Stránka 1 z 2
Napsal: úte 09.10.2012 10:06
od Jonki
tohle je ranní start když auto stálo 3 dny. Je to normální aby tak otáčky kolísaly? ale když jdu třeba na druhý den tak to vyletí na cca 1100 ot apak to spadne na cca 500 a hned se to urovná na 750 a pak jde motor normálně..
http://www.youtube.com/watch?v=zd3OlMfM ... e=youtu.be
Napsal: úte 09.10.2012 12:20
od Jamall
takovýto start není určitě v pořádku. Poradil bych kde je zrada, ale netuším
Tak trošku to zní, jakoby nejeli všechny válce hned od začátku
Napsal: úte 09.10.2012 14:25
od Jonki
tak čím to může být? v servise se mi na to díval a ríkal ze to zatím nemam resit ze pak motor bezi jak hodinky tak ze tomu nemam venovat pozornost ze to u nekterych aut tak dělá... ale mě to celkem sere

a takhle mi to děla pokaždé když stojím třeba den že mi to vyskoči nad 1000 pak na cca 500 a ustali se to na 750 a pak uz to bezí jak hodinky...

akorad na tomto videu to neklesne tak moc jak sem psal...
http://www.youtube.com/watch?v=tLd410ju ... e=youtu.be
Napsal: úte 09.10.2012 16:31
od Jamall
určitě to normálně nedělá. Osobně jsem s s takovým startem ještě nikdy nesetkal, ale můžeš zkusit koumat zdali je vše jak by mělo bít. Tedy jestli svíčky hážou jiskru...jestli ji hážou hned od začátku. Proměřit cívky jestli jsou v pořádku...podívat se na trisky....nechat je vyčistit. Nechat si změřit tlaky válců....možná to bude jenom nějaké blbé čidlo. Nebo možná jenom dírka v sání...ta umí nadělat bordelu. Možná to je jenom malinkatá dírka a po naběhnutí motoru, kdy v trubce vznikne tok vzduchu odněkud někam to tomu motoru přestane vadit, ale to jenom střílím a dedukuji zcela bez zkušenosti s něčím podobním
Zkušenější poradí...určitě nebudeš první, kterému motor něco obdobného udělal
Napsal: úte 09.10.2012 20:12
od Jonki
když s tím zajedu do servisu na diagnostiku tak odhalí čím to je?
Napsal: úte 09.10.2012 22:44
od Jamall
záleží jakou použije...ale říct by něco mohla
Napsal: úte 09.10.2012 22:44
od Foldas
Jonki píše:když s tím zajedu do servisu na diagnostiku tak odhalí čím to je?
zaleží kdo ji bude provádět. ja bych to viděl na zasraný volnoběžný ventil
Napsal: stř 10.10.2012 09:11
od Jonki
takže zkusit vyčistit?
Napsal: stř 10.10.2012 10:40
od fabledwarrior
Zkus ho vyčistit a vyzkoušej, jestli se hýbe. Povyčištění ho jenom zapoj na elektriku, ne na hadice, nějak prstem nebo šroubovákem uplně otevři tu klapku co tam je a pusť ji ať se zase zavře, pak někomu řekni, ať ti otočí klíčkem do polohy, aby se rozsvítily kontrolky, ta klapka by se sama měla otevřít zhruba do půlky. Když to neudělá, tak si vezmi multimetr a změř, jestli ti do ní jde proud, jsem tam jen dva piny + a - a po otočení klíčku bys na nich měl naměřit 12V. Když naměříš a klapka se hýbat nebude, bude ten ventil špatnej.
Já mám 318is dělá mi to něco podobnýho, ale mě to dělá i za jízdy když zastavím někde a diagnostika mi nahlásila, že je vše OK.
Napsal: stř 10.10.2012 12:30
od Jonki
no já to právě ještě nikdy nedělal... tak to nechám asi v servisu udělat když tak..

mi to právě udělá jenom po nastartování ale během jízdy nic, motor šlape jak má. tak nevím co stím

Napsal: stř 24.10.2012 11:28
od Jonki
zdravím takže sem to mel v servise a dneska mi to dal s tím že se vyměnilo: víko rozdělovače, palec rozdělovače, pak zapalovací kabely... a ještě mi měnil dva řemeny k alternatoru a vodní pumpě.. cena 2600 Kč.. Cukání se vyřešilo, ale ten start ne, vždycky to při nastartování klesne pod 500 otáček a pak se to vyrovná a drží to na těch 750 ot. Ale to drží i když bylo -2 stupně tak to bylo na 750 místo na 1100-1200 ot.. a motor jde pořád trošku nepravidelně ve volnoběhu

tak mi říkal že diagnostika neukazuje žádnou závadu, nic.. Ale že by to mohl dělat regulační volnoběžný ventil... co si o tom myslíte? díky za vaše názory

Napsal: stř 24.10.2012 22:05
od Foldas
Foldas píše:Jonki píše:když s tím zajedu do servisu na diagnostiku tak odhalí čím to je?
zaleží kdo ji bude provádět. ja bych to viděl na zasraný volnoběžný ventil

Napsal: stř 24.10.2012 22:24
od shade741
přesně jak říká Foldas, mě to dělala 316 taky, ještě navíc jsem měl naprasklou hadici k volnoběžáku
Napsal: čtv 25.10.2012 07:25
od fulaza
takže nechat někde vyčistit? proč mi to hned neudělal když čistil škrtici klapku?... a hned mi říkal že nový ale o vyčišteni ani půl slova... jo a ještě něco říkal že kdyby to nebylo tím tak že váha vzduchu ale že to je pálka jak hrom... kolik stojí?
Napsal: čtv 25.10.2012 07:43
od Jonki
omlouvám se psal jsem to přes bráchuv profil jsem si nevšiml že byl přihlášený...
Napsal: čtv 25.10.2012 22:02
od Foldas
napiš odkuď jsi? Možna se najde nějaká dobrá duše která tomu rozumí
Napsal: čtv 25.10.2012 22:20
od Jonki
Ostrava

Napsal: čtv 25.10.2012 23:02
od Foldas
najdi si na e30 foru uživatele Pinki je z radvanic a je velice šikovný
Napsal: pát 26.10.2012 00:19
od Jonki
ok napíšu mu

radvanice jsou kousek..jinak díky

Napsal: pát 26.10.2012 15:47
od Jonki
Jak to chodí na vrakovišti? jeden mechanik mi poradil tam zajet a zkoušet přehazovat věci (volnoběžný ventil, váhu vzduchu, atd.) dokud se nepřijde co to děla... je tam možnost že mi to tam někdo vyměni? nebo to tam jenom prodavá?
