Stránka 1 z 1
Napsal: pon 03.09.2012 12:07
od riman
Zdravím, jak mám jinak interiér krásny, tak vrže až hanba, hlavně v horní části palubní desky na kapličkou přístrojů. Když na tuto část zatlačím, tak cítím vůli. Zkoušel jsem dotahovat šroubky dostupné z vnějšku palubky, ale nepomohlo to. Šlo by by tuto část nějak vypodložit, utáhnout, aniž by musela ven celá palubovka? Díky za pomoc.
Napsal: pon 03.09.2012 12:48
od fabledwarrior
Tyo, já teda nevím, ještě jsem tohle neřešil ale dle mého názoru by mělo stačit vyklopit budíky a už by ses měl na nějaký šrouby dostat ne?
Napsal: pon 03.09.2012 17:21
od Lucifer
Palubka je uchycená na docela dost místech třeba 3 šrouby jsou pod ofukem skla další jsou na kostřících bodech dál je palubka chycená k železnejm výstuhám pod palubkou u řidiče a u spolujezdce pak je chycená ještě pod klimatizací k tunelu takže zkontrolovat všechny ty body a zkontrolovat jestli se to nepovolilo

Nebo jak to spíš bývá v 90% jestli to někdo nerozebíral a nedal tam všechny šrouby jak mají být, zažil jsem auto který bylo 95 s autem se zacházelo docela brutálním způsobem díry nedíry v příkopě to furt jezdilo ale palubka ani nevrzla když se auto rozebíralo zjistili jsme že vše ještě z výroby na svym místě a dotáhnutý
Někdo zase říká, že je dobrý palubku něčím namazat ale podle mě to nejde namazat všude kde to vrže
Napsal: pon 03.09.2012 19:58
od riman
Palubku jsem dnes vzal kokpit sprejem a trosku to pomohlo. Ted zase víc vrže středový tunel a spoluhezcovi dveře. Dveře se budou muset rozdělat protože blbne centrál, ale nevíte jak na ten tunel? Jinak díky za rady, rád bych se vyhnul rozborce ale asi to bude jediná možnost. Teď najít servis kolem Brna, kde to udělají slušně, já si na to netroufám.
Napsal: úte 04.09.2012 12:27
od xSAFA
Na tohle téma se těžko radí, řešit vrzající interiér je vždy velice individuální pro každé auto a je to tak trochu boj s větrnými mlýny. Jedna věc je demontáž a zpětná montáž, kdy jak bylo řečeno né každý si tím vyhraje a pak to dělá paseku, ale za hodně pazvuků může jednoduše také stáří, změny teplot a hlavně rozbité cesty. Já taky řešil kdejaký vrznutí ale už to pomalu vzdávám, používám bílou vazelínku nebo indulonu na stýkající se plochy, kde dochází k otěru dvou dílů, leckde se dají plasty podlepit nebo vypodložit kusem filcu nebo filcovou nálepkou (nohy židlí na plovoučku) atd. pod některé díly se dá prcnout vrstva silikonu pro fixaci. Vrzající tapece jsem vyřešil výmenou poškozených caplíků za nové a hranu tapecu dosedající na kov jsem pomazal vazelínou, od té doby klid. Nejvíce mi vrzalo místo mezi palubkou a tapcem, díly se při zavření dvěří v jednom místě otíraly a dělalo to strašnej bordel, jedna filcová nálepka z boku palubky to vyřešila. Je potřeba hledat a zkoušet, určo to nevyřešíš definitivně za jedno odpoledne, ale časem se nad tím dá vyhrát...

Ovšem jedno vrzání vyřešíš vzápětí se ozve jiné...
Napsal: úte 04.09.2012 20:01
od Lucifer
Nebo to chce mít opravdu dost času a rozebrat a zpět složit ale fakt složit všechno spasovat dohromady a pak to vrzat opravdu nemůže pokud to člověk udělá pořádně
Napsal: úte 04.09.2012 20:04
od riman
Tak tuhle variantu, rozebrat a složit, bych udělal nejraději, ale bojím, že bych víc pokazil než opravil.
Napsal: úte 04.09.2012 20:07
od Lucifer
Tak já budu o víkendu tohle dělat takže ti udělám fotky

hlavně to chce mít původní šrouby a utáhnout tam kde to má být utažený
Napsal: stř 05.09.2012 06:19
od riman
Tak to by bylo super a myslím, že nejen já ti za ně budu vděčný. Nevím, kam je budeš případně dávat, ale za sebe bych o ně poprosil na
adamrimsky@gmail.com
Napsal: stř 05.09.2012 15:11
od Lucifer
Dám to sem do 3er do topicu "demontáž klimaboxu" to nepřehlídneš
