Stránka 1 z 2
Napsal: pon 03.09.2012 20:24
od Paty
Dobrý den, chci se zeptat na pár věcí nenašel jsem kde by to bylo řešený:
jedná se o auto bmw e36 325tds a byl tam dán motor který je jenom TD,
motor byl úspěšně přehozen ale nejde nastartovat.
Poznatky jsou takové:
Dlouho se staruje... dále když povolím vysokotlakou trubku která vede do vstřiku tak z ní nejde nafta (povolena byla hned u vývodu čerpadla)
Je možné že motor i s čerpadlem který je z TD nekomunikuje s řídící jednotkou motoru z TDS?
Co se pro to dá udělal popřípadě pozměnit aby to dávalo naftu a normálně jelo?
Dá se prohodit vrchní elektronická kostka která je na čerpadle z motoru TDS na motor TD která ovládá čerpadlo?
Doufám že mi někdo poradí nebo nejlépe dá odkaz kde se to řeší a úspěšně vyřešilo.
děkuji Jarda
Napsal: pon 03.09.2012 20:41
od shade741
resil sem to kdyz sem chtel predelat TD na TDS, čerpadla jsou větsinou jiná jen určité ročníky byly vyjímkou, jendotky se také liší. Poskladat to je noční můra a aby to jelo tak jak má ještě větší
Napsal: pon 03.09.2012 20:47
od beny-maser
já bych přehodil vršky čerpadel a musí to jet,ale upozorňuju že jsem to nikdy neřešil a jen teorizuju

Napsal: pon 03.09.2012 21:44
od Paty
tuto teorii jsem taky premyslel, ale jaky je to v praxi to nevim
nejaky dalsi navrhy co s tim?
nestacili by jenom prohodit treba piny v elektronice?
Napsal: pon 03.09.2012 23:43
od shade741
premyslel jsem nad tím, nejmenší cesta odporu bude sehnat z jiného tds čerpadlo a řídící jendotku, pak by se to mělo bavit bezproblémů, jestli pujde přehodit vršek čerpadla nevím nikdy jsem se k tomu nedostal, upozornuji však, že jsem se tenkrát dopátral, že údajně Td má menší tlaky na turbu než tds-měli by bejt stejný ale v praxi tomu tak prý není. Jelikož ti nikam nejde nafta tak se opravdu s řj nebaví čerpadlo, tj zkusit přeskládat- výsledek nejistý, nebo sehnat z TDS přímo čerpadlo a řj- tam je podle me uspech temer jistý páč nevím proč by to nefungovalo. Radeji vzit obe veci ze stejneho auta- byly tusim ruzna cerpadla a jednotky

Napsal: úte 04.09.2012 00:33
od Paty
mně by se spíš hodila řídící jednotka z TD na zkoušku.
Jo motor z auta TD před vyndání jel normálně, až se dal do kastle TDS na TDS příslušenství jako je řídící jednotka atd... tak už nejede, z toho motoru co tam byl org tds jde vzít ta kostaka z čerpadla, |Jenom pro informaci motor TDS a motor TD mají jinou přírubu na čerpadlo, tzv nejde přehodit samostatný čerpadlo bez toho aby se sundali prsa motoru.
Potřebuju zprovoznit motor TD na Kastli TDS...
Napsal: úte 04.09.2012 07:03
od beny-maser
to že to nejde přehodit čerpadlo za to může stará verze bloku u TD, to mají i staré tds, ještě jedna věc mě napadla jaké máš vývody na zpátečku nafty z čerpadla, pokud jsou jiné tak to nepojede a musíš přehodit vršky, spodky jsou stejný(lépe řečenou střeva).
Jednotku z TD bych nescháněl-bude laděná na 85kW.
Napsal: úte 04.09.2012 12:57
od Paty
Vývody nafty na zpátečku čerpadla jsou odlišné.
Takže ty si myslíš, že když by se přehodily elektronický vršky čerpadla, že by to mělo jet?
Zkoušel jsi to?
Bude to sedět na šroubkách čerpadla s elektronickým vrškem?(myslím díry ktarýma je to přidělaný k sobě dohromady)
Řekni mi o tom něco, nerad bych se do toho pouštěl bez nějakých informací.
Napsal: úte 04.09.2012 13:19
od shade741
priruba muze byt stejna jak uz je tu psáno, záeží na rv toho TD a TDS
Napsal: úte 04.09.2012 13:34
od Paty
r.v. motoru TD by podle majitele mělo být 95 a r.v. TDS je taky 95. Co ted? Ještě něco o čem bych měl vědět?
