Stránka 1 z 1
Napsal: úte 04.12.2012 11:14
od diabolos
Zdraíim, mam 318tds(1996). Problém : když vypnu motor a vytáhnu klíček ze zapalování zůstanou svítit kilometry na palubce.+ Vždy když jsme vypnul motor a nechal puštěné světla tak to hlásilo akusticky, že jsme je nechal puštěné, nýní však světla vesele svítí dál a nic "neřve". Předpokládám že se nějakým způsobem zasekla spínací skříňka ...Nějaké rady ? zkušenosti?
Napsal: úte 04.12.2012 13:35
od Fx
Můj osobní tip je zlomená nebo vyskočená hřídelka spojující ořech spínačky s její el. částí, případně el. část samotná. Když sundáš dekly pod volantem, z opačné strany naproti ořechu spínačky je ta el. část. Zespoda jsou dva červíky zalité voskem. Odšroubuj a sundej, zkus šroubovákem otočit v té elektrické části do polohy vypnuto. Potom zkus vzít kleštěmi za tu hřídelku a otočit. Pokud půjde volně, je to jasné. Musí se trochu povytáhnout směrem od ořechu zámku, pokud je jen vyskočená, takhle ji můžeš posadit zpět.
Napsal: úte 04.12.2012 20:30
od beny-maser
dostal jsi vyčerpávající odpověď,líp to nikdo nepopíše

Napsal: úte 04.12.2012 20:58
od diabolos
dík moc za rady, vyzkouším a snad mi to pomuže

Napsal: pát 04.01.2013 19:53
od diabolos
hřídelka spojující ořech spínačky s ele. částí vypadá v pořádku (zkoušel jsem s ní otočit vůči klíčku a nic) elektrickuo část jsem dokonce vyměnil a taky pořád nic :/
Napsal: pát 04.01.2013 20:14
od Lucifer
To že se občas protáčí spínačka dělá zámek. Vyměnil jsem za jinej u mě to přestalo spínačka je původní taky jsem měl tyhle problémy, chce to sehnat zámkovou sadu z celýho auta, bohužel lidi za to občas chtějí tisíce

Napsal: pát 04.01.2013 20:16
od Fx
Ořech spínačky poskládaný na klíč, s jakým auto vyjelo z fabriky, stojí nový v BMW cca 1600 korun.
Napsal: pát 04.01.2013 21:16
od diabolos
přemýšlím že to bude něčím jiným než spinačkou, protže ono se to nevypne ani když tu elektrickou část otočím do polohy vypnuto šroubovákem:)..
Napsal: pát 04.01.2013 22:38
od Lucifer
Fx píše:Ořech spínačky poskládaný na klíč, s jakým auto vyjelo z fabriky, stojí nový v BMW cca 1600 korun.
A k tomu slušná dávka modlení že v průběhu auta ty zámky nikdo neměnil

Napsal: pát 04.01.2013 22:57
od diabolos
ještě jsem dostal další typ, nemůže to být třeba relátkem co spíná řídící jednotku? nebo jiným ?
Napsal: sob 05.01.2013 13:28
od Lucifer
Tak zkus tu elektrickou spínačku odpojit od konektoru na volantový tyči jestli není problém v tý elektrický spínačce
Napsal: ned 06.01.2013 19:26
od diabolos
zkusil jsem, a spínačkou to není
Napsal: ned 13.01.2013 18:44
od diabolos
nikdo už žádný jiný nápad čím by to mohlo být, krom spínačky?
Napsal: ned 13.01.2013 18:51
od Jamall
jenom takový dotaz. Když chceš chcípnout auto. Vytáhneš klíček a motor běží dál...jak dlouho?
Napsal: ned 13.01.2013 19:36
od diabolos

neřikam že motor běži dál, motor jde vypnout normálně. Jen zůstane svítit ten display s kilometrama.
Napsal: ned 13.01.2013 20:35
od Jamall
a dělá to pokaždé? Začalo to dělat samo o sobě, nebo od začátku?
Napsal: čtv 16.05.2013 14:18
od diabolos
Zajímave:D Dneska snad po pul roce se vše samo spravilo:D. Bude mi chybět odpojovat baterku každou chvíli. Co je ale zajimave je, že se v tu chvili začaly jinak chovat zámky. Když to bylo zničený, a display zlstaval svítit, tak šli "čidlíky" na otevírani dveří normálně vytáhnout a zase zamáčknout za všech okolnosi. Ale teď jako by byly na nějake pružině a nejde to. Vždy se vráti so původního stavu. Takže to asi mnělo něco společného s zámky:D
Napsal: čtv 16.05.2013 15:32
od diabolos
tak to asi bylo zámky
Napsal: čtv 16.05.2013 15:49
od Fx
Dokud si auto nějakým způsobem myslí, že je klíč v zapalování, tak nedovolí double lock. To je to, co ti drží čudle "na pružině" a nedovolí odemčení zevnitř.