Stránka 1 z 1

Napsal: úte 27.11.2012 21:09
od zverbo
e46, r.v.1998, 320i

STORY: podfukoval vyfuk v miestach zvodou - povodne som si myslel ze tesnenie pod zvodami no ked som demontoval zvody /prijemna praca vam poviem - radost to robit - odporucam na nedelny vecer/ tak som zistil ze tesnenie je dobre ale katalizatory na prierubach su v haji.


Toto je problem - taketo malinke praskliny.

Napsal: úte 27.11.2012 21:33
od Jamall
spoustu z nás má té katy vybrakované. Nahradit je trubkou by neměl být žádní problém. Má to svoje plusy i mínusy

Když vybrakuješ kat, výfuk začne dělat větší bordel, na druhou stranu auto možná pojede líp, protože za té léta už se katy solidně ucpaly

Jednomu ze sta se stává, že mu blbne motor za studena, hlavně otáčky.
Emise je snad jasná věc

Napsal: pát 30.11.2012 19:21
od zverbo
Tak sem se rozhodol a v praci sem nakomplet rozdelal svody s katama a vysledek vid foto.

1. sem vykuchal katalizatory
2. budu je napevno vařit bez katalizacni platiny protože potřebuju zachovat presnej tvar a trubkou bych to bez pripravku nezvladnul
3. kuli pozdejsi nahodny demontazi sem volil moznost navarit vlnovce na vyfuk ne na svody proistotu kdyby bylo potřeba mnenit vlnovce protože demontaž svodu je uff prace nahovno.

Vysledek s diagnostikou UPnu co nejdřive jak to skompletuju

Muj zamner TED už je že vse znutra olestim lestickou a dam to pak cele hotove pochromovat.

Napsal: pát 30.11.2012 19:54
od zverbo
Tvar svodu s katama - chapete proc sem potřeboval zachovat tvar a kdyby bez pripravku udelam co sem puvodne chtel tak tvar pomrdam a naspatek bych je asi težko narval.

Napsal: pát 30.11.2012 19:56
od zverbo
Vykuchanej kat - proste katalizacni vlozka vytažena a tot vse - ostava tvar kterej je nejduležitejsi.

Napsal: pát 30.11.2012 20:03
od zverbo
takhle dokola byli taky praskle a když sem sundal tu tepelnou barieru /plech okolo/ vse se mi rozpadlo v rukach jak prvni tak druhej.

Napsal: úte 25.12.2012 12:33
od zverbo
Len pre zaujimavost: katalizatory som vykuchal, naspet som vsetko zazvaral a osetril ako to ma byt, nahodil som nove tesnenia pod svody a nove tesnenia na prieruby a vsetko ok.
Nic neroby problemi ani stary ani lambdy. Auto ma dobry zvuk a trosku viac dymi z vyfuku ale to je zanedbatelne.
Mozno lepsie taha pri akceleracii ale to je asi vsetko.
Inak som spokojny.

Napsal: úte 25.12.2012 12:51
od Jamall
z jakého typu auta jsou té svody?

Napsal: úte 25.12.2012 13:07
od zverbo
Jamall píše:z jakého typu auta jsou té svody?
Teraz si ma dostal!!!
Cely topic je otom ze e46 320i motor M52B20 /double vanos/ r.v.1998