.500,-, ale dvouhmoťák k tomu dalších 8,-.

Právě spojka u mě zabírá pořád dobře, nevím jestli tam kdy byla měněná, potřeboval bych vyměnit hlavně ten setrvák, což se zdá divný měnit ho zvlášť.. :?:

Napsal: pon 31.12.2012 18:37
od norespect
meni se to jako komplet, kvuli vzajemnymu zajeti a obrobeni povrchu
radsi bych pevnej setrvak a odpruzenou lamelu

Napsal: pon 31.12.2012 19:12
od Totic
Jo ale spousta lidí mění jen spojkovou sadu, bez setrváku. To je taky špatně?

Jestli dvouhmota, nebo odpružená lamela.. o tom je tady v jistých diskusích taky napsáno.