Stránka 1 z 1
Napsal: ned 14.10.2012 21:52
od Dominik
Ahoj, chci koupit BMW na 20kkm ročně, 80% po dálnici a 20% v hornatém terénu 3-4 měsíce sníh.
To, které jsem si vybral má najeto 133tis km a slušnou cenu, stojí v D u dealera, tak doufám km sedí. Bylo by to moje první auto s nájezdem přes 100kkm. Otázka zní...bude to jezdit do 200kkm bez poruch pouze se spotřebákem? Ideálně bych očekával bez dílů na podvozku, bez ložisek, vstřikovačů, turba atd.
Má někdo zkušenosti??
Auto přes 100kkm jsem vybral mmj i proto, že jak se ukázalo otcovo Mondeo má místo 110 240kkm a vše na něm je původní a bezvadně slouží.
Napsal: úte 16.10.2012 12:18
od IlikeU
To je jako se ptát jestli se bude chovat přítelkyně stejně i po svatbě
Myslím že záleží na kuse a stát se může cokoliv. Měl jsem auto s původní turbínou a mělo najeto 200tis km, ( trošku už pouštělo olej) Ale určitě se najde někdo kdo turbo měnil ve 130tis km.
Myslím že je to velice individuální a težko někdo může říct že to bude tak nebo tak.
Napsal: úte 16.10.2012 12:18
od IlikeU
Jo a srovnávat Forda s BMW je trošku jiný hřiště možná i jinej sport

Napsal: úte 16.10.2012 13:41
od Honza83
octavia 1.8T koupena nová v čr, teď se 380tis km a turbo původní, tzn. jak se člověk k auto chová, tak to potom vypadá
Napsal: úte 16.10.2012 13:42
od Poldav6
Mezi 100 a 200 se může stát úplně cokoliv. Tím myslím lambda sondy, spojka, podvozek, mezinápravový diferenciál (u X3 mi vydrzel 73tis. km, ale u jiných modelů snad OK)... Jistě se najde kus, který bude bezúdržbový, jiný se zese*e. Holt risk.
Napsal: úte 16.10.2012 16:47
od milannn
já koupil E90 se 140t km a ted mám skoro 200t a bohužel už jsem musel vyměnit turbo i filtr pevných částic a to se k autu chovám slušně (pravidelné výměny oleje, servis v BMW, pouze značková nafta, nejezdím jako prase a po dojezdu nechávám chvíli motor běžet). Nicméně pozitivní zpráva je, že ty opravy na to auto nejsou až tak drahé.. Spoustu věcí leze sehnat z druhovýroby a vrakáče jsou plné dílu na tyhle auta a šikovných mechasniků co to umí opravit je taky hodně. příklad: nové turbo u bmw cca 40.000 nebo druhovýroba za 24.000 jedná se o nové kusy (ne repas), takže názor si udělej sám. přeju hodně štěstí při výběru, je to loterie....
Napsal: stř 17.10.2012 12:53
od Dominik
milannn píše:já koupil E90 se 140t km a ted mám skoro 200t a bohužel už jsem musel vyměnit turbo i filtr pevných částic a to se k autu chovám slušně (pravidelné výměny oleje, servis v BMW, pouze značková nafta, nejezdím jako prase a po dojezdu nechávám chvíli motor běžet). Nicméně pozitivní zpráva je, že ty opravy na to auto nejsou až tak drahé.. Spoustu věcí leze sehnat z druhovýroby a vrakáče jsou plné dílu na tyhle auta a šikovných mechasniků co to umí opravit je taky hodně. příklad: nové turbo u bmw cca 40.000 nebo druhovýroba za 24.000 jedná se o nové kusy (ne repas), takže názor si udělej sám. přeju hodně štěstí při výběru, je to loterie....
No nepotěší a jakej to je rok? A Kupovals to v Čechách?
Napsal: stř 17.10.2012 19:07
od zlatas
mám najeto na E90 238 tis,kupovali jsme ji novou tady v acr..nechal jsem lakovat předek obouchanej od kamenů,nové sklo,servis v bmw,mám nové turbo origo,nový ovladač I-drive,vyměněny všechny náplně co tam jsou..vrže mi ložisko na spojce..pokud se něco měnilo,byli to provozní věci a prkotiny..k autu se chovám jak k dítěti,je to můj koníček a zároveň moje láska..stav a vzhled auta drtivě popírá najeté kilometry..i tady si udělej názor sám,nicméně já můžu jakékoli bmw s nájezdem,který uvádíš jen doporučit..
Napsal: čtv 18.10.2012 15:03
od Dominik
Uf to jsem chtěl slyšet

já už ho totiž koupil-zítra pro něj jedu. Ověřil jsem si km v servise v D, kupuju to u Drážďan. Auto uvnitř vypadá velice zachovale, zvenku - jak jsem zjistil - byla v BMW při posledním servisu lakovaná kapota.