Stránka 1 z 1

Napsal: stř 17.10.2012 12:17
od jezdec
Ahoj,

manželka má problém s e46 328i. Auto má na volnoběh za studena otáčky bez kolísání a po zahřátí se stává, že při vytočení motoru a zvýšení otáček třeba na 2000 a dojezdu na neutrál do křižovatky, tak otáčky klesnou na 500 a motor se zhoupne a potom se to zase vrátí na 800. Dvakrát už se stalo, že motor šel při zhoupnutí pod 500 a motor se udusil. Po zařazení další rychloti opět auto chytlo, ač svítily kontroly, že motor je vypnutý. To se stalo za jízdy. Nemáte někdo nějaký nápady co to může být?


Díky Jirka

Napsal: stř 17.10.2012 13:13
od mentuli
Příčin to může mít několik. Čidlo kliky, čidlo vačky ventilů, falešný vzduch skrze sání nebo váha vzduchu (pokud odpojíš váhu vzduchu a auto jede normálně, tak je to buď samotná váha nebo netěsnost v sání) a taky lambda sondy...

Napsal: čtv 18.10.2012 20:05
od djmicho
olejový separátor :wink: na E46 klubu najdeš návod jak to vyměnit :)