Stránka 1 z 1

Napsal: sob 13.10.2012 21:44
od crestik
pořídil jsem E36, a měl bych pár dotazů.
Po startu motor občas zahoupe volnoběhem, někdy chcípne, druhé nastartování a prošlápnutí plynu už v poho, přisuzuju gumovému kolenu, páč ho bývalý majitel zabandážoval, že tam je prej díra. Jinak jede normálně, spotřebu nevím, ještě jsem nevyjel nádrž :-) Už je objednaný nový originál dil, ale co když to bude dělat dál? Povíd více diag? Známý je na emisích a podle hodnot je to prý jak nové auto.

Další problém je s teplotou, do modrého vyleze rychle, ale pak se mu nechce moc za modré, když zastavím, vyleze na 90, jak jedu, začne padat. Předpokládám, že je KO termostat, že to pouští všechno do velkého okruhu. Jde koupit jen samostatně ta "vložka", nebo podle katalogu celý ten bazmek pod č.5?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35

A poslední problém je elektrický...svítí mi jen horní půlka číslic ujetých km, při dobré konstalaci hvězd se rozvítí vše...předpokládám nějaká nemoc e36tek v podobě studeňáku...což

Díky za help

Napsal: sob 13.10.2012 21:47
od crestik
...ten displej tipuju správně na "rozsypaný čaj" podle ostatní témat? :-)

Napsal: sob 13.10.2012 23:15
od radokrno
bod2-termostat
bod3-tipuješ správně
bod1-těžko říct :wink:

Napsal: pon 15.10.2012 07:52
od michal09
Vyměň koleno a uvidíš, do té doby nemá cenu něco řešit. Kup nový i ten termostat, neni drahej a výměna je otázka chvilky před garáží :wink: A rozsypanej čaj je rozsypanej čaj, ještě že jsem to nidky řešit nemusel... :)

Napsal: sob 20.10.2012 14:19
od crestik
tak koleno nove, a starty už OK, akorát jsem si při výměně všiml, že je naprasklý začátek hadice, co jde do kolena pod tím plastovým blbincem v ohybu. Ta jde k čemu někam do motoru? Podle katalogu RealOEM to nemá popisek, nebo blbě hledám...
č.11

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Napsal: sob 20.10.2012 16:40
od shade741
hadice k volnoběžnému ventilu, vyměnit či nějak jinak pořešit, přisává falešný luft a volnoběžák bere vzduch i mimo filter, takže tak

Napsal: pon 22.10.2012 07:17
od michal09
Jedinné správné řešení je vyměnit hadici za novou...

Jakmile je auto starší 10ti let, zpuchření hadic a gumových kolen není nic neobvyklého... :wink: