Stránka 1 z 1

Napsal: pát 30.11.2012 22:48
od mccobol
prosim vas mam problem když to nekdy vitočim tak mi de jen do 4000 vic ne pak se to dusi jakoby dochazel benzin a když dojde k štvrtce nadrže mi to chcipa nemuže to myt souvislost?

Napsal: pát 30.11.2012 23:28
od shade741
nedavno tu bylo tema se stejnym problemem, bude cerpadlom v nadrzi pred smrtí, dalé ucpaný palivový filtr či rozsypané a ucpané katy, pri souvislosti s nádrží- čerpadlo

Napsal: sob 01.12.2012 00:16
od mccobol
čerpadlo je nove palivak taky a nevim co dal

Napsal: sob 01.12.2012 09:30
od vsemick
kdyz tak zkontroluj hadičku mezi samotným čerpadlem a ústím šachty čerpadla. V originále je tam těžko znovu použitelná jednorázově smrštitelná trubice, kterou při výměně čerpadla kdekdo nahradí kusem gumové hadice která praskne a benzín pak hned za čerpadlem teče zpět do nádrže.(nebo pro začáek stačí odpojit vracečku a pustit proud do čerpadla.a když z vracečky nic nepoteče tak je jistota že soustava nemá dostatečný tlak)

Napsal: sob 01.12.2012 17:17
od shade741
zmerit tlak na palivové soustavě, ono taky záleží co to je za čerpadlo na netu sem viděl hodně sráčů, případně ty ucpané katy

Napsal: sob 01.12.2012 22:43
od EdyBoyS
Zkus zkontrolovat i svíčky jestli jsou OK...
Mě se třeba stalo, že mi auto párkrát vařilo a vypeklo se těsnění pod víkem ventilů a pak to nestěsnilo a olej se dostal přes zapalovací cívky do svíček a svíčky byyl utopený olejem a v otáčkách to nechtělo jet...

a nebo v horším případě to může být přidřeným motorem, to se stalo zas kámošovi na 523i, měl přidřenej motor a do 4 tisíc to táhlo v poho, ale nad 4 už to nešlo vytočit a motor klepal docela...

Napsal: ned 02.12.2012 21:43
od s2000h
řeším stejný problém s 2.5 vanos... jakmile se dostanu přes 4 500 tis. ot. tak to začne kuckat... měnili jsme palivový čerpadlo, filtr, svíčky, lambdu, cívky a jedinný co nás ještě napadá je řídící jednotka, ale tu se mi nedaří sehnat, ptz jsou dnes všichni velmi ochotní pujčit na 20 min. řídící jednotku nebo sjet s autem ke mě do servisu...

Napsal: ned 02.12.2012 22:12
od shade741
s2000h- Když ti na "švábovi" v řj chybí ten jeden kontakt tak se nediv :lol: nebo by mělo jít tam misto chybějící packy něco napájet , jakmile se v řj někdo vrtal mohl tot aky solidně potentovat

Napsal: ned 02.12.2012 22:21
od mccobol
Me to fachalo dobre a samo od sebe zaclo todle a do rj se mi koukal mechanik ale me to nedela porad jen nekdy nekdy to toci normal 6500 a nekdy jen ti 4000 a ted uz se stava ze jen 1500 a vic nebude