Stránka 1 z 1
Napsal: pát 02.11.2012 08:37
od mysakbmw
ahoj
mám takové dilema,chci koupit nové přední brzdy na 318is ale chci něco kvalitního aby brzdný účinek byl co nejefektivnější za běžného provozu.Poradte prosím jaké brzdy zvolit?? (myslel jsem na zimmermann ale nevím které jsou nejlepší a jaké k nim použít nejvhodnější destičky???) díky za rady a názory a hlavně vaše osobní vzkušenosti.
Napsal: pát 02.11.2012 08:43
od MattyX
v podstatě kup cokoliv , komplet třebas od ATE
v následujících příspěvcích se ti budou objevovat všemožné zkušenosti jedinců , kteří budou tvrdit jak jim některý kombinace fungují , který pak zase nefungují , pak zase tem kterým funguje to co jiným ne atd. nekonečná debata

je to taky o stavu v jakém máš brzdovej system (pístky , vedení , atd.)
Napsal: pát 02.11.2012 08:53
od mysakbmw
to je pravda ale když si spočítám cenu ate power disců tak to od zimmermannů není až takovej rozdíl nevím no co na to hodit aby to bylo perfektní
Napsal: pát 02.11.2012 09:49
od jarda
Hlavně si to nech namontovat někde, kde dostaneš záruku, že Ti to nebude pískat a když jo, tak to budou řešit.
Napsal: pát 02.11.2012 10:15
od MattyX
to kdyby na mě někdo přišel s tím abych mu dal zaruku za to že brzdy nebudou pískat ... no ty voe to nevím

Napsal: pát 02.11.2012 10:19
od johnyfly1
ono brzdy mozu piskat aj preto ze sa zle zabehnu
ja som mal kotuce ate a dosticky tiez ate...a piskali ako nakladny vlak...
potom som docastne menil brzdy s vetranych na plne a dosticky mi ostali ate ale kotuce som dal ferodo

pri teste som im dal co pro to ale nic nepiskalo

nakoniec som prehodil naspat tie vetrane ate a div sa svete este ani raz nezapiskali

Napsal: pát 02.11.2012 10:39
od jarda
A kdo má to pískání teda řešit, já majitel? Může to řešit jedině servis a za moje prachy, tak nevím, proč by to nemohl řešit v rámci záruky. Pokud vím (ale nemám to ověřeno), autorizované servisy BMW pískání originálních brzd namontovaných u nich řešit musí.
Napsal: pát 02.11.2012 10:44
od stavca
mam Zimmermany kotouce a Ferodo DS Performance desky, menil jsem i pakny s oblozenim a dily me vysly na cca 14tKc, kazdopadne se priznam, ze jsem cekal vic...ne, ze by auto brzdilo spatne, ale je treba na pedal celkem dost slapat
Napsal: pát 02.11.2012 10:54
od MattyX
To jestli to řeší v bmw nebo ne to nemám tušení... origo brzdy jsem nikdy neřešil a ani servis. Ale pískání si může způsobit majitel sám nevhodným zajetím...
ja kotouče dávám jakýkoliv (Ate , aktuálně brembo) destičky Ferodo DS 2500 aktuálně a brzdí to suprově . To že to píská jako lokomotiva je mi je uplně jedno protože je to takovej docela přirozenej jev , kdy za studena je to tichý , při zahřívání desek si piskají a při provozce jsou zase celkem tichý

