Stránka 1 z 2

Napsal: sob 24.11.2012 14:39
od EdyBoyS
Co vsechno musim koupit z M3 abych na svoje coupe dopasoval M3 stabilizator??
pouze vetsi prumer silenbloku a jiny tycky stabilizatoru nebo i mkovy tlumice?

Napsal: sob 24.11.2012 14:55
od fabledwarrior
co vim tak staci co jsi napsal. M tlumice uz bejt nemusej.

Napsal: sob 24.11.2012 15:06
od EdyBoyS
me prave kdosi rikal, ze je potreba mit i M tlumice, protoze se do nich napojui tycky stabiku nebo co... tak nevim

Napsal: sob 24.11.2012 16:26
od Rade520

Napsal: ned 25.11.2012 11:44
od EdyBoyS
Díky... a ty už máš teda na autě ten emkovej stabík? nebo si jen laboroval co a jak?

Napsal: ned 25.11.2012 21:15
od Rade520
Na předku mám 25,5mm vzadu 18 nebo 19.
Uložený ve žlutým strongflexu.
Ještě by šlo do tyček stabilizátoru nalisovat místo gumy silon nebo strongflex,
nebo předělat to uchycení na předku no,ale nevím jestli se do toho mám pouštět.
Tady je vidět rozdíl v těch tlumičích,ten horní má to uchycení na tyčku od stabíku.

Napsal: ned 25.11.2012 22:00
od EdyBoyS
takže pokud jsem to dobře pochopil, tak když už budu kupovat nové tlumiče, tak rovnou pro verzi M3 a pak můžu časem přehodit ten stabík a tyčky...

strongflex mám taky v plánu kupovat, ale asi ten červenej, ať je to co nejtvrdší

Napsal: ned 25.11.2012 22:31
od Danny
tlumiče a stabík z M3 mi leží na dílně v Olomouci :wink: a jsou k dispozici

Napsal: ned 25.11.2012 22:46
od EdyBoyS
Danny píše:tlumiče a stabík z M3 mi leží na dílně v Olomouci :wink: a jsou k dispozici
Já jsem právě z Olomouce... a kolik by jsi za to chtěl?

Napsal: pon 26.11.2012 10:49
od mysakbmw
můžeš to přidělat normálně k ramenům s krátkejma tyčkama a jak je silnej ten M3kovej stabík?

Napsal: pon 26.11.2012 16:44
od shade741
taky si rikam proc to montovat na ten tlumič má to nějaký lepší efekt?

Napsal: pon 26.11.2012 16:58
od Rade520
mysakbmw píše:můžeš to přidělat normálně k ramenům s krátkejma tyčkama a jak je silnej ten M3kovej stabík?
Přední z M3 má právě menší průměr než na obyč čtyř nebo šesti válec.
Nevím ale jestli je ze stejného materiálu.

Napsal: pon 26.11.2012 17:02
od Rade520
shade741 píše:taky si rikam proc to montovat na ten tlumič má to nějaký lepší efekt?
Řek bych že to bude jak psal "OndraZ" :
Tycky "M3" stabiku jsou uchyceny primo na McPherson. Tim padem ma M3 stabik vetsi "ucinnost" nez bezny ktery je pripojen do ramene. Ten bezny je na rameni v podstate prepakovan a jeho tuhost prepoctena na kolo (ucinnost) se snizuje se vzdalenosti od vnejsiho kloubu ramene.

Tim padem muze mit stabik o neco mensi prumer - hmotnost.

Napsal: pon 26.11.2012 17:40
od mysakbmw
proč teda Mpaketoví podvozek má větší průměr??Mohli to tedy také uchytit na tlumič jako M3.

Napsal: pon 26.11.2012 19:56
od MattyX
mysakbmw píše:proč teda Mpaketoví podvozek má větší průměr??Mohli to tedy také uchytit na tlumič jako M3.
však takto to měli jedny z prvních e36 , ale nemeli takovej prumer .. protoze pokud uz mas moc silnej a ucinej stabik tak se ti zveda vnitrní kolo odlehčený pri prudkym zatoceni a pocitove to auto je charakterem hodne nedotačivý ...

ja jsem nechal mtechnic stabik , ale kost sem upgradoval :) kdy sem místo gumy dal nejtvrdší polyuretan ...i male naklony ktery se v gumě (spodní uložení krátké kosti) ztratili tak jsou lepe přenášeny do stabíku a je víc využívanej , celkem sem koukal že jde poznat rozdíl , ale silon se tam dat moc neda , jelikoz pri vetsim zvednutí kola a naopak se to uložení tvaruje tak nevím jak by se to chovalo :)

Napsal: pon 26.11.2012 22:03
od Francis
Mám M-Sport tlumiče co byly do roku 1991, dlouhé "kosti" a stabilizátor 25,5 ve standardních lůžkách a že by to bylo nedotáčivé nebo se zvedalo kolo v zatáčkách napsat nemůžu.

Napsal: pon 26.11.2012 22:59
od MattyX
bavím se ab absurdum v situaci napr ve slalomu... neni to moje osobni zkusenost ..

tady to je i trochu videt ... jak se to vnitrní kolo odlehčilo a zustalo nahore ...

Obrázek

Napsal: úte 27.11.2012 11:05
od Francis
Typický rychlý průjezd zatáčkou v podání BMW. Podobnou fotku s 635CSi, ale s kolem několik cm nad asfaltem, jsem viděl jako dorostenec a od té doby jsem chtěl vlastnit BMW :-D

Napsal: úte 27.11.2012 19:34
od noname
ee, tohle dělá nedostatek vody v ostřikovači :wink: v extrémních případech muže ohřátý vzduch, který je uvězněný v nádobě, i převrátit auto nabok 8O protože je lehčí a má tendenci stoupat a komu ta voda zamrzne, tak ten riskuje přetížení, z důvodu zvýšení objemu při zamrznutí 8O

Napsal: čtv 29.11.2012 12:47
od EdyBoyS
noname píše:ee, tohle dělá nedostatek vody v ostřikovači :wink: v extrémních případech muže ohřátý vzduch, který je uvězněný v nádobě, i převrátit auto nabok 8O protože je lehčí a má tendenci stoupat a komu ta voda zamrzne, tak ten riskuje přetížení, z důvodu zvýšení objemu při zamrznutí 8O
:-D