Stránka 1 z 1

Napsal: pon 20.08.2012 18:08
od jj
Ahoj, zdravím. Bádám nad tím jak se vyměňuje napínací kladka u tohoto motoru. Našel jsem videonávod jak se to dělá u nějakého benzínu, ale u mého motoru, M47N, to vypadá uplně jinak.

Návod na benzín:
http://blog.bavauto.com/5569/bmw-serpen ... diy-video/


Můj motor:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/T ... ompressor/

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/T ... lternator/

Ještě mám pár otázek:

1) musím u napínací kladky vždy měnit jak díl s kolečkem, tak to vzádu, to co to nejspíš napíná?
2) jak se ten díl s kolečkem vytahuje, případně povoluje aby šel řemen sundat?

Moje fotky:
http://bmw.janosec.net/rozvody/WP_000202_small.jpg
http://bmw.janosec.net/rozvody/WP_000203_small.jpg
http://bmw.janosec.net/rozvody/WP_000204_small.jpg

Napsal: úte 21.08.2012 12:17
od jj
Aha, už jsem to našel. Tak kdyby to někdo někdy taky potřeboval, tak tady:

Řemen a kladky okolo alternátoru
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/94/73

Řemen a kladka klimatizace
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/94/74

Napsal: úte 21.08.2012 12:30
od jj
Jen by se ještě hodila odpověď a otázku 1) musí se měnit i ten napínák samotnej? Nebo tam může zůstat když funguje a jen vyměnit ojetý a pískající kolečka a řemeny?

Napsal: ned 27.07.2014 20:45
od rehakma
Poradí někdo nejsnažší zbůsob jak vyměnit napínací kladku pro řemen alternátoru? Zhora bych musel sundat sání a šahat dolů kolem vstřikovacího čerpadla. Ze strany bych musel sundat alternátor.