Stránka 1 z 1
Napsal: pon 03.12.2012 17:45
od Lazer91
Zdravím, potřeboval bych poradit. Tím jak v noci teplota klesá pod nulu má motor při studeném startu po prožhavení a nastartování po dobu tak 10-15 vteřin, podle toho jak moc v noci mrzlo, nepravidelný chod, jak se trochu zahřeje tak už jede normálně, palivový filtr sem měnil v létě, auto má najeto 145 tkm, tankuju TOP Q+VIF, může to být naftou, vstřikama nebo je to žhavení? Díky za odpovědi
Napsal: pon 03.12.2012 19:41
od beny-maser
špatný žhavky píše i e34 tds, takže zajeť na diagnostiku jestli všechny žhavky jsou funkční. Tím bych asi začal než bych z toho začal tahat vstřiky. Jinak kdyby jsi měl renauta tak budeš na té kilometráži měnit vstřiky už podruhé, takže nic není nesmrtelný.
Napsal: pon 03.12.2012 21:24
od drbi
Měl jsem ten samý problém na své E 91 320 D 2006 začni žhavičkama a když to nepomůže bude řídící jednotka žhavení. Nic jiného to asi nebude
Napsal: úte 04.12.2012 10:54
od Dracon
Tentýž problém E91 320D 2006 245tkm, žhaviče vyměněny ale nepomohlo to. Jeden vstřik na diagnostice prý vykazuje nižší hodnoty, ale prý ještě v normě. Tak nevím...
Napsal: úte 04.12.2012 14:21
od set_
muze to byt i rele zhaveni , udejne casty problem naftovych e90
Napsal: pát 07.12.2012 17:55
od Dracon
Zjistil jsem že u mě není problém přímo úměrný teplotě, ale záleží i na vlhkosti. Třeba dnes v -8 st. nastartoval prakticky bez problémů, jindy při -1 a vyšší vlhkosti s 5sec. nepravidelným chodem... I tak to může být relé?
Napsal: pát 07.12.2012 18:04
od matiz
Kazdopadne to diagnostika pozna. Prvotni vec zajet na diagnostiku, pokud jsou vadne zhavice tak vymenit, doporucuju vsechny 4 nebo 6, pote znovu diagnostika, smazani chyb a kontrola. Pokud budou pretrvavat problemy se zhavenim vymenit ridici jednotku zhaveni. Doporucuju i prehrat sw minimalne v jednotce motoru, nedelaji ty verze proto aby meli co delat, ale opravuji v nich chyby a nedostaky ktere se projevily. Kdo nema do opavy daleko, muze dojet. Muzu jak diagnostiku, tak i nahrat novy sw do ridicich jednotek.
Pokud budete menit ridici jednotku zhaveni, neni treba ji nijak programovat nebo kodovat, staci pouze prehodit.
Napsal: ned 09.12.2012 13:08
od Dracon
žhaviče jsou u mě nové, jak vychází cenovka na tu řídící jednotku žhavení?
Napsal: ned 09.12.2012 13:35
od matiz
okolo 2700 tusim. Plud minus autobus, nechce se mne to ted hledat, protoze jsem prezrany a odpocivam. Ale o moc se nepletu. Neorigo vychazeji taky tak nejak podobne. Ale nez bych ji menil tak bych to projel diagnostikou. Nemusi to byt jednotka zhaveni.
Napsal: úte 05.02.2013 21:33
od Kortys
Mám 320D. Při teplotě pod cca +8 st. motor jede nepravidelně, cca 5-10sec, záleží na teplotě. Pak už přes den OK. Výměněny všechny svíčky, řídící jednotka žhavení, diagnostika vstřiků, jeden horší vyměněn a je to stále stejné! Už začínám mít dojem, že je to normální stav. Dnes jsem ještě mluvil s jedním, co má také 320D a ten má dokonce nový motor ( vyběhla mu klika) a dělal mu to starý i tento nový!
Ještě dotaz: na zrychlení- je normální, že je tam dost velká prodleva, než auto vystřelí?
Dík Kortys
Napsal: čtv 14.02.2013 11:08
od hanz-320d
Zkus koupit nejake aditivum. Taky mi po ranu kolisaly otacky a dokonce to i po jednom nastartovani v -3°C chciplo.. koupil jsem aditivum pro dieslove motory vhodne i pro vstrikovani common-rail, pisou ze to pomaha procistovat vstriky, ztisit motor, zvisit vykon a usnadnit studene starty. Jediny, ale vlastne to nejdulezitejsi jsem poznal zlepseni,.. a to v tech startech. Cena 260 Kc.
Napsal: čtv 14.02.2013 11:27
od Lazer91
Můj problém vyřešila výměna žhavičů a řídící jednotky žhavení, jinak aditiva liju celoročně
Napsal: čtv 14.02.2013 11:37
od Kortys
Používám VIF stále, žhavení komplet nové a stále stejné. Už na to kašlu. Má to víc lidí podobné.