Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 01.11.2012 19:47
od Lukas92
cau budu měnit na me 323i sani za m50 a mam moznost mit i vstrikovace z 328i tak chci vedet jestli je problém je tam dat jestli to v necem pomuze nebo ne...diky

Napsal: čtv 01.11.2012 21:33
od noname
mezi sebou zaměnitelné, avšak zbytečné, raději si nech pročistit ty tvé...

Napsal: sob 03.11.2012 14:11
od Francis
Mechanicky zaměnitelné sice jsou, ale ty pro 328i mají vyšší průtok paliva, bude zbytečně bohatá směs.

Napsal: sob 03.11.2012 18:12
od Paty
směs si upraví řídící jednotka,
takže pokud to nechipneš tak je to naprosto zbytečné to zaměnovat.

Napsal: sob 03.11.2012 21:33
od Vesa88
Ale zase kdyz by zvysil prutok vzduchu + ty vetsi vstriky, mohl by mu trosku narust vykon ne? :)

Napsal: sob 03.11.2012 22:06
od Paty
Org. vstřiky co tam jsou tak vždycky mají rezervu.
To by potom musel udělat přeplnovaný motor když by tam chtěl nahnat vzduch.
Ale stejně by musel řídící jednotku upravit...
Samozřejmě když tam dá sportovní sání, tím tam půjde více vzduchu a řídící jednotka si upraví podle koeficientů ideální směs tak si přidá palivo na vstřikách použitím (dělky vstřiku) ale furt to pojede stejně jako kdyby tam měl větší vstřiky. A když tam dá ještě větší vstřiky tak je to jen na škodu a motor nepojede vůbec---_____
Prostě je to blbost cpát tam větší vstřiky.
To je úplně stejný jako když si koupíte(nastavitelný tlakový regulátor paliva který je umístěný na pal. liště a udržuje tlak v pal soustavě, člověk si myslí že když tam přidá větší tlak že to pojede víc, ale opak je pravdou zase se bavíme že tam chybí vzduch to znamená že řídící jednotka si upraví délku vstřiku podle ideální směsi hoření a pojede to stejně.
Ale jestli to chcete vyzkoušet můžete, třeba budete mít lepší dojem a pocit :lol: :lol: :lol: