Stránka 1 z 1
Napsal: úte 09.10.2012 09:04
od fulaza
prosím vás chtěl bych se zeptat jak se pozná prasklá hlava válců u bmw díky moc za odpovědi...
Napsal: úte 09.10.2012 09:32
od Beaver
Tlakovou zkouskou jako u kazde jine znacky - ovsem musis ji sundat, jinak to nepoznas od praskleho tesneni.
Napsal: úte 09.10.2012 09:47
od fulaza
a jinak se to nepozná?.. a jak se pozná když je vadné těsnění pod hlavou?

Napsal: úte 09.10.2012 10:10
od Beaver
Bublani v topeni, bily kour z vyfuku i po zahrati auta a vyfuku, mizi chladici kapalina, auto se prehriva, na spodni strane vicka dolevani oleje muze byt bily sliz - to v pripade, ze to praskne do vodniho kanalu. Pokud auto kouri modre, prasklo to do olejoveho kanalu. Pokud auto nekouri ani modre ani bile ale po zahrati se chova divne a komprese na nekterem z valcu neni dobra (a nezlepsi se docasne ani kdyz se do valce naleje lzice oleje, coz by znamenalo, ze jsou v riti krouzky), tak muze byt praskla hlava u nektereho ventilu, zpravidla vyfukoveho.
Napsal: ned 14.10.2012 21:15
od Jonki
mám otázku jde sehnat vůbec nová hlava válců?
Napsal: ned 14.10.2012 22:58
od Beaver
Pokud furt leží někde ve skladu tak asi ano (nevím jak u BMW, u Japonců jsou objednací čísla i na celej motor nebo polomotor), ale cenově se ti to nejspíš nevyplatí. Řeší se to většinou spíš nákupem jiného (dobrého) motoru.
Napsal: pon 15.10.2012 07:22
od Jonki
aha a na kolik to tak může vyjít?

cca
Napsal: pon 15.10.2012 09:33
od Beaver
Napsal: pon 15.10.2012 11:39
od Jonki
aha

tak spíše kolik vyjde výměna motoru cca

použitého
Napsal: pon 15.10.2012 13:55
od fulaza
když jsi psal že mizí chladící kapalina tak v jakém množství to tak mizne jestli nějak znatelně nebo za nějaký čas?

Napsal: pon 15.10.2012 14:33
od Foldas
sundej hlavu a nech si udělat tlakovou zkoušku než budeš shánět druhou