Docel bych bral aspon nějakou jistotu, že když sundám vršek na čerpadle a pak ho budu chtít dát zpět tak v tom nebude potíž.
Dělal to tady někdy někdo?
Napsal: úte 04.09.2012 18:19
od beny-maser
jedna verze má vývod zpátečky dozadu(novější) a druhá nahoru(starší), tyhle el.hlavy nejdou kombinovat diagnostika píše zkrat na kostru,přehodit na spodky jdou s tím mám vlastní zkušenost, mám v autě 96 motor z 93.
Po demontáži doporučuju výměnu těsnění a je nutné nastavit dávku paliva!, pokud nejsi lama doporučuju si to udělat doma sám ručně.
Napsal: úte 04.09.2012 20:02
od Paty
elektrický hlavy jsem prohodil, už nesvítí kontrolka vstřiku, která před tím svítila, ale pořád nejde z čerpadla nafta, jehla se při otočení kličku zvedá.(to je v pořádku) čím to může být?
Může to být imobilizérem?
Odpojuje imobilizer čerpadlo?
beny-maser: k jakému směru mám posunout hlavu aby tam šlo co nejvíc nafty? Směrem ke kabině nebo směrem ke chladiči?
Ted už fakt nevím...
Napsal: úte 04.09.2012 23:19
od matiz
Pockej, ty nevis jestli mas EWS pripadne jestli jej melo auto "darce" ?? To snad ne, ale jak to ctu tak asi jo...
Napsal: stř 05.09.2012 06:43
od Paty
Nevím jestli to má, Každopádně to je bmw e36 325tds r.v. 95 a má to org. centrál na dálku, kde je snímač namontovaný pod vnítřním zrcátkem.
Předtím to jezdilo normálně ale pak nějakej kokto co vytahoval motor rozstříhal dráty a dostalo se to ke mně abych to dal do kupy...
Napsal: stř 05.09.2012 07:42
od beny-maser
jde to chytit i podle ucha a rozumu, ja si nastavuju skoro na kazdym tdsu vyšší dávku a to tak že lehce povolim čtyři šroubky hlavy čerpadla, lale opravdu jen lehce aby nevytykala nafta ( pokud mas jeden z nich jeste original a nemas spravnej klic tak to jde i s utazenym) a lehce klepnes do hlavicky treba pres nastavec golasady směrem ke keabine. Idealne je to delat při nastartovanym motoru, kdyz to prezenes uslysis to, ale vzdy jen tukni , jdi do kabiny a pridej tak na 2500 otacek a pust plyn pokud pujde rucicka otackomeru dolu a pribrzdi na chvilku u 1000 otacek, mas nejvyšší možnou dávku, když pridas pak vic, bude se už motor hadat, nebo zustane na 1000 otackach moc dlouho a bude skytat, pak bys musel zas klepnou cerpadlo kousek zpet, pak sroubky zas utahnout a zkusit znovu jestli to tak zustalo a trada jedes.
autor Kizby,osobně prověřeno sedí to přesně
Napsal: stř 05.09.2012 07:45
od beny-maser
a nemáš to jenom zavzdušněný?V čerpadle by imo být nemělo u ŘJ si tak jistej nejsem přes imo nejsem expert na to je tu Fx.
Napsal: stř 05.09.2012 12:40
od Paty
zavzdušněný to nejspíš není, jelikož jsem povolil vysokotlaký potrubí hned u čerpadla a z čerpadla ani kapka nafty.
Dneska odzkouším všechno co se dá a uvidíme.
Napsal: stř 05.09.2012 20:01
od 88lala
a svity ti strik vypadato na špatnou komunikaci čerpadlo a rj
Napsal: stř 05.09.2012 20:29
od Lucifer
Taky vsázím na to že jednotka nemluví s čerpadlem, podle popisu to snad ani nic jinýho bejt nemůže imo blokuje start
Napsal: stř 05.09.2012 20:50
od Paty
Děkuji všem za podílení na spolupráci, dnešním dnem motor jede.
Udělal jsem toto:
Motor i s čerpadlem TD jsem instaloval do kastle auta TDS
Jediný co jsem udělal bylo že jsem přehodil na čerpadle vrchní elektrickou kostku z motoru TDS na motor TD.
Protože když jsem tam měl kostku TD tak svítila kontrolka vstřiku.
Takže motory TD a TDs r.v.95 jsou naprosto totožní jenom je potřeba přehodit elektronickou kostku kterou ovládá řídící jednotka.