pískaly mě aji obyč mekký trw desky ... to jako muzes vyzkouset milion kombinaci a proste muze to piskat...
Napsal: pát 02.11.2012 13:36
od mysakbmw
a zkoušel někdo od ATE ty keramický destičky??? zajímalo by mě jaký jsou
Napsal: pát 02.11.2012 13:55
od xSAFA
Za sebe nedoporučuju kotouče ATE Powerdisk, daleko lepší zkušenost mám se základní sadou ATE. Brzdný účinek srovnatelný (nic moc u obou) a hladký kotouče tolik nešpiní kola, nejsou cítit v pedálu a daleko rychleji se jejich orezlá plocha očistí po delším stání třeba po mytí. U powerdisků jsem tudíž nepřišel na jedinou výhodu a vzhledově se mi taky už nelíbí, kor když jsou vidět na kdejaké filcce.
Napsal: pát 02.11.2012 14:15
od Totic
ATE keramiku mám na předku s hladkýma Brembo kotoučema a musím říct, že jsem od té doby ty kola neušpinil, prostě na údržbu bomba. Desky jsou zhruba za dvojnásobek ceny co černý, ale nelituju toho. Jestli to brzdí líp nedovedu říct, možná malinko než předchozí origo ATE sada, ale tá byla už používaná. Bremba kotouče jsou k sehnání taky za skutečně parádní ceny, takže za mě spokojenost a brzdí to úplně fér.

Napsal: pát 02.11.2012 22:01
od roman320
Me treba obcas piskaji origo brzdy (na trmenech je ate, tak predpokladam ze od nich bude vsechno) aji na fungl novym aute, takze asi tak... je fakt ze je to peugeot... mame 4 a delaji to vsechny. Na bawu mam desky brembo, kotouce nevim, zatim sem je nemenil a nepiska to, ale zas bych si dokazal predstavit ze by to brzdilo lip.. ne ze by to bylo spatny, ale nabeh je takovej jalovej...
Napsal: pát 02.11.2012 23:42
od Addict
V pripade zakoupeni obou komponentu (desticky i kotouce) u jednoho dodavatele a naslednem piskani,jsem s reklamaci temer vzdy uspel,ale tech pripadu nebylo hodne.
Samozrejme,ze dodavatelska firma dokaze rozpoznat,jestli je chyba v uzivateli nebo materialu.
Jak uz tady psali kluci,tak posledni dobou slysim samou chvalu na ATE ceramic i pres jeho vyssi cenu.
Napsal: sob 03.11.2012 00:56
od mysakbmw
takže když dám kombinaci kotouče ATE power disc a desky ATE ceramic tak by to mohlo fungovat dobře ne???
Napsal: sob 03.11.2012 02:13
od marecekoi
Mám klasický ATE kotouče a klasický ATE destičky, brzdí to v pohodě, tak akorát.Už jsem měl i zkušenost se Zimmermanama a přijde mi to +- stejné, takže si myslím, že pokud půjde o nějakou renomovanou firmu, tak bych to moc neřešil(na kalsické ježdění, nemyslím na okruhovou jízdu).Každopádně si myslím, že u lidí kteří mají problém s brzdama hned od začátku je problém hlavně v těch lidech, jelikož brzdy se musejí správně zajet, jak udává výrobce a ne jim hned dávat čoču.Já to tak udělal a jsem spokojenej.

Napsal: sob 03.11.2012 02:54
od CybreX
Vzal jsem předek Brembo+Brembo a prvních 2000km pískaly, pak pískaly jenom sem tam při dobržďování, když dostaly záhul. Jinak spokojenost, lepší by byla kombinace Brembo kotouč + Textar deska. Zatím mám na nich nahrkáno 24000, rovnoměrně se sjíždí, práší průměrně.
Napsal: sob 03.11.2012 02:58
od Addict
marecekoi píše:Mám klasický ATE kotouče a klasický ATE destičky, brzdí to v pohodě, tak akorát.Už jsem měl i zkušenost se Zimmermanama a přijde mi to +- stejné, takže si myslím, že pokud půjde o nějakou renomovanou firmu, tak bych to moc neřešil(na kalsické ježdění, nemyslím na okruhovou jízdu).Každopádně si myslím, že u lidí kteří mají problém s brzdama hned od začátku je problém hlavně v těch lidech, jelikož brzdy se musejí správně zajet, jak udává výrobce a ne jim hned dávat čoču.Já to tak udělal a jsem spokojenej.

Ono spousta lidi si nezkontroluje pri vymene vodici cepy a pistky na trmenu brzdy a to muze byt pozdeji docela zasadni problem,ktery ani sam uzivatel svoji jizdou moc neovlivni.