Stránka 1 z 4

Napsal: ned 02.12.2012 14:21
od omaro1
Zdravím,
docela mi vadí, že E90 nemá teploměr vody ani oleje. :cry:
Nemáte někdo zkušenosti s doděláním těchto budíků ?
Případně jak jste to řešili, byl s tím problém ?
Mám konkrétně 330xi motor N53.
Díky

Napsal: pon 03.12.2012 09:06
od bmwfan18
Záleží na výbavě, mám N53 a teploměr oleje tam mám. Je to výborná věc, kolikrát bych už na to nejradši pořádně šlápnul, ale pak vidim, že ještě nemůžu. Jsem rád, že to auto díky tomu aspoň netrápim.

Napsal: pon 03.12.2012 11:41
od bmw335
e90 330i nemají teploměr oleje, e92 330i mají...jako že e90 má na tachometru 260 a e92 280

Napsal: pon 03.12.2012 13:42
od DKx
bmw335 píše:e90 330i nemají teploměr oleje, e92 330i mají...jako že e90 má na tachometru 260 a e92 280


njn, kupé je prostě sporťák ;)

Napsal: pon 03.12.2012 14:24
od fuserpietro
teplota vody sa da zistit pohybom v skrytom menu na budikoch, aj ked uznavam ze je to trosku neprakticke :)

Napsal: pon 03.12.2012 14:44
od Vlasta
Nebo za cca 12 tyček nechat nainstalovat ACM

Napsal: pon 03.12.2012 14:59
od Dave320
fuserpietro: a kde a jak se k té teplotě na E90 v tom skrytém menu na budíkách dostanu?Nějaký postup?

Napsal: pon 03.12.2012 15:09
od DKx
Dave320 píše:fuserpietro: a kde a jak se k té teplotě na E90 v tom skrytém menu na budíkách dostanu?Nějaký postup?

http://e90.wetpaint.com/page/BC+hidden+menus
07.00 KTMP-MOM

Napsal: pon 03.12.2012 15:23
od Dave320
DKx, díky moc ale zdá se to trochu komplikované to tam nastit za jízdy, pokud to ovšem jde.
Ještě bych se zeptal zda někdo nevíte kde se dá sehnat tento držák přídavných budíku do předního popelníku, viz. foto u nás jsem ho nikde nenašel.

Napsal: pon 03.12.2012 17:24
od fuserpietro
za jazdy to ide takisto, chvilku potrenujes a pak uz ti to ani nepride :)

Napsal: pon 03.12.2012 17:37
od hurvajs77
Nejsem si jisty, ale za jizdy to urcite nejde, resp. pokud neni uz skryte menu zobrazeno.

Na druhou stranu, k cemu informaci o teplote potrebujes? 8O

Napsal: pon 03.12.2012 20:35
od pavproch
omaro1 píše: Mám konkrétně 330xi motor N53.


Ha, konečně rovesník.... :wink:

K themě: mně to nechybí, prostě prvních 5km lehounce do 3krpm, pak asi 10km ne víc než 4krpm a až potom plnej knedlík :idea:

Napsal: úte 04.12.2012 00:52
od fuserpietro
hurvajs77 píše:Nejsem si jisty, ale za jizdy to urcite nejde, resp. pokud neni uz skryte menu zobrazeno.

Na druhou stranu, k cemu informaci o teplote potrebujes? 8O


za jazdy to samozrejme ide, jeden z dovodov preco by ho to mohlo zaujimat je cas potrebny k ohriatiu na idealnu prev. teplotu a pod..

Napsal: úte 04.12.2012 02:14
od Poldav6
Pokud máte mobil s Androidem, je řešení koupit vhodnou diagnostiku do OBD portu.. a koukat na live data na mobilu. Viz aplikace Garmin Mechanic, Torque...

Napsal: úte 04.12.2012 09:38
od Dave320
Tak tyto programy jsou pro android a je nějaká podobná aplikace taky pro Windows Mobile?

Napsal: úte 04.12.2012 09:44
od hurvajs77
fuserpietro píše:za jazdy to samozrejme ide, jeden z dovodov preco by ho to mohlo zaujimat je cas potrebny k ohriatiu na idealnu prev. teplotu a pod..
Dobře tak fajn. Někde jsem právě četl, že pokud nastartuješ, tak se do skrytého menu nedostaneš, ale nikdy jsem to nezkoušel, jen při vypnutém.

Napsal: úte 04.12.2012 10:00
od bmwfan18
Poldav6 píše:Pokud máte mobil s Androidem, je řešení koupit vhodnou diagnostiku do OBD portu.. a koukat na live data na mobilu. Viz aplikace Garmin Mechanic, Torque...


Zajimave, nasel jsem i mnoho OBD aplikaci na Iphone. Funguje to opravdu, tak jak by melo? Mate s tim nekdo zkusenosti?

Napsal: úte 04.12.2012 14:35
od Dave320
Tady jsem našel tu verzi programu na android, tak na to mrkni.
Snad něco existuje i na Windows Mobile, by se mě to celkem líbilo.

Tady je link testu té aplikace v SK:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 4YkHJ40Csc

Napsal: úte 04.12.2012 14:54
od set_
zajimavou vec nasli kolegove na slovenskem foru -> http://www.insideperformance.de/onlines ... cts_id/215

http://www.awron-shop.de/bmw-displaysys ... -limousine

Displej co je misto ridicoveho vetraku . Zobrazuje to:
- vykon
- kroutici moment
- tlak turba
- teplotu chladici kapaliny
- teplotu oleje
- info a stav DPF (+ objem castic, rozdily tlaku, rozdily teplot vstup/vystup, probihajici regeneraci!)
- voltaz
- rychlost + meri zrychleni (0-100, 0-200)
- G-meter
- jine....samozrejme podle verze,kterou koupite

Jediny problem vidim v te cene (500€-600€)

Napsal: úte 04.12.2012 21:45
od Dave320
No tak to je moc pěkná věcička, ve verzi PRO mraky funkcí ale ta cena 700€ je ranec. Jinak se mě to moc líbí, jen ta cena :cry: