Stránka 1 z 1
Napsal: sob 18.08.2012 14:33
od shade741
Mám problém, auto e 36 325 i rv 1993 , koupeno s prasklým domkem termostatu- opraveno, následně prasknul origo chladič- vyměněno, nový chladič mrdnul, dal se znova a mrdnul domek termostatu, dneska jsem se mrknul na pumpu ta je OK, hadice se mi zdají po zastavení nepřiměřeně tvrdé, auto ale do vody netlakuje (žádné bublinky nic) nežere olej, nekouří, olej nepřibývá ve vode není ani naopak. mám jen smůlu na díly nebo je někde nejaký problém že mi tlakem neustále zlobí chladící okruh....

jinak auto bylo správně odvzdušněné a vše topilo, dokud byl okruh uzavřený než něco mrdlo tak auto nevařilo ani když se mu naložilo
zde foto jak mrdl domek
http://shade741.rajce.idnes.cz/201204A0#IMAG0066.jpg
možná sem ho jen neprimerene utahl ale uz me stve neustale resit chladici okruh

Napsal: sob 18.08.2012 21:45
od kourk
jestli jsi si jistej že si to mel opravdu správně odvzdušněný.. já sem si taky kdysi jistej byl.. a správně odvzdušněný nebylo. Tak si nech zmeřit, jestli nemáš oxid uhličitý ve vode. tak zjistíš zda ti opravdu nefouká tesnení pod hlavou nebo hlava. ale nevím zda s tím požadavkem uspeješ v bežnem servisu. já se o tom tenkrát bavil s p. Kabátníkem, když sem mel rozebranej motor. říkal že sem mel nejdřív přijet že by to zmeřil. že timhle naprosto přesně zjistíš jestli ti jdou spaliny do vody nebo ne.
Napsal: sob 18.08.2012 22:20
od Paty
Domek termostatu, tam zkus dát hliníkovej
http://www.vslperformance.com/catalog/a ... using.html
http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-Aluminu ... 661wt_1298
nebo pod ten plastovej dej ještě pod dotakovací plochy papírové těsnení, taky mi to prasklo 2x, od ty doby co tam mám papírové těsnení tak mi nepraskl... ale pokud je budeš objednávat taky bych si jeden kus koupil tak kdyžtak spoleně at je menší poštovný:)
Zkontroluj viskospojku, jestli sepiná tak jak má...
Tlakování bys poznal, závan z vody po spalinách a neustálé přetlakování až by praskly hadice.
Ovzdušnění: otevřít topení na plno, nalej vodu do chladiče a hodněkrát promačkej hadice až budeš cítiti že v hadicích není vzduch, já jsem si s tím hrál že u víčka chladiče tak směrem k ovzdušnováku je kanálek je to v tom závitu, nahoře jsem si dával prst a jako by jsem oddělával a zadělával jako bych chtěl z ty expansky vycucávat vodu aby si ju bral chladič,. to pochopíš když to párkrát uděláš. pak až to budeš mít nasátý tak dolej vodu do horní rysky, po straně jsou takový rysky tak po tu horní.
Nastartuj, nech prohřát do provozní teploty párkrát tomu šlápni aby se koloběh vody pořádně protáhl, zdechni a povol ovzdušnovák, měj ho tak dlouho povolenej až z něj nepůjdou bublinky. nech auto schladnout a po schladnutí dolej do expansky vodu po rysku jak má být.( ta je přibližně uprostred chladiče). pak po nějakým projetí můžeš proces opakovat.
Napsal: ned 19.08.2012 02:21
od shade741
Dik za rady kluci , skusim tam dat novej domek a dotahnu s citem aby nerupl snad to bude ok jestli ne rozhodim hlavu a poreferuji, odvzdusneno bylo ok onu alchymii jsem již zvládl , papír mezi domek zkusím
Napsal: ned 19.08.2012 14:52
od roman320
Nez sundas hlavu tak jeste skus vymenit vicko chladice:)
Napsal: ned 19.08.2012 19:26
od beny-maser
doporučuji pro jistotu nové výčko chladiče(nádobky) a plast kupit novej origo BMW, starej praskne znova.
Napsal: ned 19.08.2012 21:19
od shade741
už mám objednáno

nový víčko, vodní pumpu (stará už měla vůli a když už tak už) a hliníkovej domek, tohle uz musí vydržet, ještě předtím to vypláchnu nákým vyplachovačem a pak se uvidí

Napsal: ned 19.08.2012 21:38
od Lucifer
Tak podle mě to bylo tím přetažením

Napsal: ned 19.08.2012 21:47
od shade741
snad jo pac si kolikrat rikam ze to auto si země robí totální prdel

člověk se o to stará jak může a ono se to sere a sere a sere

Napsal: ned 19.08.2012 22:39
od Lucifer
Tak ono je to taky stářím nic nevydrží věčně ale pomalu a jistě si člověk vymění všechno a je spokojenej, ale taky se stane že mě občas pěkně překvapí nedávno mi vypadl konektor na řídící vstřik já už měl strachy že to bude čerpadlo

Napsal: stř 22.08.2012 19:48
od shade741
tak vcera vše nahozeno tak uvidíme no, snad to dá pokoj

Napsal: pon 02.09.2013 19:28
od RichieN
Vetřu se tady, mám problém s hadicí od chladiče do termostatu? Po zahřátí se hadice šíleně nafoukne- dotýká se olejového filtru. auto se nepřehřívá, jede furt stejně.
Vypadá to zhruba takhle
Napsal: pon 02.09.2013 19:36
od roman320
Vymenit hadici, driv nebo pozdejc praskne (spis driv teda) a pak uvidis, ale na 99% bude problem jenom ta hadica, aji kdyz sem mel kruplou hlavu a hadice betonovy tak takhle se to nenafouklo..
Napsal: pon 02.09.2013 19:41
od RichieN
ok, dík. zkusím
Napsal: pon 02.09.2013 20:02
od Paty
Vymen hadici, je špatná. Praskl v ní ten vyztužovací provaz který drží hadici pohromadě a ve stejném stavu i pod tlakem.
Napsal: pon 02.09.2013 23:16
od shade741
pěkné toto

divím se že jí nerozmlátila vrtule od viscospojky nebo naopak, btw funguje ti vůbec visca? jinak vyměnit hadici
Napsal: pát 06.09.2013 02:44
od Maikl
ta hadice sežrala králika, ne?
