Stránka 1 z 1

Napsal: pon 17.09.2012 19:22
od roti
Caute,

po uvazovani nad E65, E60 nebo A6 benzin asi nakonec skoncim v E91 320d (mozna 330d). Manzelce se to auto desne libi, tak bych ji rad udelal radost. Nikde jsem tady ale info ohledne 130kw nenasel.

Zvazuji 320d uz s fl motorem 130kw ale jeste pfl model (nekdo mi rikal, ze 120kw nejsou podareny motory). Urcite chci automat, kuzi a velkou navi.
Auto bych si nechal dotahnout z D, protoze po par prohlidkach aut v cesku (vetsinou stoceny predrazeny Itosky) me presla chut na auto z Ceska.

Je mozny takovy auto koupit i bez diagnostiky? Napr. jen za pomoci placene prohlidky v BMW nebo iDrivu?

Je nejakej km limit? Napr. kdyz auto bude mit 180tkm? Mam se toho bat? Co vstriky, turbo, automat?

Budu rad za kazdou radu.

Diky

Napsal: pon 17.09.2012 21:31
od Selix
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=115922
roti píše:Je nejakej km limit? Napr. kdyz auto bude mit 180tkm? Mam se toho bat? Co vstriky, turbo, automat?
vycet celkem presny, jeste bych pridal DPF :D

Napsal: pon 17.09.2012 21:51
od roti
tam ten moula rikal hlinikovy nebrat, tak nevim...

Napsal: stř 19.09.2012 19:45
od Selix
Ten moula je nejakej mistni technickej guru. Cet jsem od nej par clanku a vypadalo to ze se celkem vyzna. U me ten 130 kw motor zatim dobry, mam zatim ale jen 120 tkm. Pokud chces e91 320d pred FL tak aspon muzes hledat i mezi 120 kw verzema a muzes se rozhodnout podle konkretniho stavu. Stejne zalezi na jakej kus narazis.

Napsal: sob 22.09.2012 08:48
od nafta
Mam 130kw FL mam 208000km a zadnej problem měnil jsem jen čidlo teploty před DPF nic víc. zatím spokojenost. Jo DPF mam stale origo ale to taky přijde.Servisuju v německu.

Napsal: sob 22.09.2012 11:42
od milannn
ja mám e90 předFL 130kw v automatu, najeto 190.000km a už jsem měnil turbo i DPF, ale jen proto, že když mi začalo pískat turbo, tak mi v servisu řekli, že to může pískat i dalších 50000km a že mám v klidu jezdit až do doby než začne ztrácet výkon... Když auto ztratilo výkon, tak začalo hořet a odešel i DPF... takže smůla na servisáky. Dobrá rada pro všechny, jakmile začne pískat turbo, okamžitě repas nebo vyměnit.
Jinak náklady na opravu nejsou smrtelné. Uplně nové turbo se dá sehnat za 25.000 a DPF je trošičku horší, ale tím že už je to starší auto, hodně věcí seženeš na vrakáčích... ja osobně DPF skoro nepoužitý za 7.000
By the way, jezdit můžeš i bez DPF, ale pak to chce známost na emisích a nejezdit za hranice:)))

Napsal: sob 22.09.2012 12:11
od Selix
milan: zhruba pri jakym najezdu ti to zacalo piskat a kolik jsi asi najel nez to shorelo? dik.

Napsal: sob 22.09.2012 20:29
od milannn
zacalo to při 179.000 a hořet to začalo asi po týdnu a najel sem asi 300km...