Napsal: pát 14.09.2012 13:47
Zdravím,
pred nedávnom po ohlásení výmeny PDF filtra r.j. (cca 180 000km) som sa rozhodol pre jeho odstránenie. Demontáž PDF prebehla v poriadku mechanicky aj softverovo, momentálne r.j. a diagnostika nehlási žiadnu chybu. Po ujetí cca 5 000-10 000km som v kabíne auta pocítil zápach spáleného oleja-nafty. Hned som začal pátrať po pobléme. Ten problém som rýchlo našiel: na spojke turba s PDF filtrom pretláča tlak "tekutinu" (olej alebo naftu neviem
) viz. priložené foto. Tento problém nieje pravidelný, neuniká to furt!!! Auto výkon nestráca, otačky nekolíšu, na zošlapnutie plyne reaguje okamžite bez problému, dymovosť normálna aj pri záťaži, ubýtok oleja v norme. Auto ma momentálne najazdene cez 200 000km. Vie mi prosím niekto poradiť čo to može být za problém, ako odstránim ten únik oleja-nafty???
Dík
pred nedávnom po ohlásení výmeny PDF filtra r.j. (cca 180 000km) som sa rozhodol pre jeho odstránenie. Demontáž PDF prebehla v poriadku mechanicky aj softverovo, momentálne r.j. a diagnostika nehlási žiadnu chybu. Po ujetí cca 5 000-10 000km som v kabíne auta pocítil zápach spáleného oleja-nafty. Hned som začal pátrať po pobléme. Ten problém som rýchlo našiel: na spojke turba s PDF filtrom pretláča tlak "tekutinu" (olej alebo naftu neviem

Dík