Stránka 1 z 1
Napsal: úte 09.10.2012 17:10
od PeterE36
čau, kluci nahodil jsem si na auto stavitelný podvozek, nastavil podle šuplery ať jsou obě strany stejně, ale u zadníhch kol je rozdíl cca 1cm podle lemu když stojí auto na rovině. A když zas teda zadek na jedné straně čapí víc tak do kříže je zdvihlé o něco přední

jak to teda nastavit ? podle těch lemů ?
Napsal: úte 09.10.2012 17:46
od mequi
Čau. Někde jsem četl, že E36 sedí "nakřivo" schválně. Když si pak sedne řidič, tak se to srovná. Zkus někoho posadit do auta a pak to změř.
Napsal: úte 09.10.2012 17:53
od PeterE36
mequi píše:Čau. Někde jsem četl, že E36 sedí "nakřivo" schválně. Když si pak sedne řidič, tak se to srovná. Zkus někoho posadit do auta a pak to změř.
Tohle mě taky napadlo

Napsal: úte 09.10.2012 19:43
od gs500e
tak to by byla velká machrovinka jestli je to nakřivo schválně
pokud to máš naměřený přesně tak bych to zkusil projet a trošku to nechat sednout
Napsal: úte 09.10.2012 20:27
od mequi
Napsal: ned 10.03.2013 21:14
od peshi
Ahoj, zjistili jste nekdo, jak je to s tim naklonem? Mam e36, je krapet snizena a prijde mi take ze prava zadni strana je niz o kousek. Je to schvalne nebo je unava podvozku?
Napsal: ned 10.03.2013 23:07
od shade741
origo by to tak mel mít, u neorigo sem žádný rozlišení pružin pravá levá nezaznamenal(stavitelný)
Napsal: pon 11.03.2013 08:29
od xSAFA
Mám neorigo stavitelný podvozek nastavený na obou stranách stejně a vzadu vpravo je auto o něco níž, neřešim to...

Napsal: pon 11.03.2013 08:38
od Rade520
když už se tady řeší stav.podvozek,
jak je to s nastavením?
když stočím matici na tlumiči dolů tak jdu níž ne ? nebo naopak ?
Napsal: pon 11.03.2013 14:02
od SvitaE36
Ano,na předku je to tak jak píšeš,když točíš matici dolů tak to snižuješ a naopak

A na zadku to mám myslím obráceně

Když točím matici dolů tak to zvedám

Napsal: pon 11.03.2013 14:37
od Rade520
Právě mám předek stočenej hodně dole ,a auto je vysoko.
tak jestli to není na opak ?
Napsal: pon 11.03.2013 17:50
od DWXak
tak nad tím zkus zapřemejšlet logicky... je přece blbost, aby se auto zvedalo když to šteluješ dolů ne?...
jak ve předu, tak vzadu - dolů = snižuješ
Napsal: pon 11.03.2013 19:04
od Rade520
DWXak píše:tak nad tím zkus zapřemejšlet logicky... je přece blbost, aby se auto zvedalo když to šteluješ dolů ne?...
jak ve předu, tak vzadu - dolů = snižuješ
no jasně,je to logický
jenže mě už zbýva dole jenom cca 1cm závitu,a zdá se my že auto je dost vysoko.
To zítra stočím ůplně dolů a uvidím no.
Ještě by mě zajímalo proč tam jsou dvě pružiny na předních tlumičích,jak přesně to funguje?
Napsal: pon 11.03.2013 19:32
od SvitaE36
Ja teda zadek zvedam kdyz tocim stelovaci matku dolu

Vzadu mam stelovani nad pruzinou tak je to obracene

Napsal: pon 11.03.2013 23:20
od MattyX
Rade520 píše:DWXak píše:tak nad tím zkus zapřemejšlet logicky... je přece blbost, aby se auto zvedalo když to šteluješ dolů ne?...
jak ve předu, tak vzadu - dolů = snižuješ
no jasně,je to logický

jenže mě už zbýva dole jenom cca 1cm závitu,a zdá se my že auto je dost vysoko.

To zítra stočím ůplně dolů a uvidím no.
Ještě by mě zajímalo proč tam jsou dvě pružiny na předních tlumičích,jak přesně to funguje?
Vyndej tu komfortni pruzinu ktera Je tam uplne na nic a o tu silu ti to pujde jeste niz...
Napsal: pon 11.03.2013 23:39
od DWXak
co máš prosímtě za podvozek?
mě na jomu zbývá cca 2cm a troufám si říct, že nižší e36 tady na klubu není
