Stránka 1 z 1
Napsal: pát 10.08.2012 20:09
od mitch17
cus chlapaci...
dneska sem měl u sebe 2x diagnostiku od firmy Launch...ale ani jedna verze se nespojila s kompem v autě...takže se chci zeptat jestli se stím někdo setkal, nebo mám problem jinde...??
kabliky sme kontroloval jestli tečou ze zásuvky do DME a byli cajk...já sem našel pin 15, 20 a 17 kterej byl psanej pro 4-válec, ale ten mám prázdnej....
napadnul mě komp....ale auto nastartuju (ikdyž to není ono, ptž mi nedrží otačky při plynu,začnou padat a motor se začne hodně hádat, ale to sem si právě myslel, že vyřeším diag...) ještě doplním, že už kdysi se to zkoušelo napíchnout taky Lanchem, když plyn nepadal a taky se frajer nepřipojil.....
No a jak sme tady hledali, tak kolega vytáhl relátko (bílé) od DME při zaplím klíčku a všim sem si,že v tu chvíli vylít otáčkoměr za 7-tis, ale už se nevrátil zpátky na nulu, ale na cca 250 otáček a ted i při běhu ukazuje na volnoběh právě oto víc.... jde to nák skalibrovat nebo něco..???
díky......!!!!
Napsal: sob 11.08.2012 02:06
od mitch17
tak s otačkoměrem sem si asi poradil....ono to nevylítlo jen za sedm tisic, ale dostalo to takovou pecku, že se zarazila o aretační kolik... slyšel sem tuknutí při tom kolabsu a mrknul očima a viděl jak je ručička na sedmi....ale to se vracela..........
Ta ručička se pootočila s osyčkou na tom motorku... přenastavil sem to tak, že sem rozdál komplet budiky a otočil s ručičkou "ručně"...(dělá se to normálně třeba na vw koncernu, když odejde jeden čípek na tištáku palubovky, musí se to přeletovat a pak kalibrovat boschem...)
do ted sem se stím prdel než se tom skalibroval při běžícím motoru podle stroboskopu s vlastním otáčkoměrem....(ptž si nemužu nasimulovat 3 tis , tím boschem..)
kdyby to někoho zajímalo..se ozvěte...je hodně hodin a vypínám dílnu....a to sem měl v plánu že vyrazím na BIG , když sem viděl jen asi 20 kousku co jelo proti mně u boule za 10 min...;o)
tak snad jindy......;o)
Napsal: pon 13.08.2012 13:56
od fabledwarrior
Já se omlouvám, že sem píšu svůj dotaz, ale chtěl bych se zeptat, jestli neznáte někoho s diagnostikou v Libereckým kraji, bydlím v ČL tak co nejblíž. Díky
Napsal: úte 21.08.2012 18:27
od mitch17
Cuus..
tak sem opět zpět....
Když tu byla diag, tak maník nahodil jestli nemám bypass na imo...Mám EWS1 (rv 3/94) , ale objevil jsem přestřihlej kablik na relatku imobilizeru, kterej vede z ZKE (svorka 10182 pin 15). Když kabely spojím, starter se netočí, když na kabel přívedu -pol (jako ZKE) starter atd běží. Takže mi opět nedává ZKE další minus (první je na střešní okno, o kterým sem psal jinde). Začal sem řešit a hledat dál. A objevil jsem, při proměřování žil z a do ZKE, že ještě někdo zaslepil jeden pin na crash alarm sensoru. Dle tabulky pro svorkovnici X10182 je hodnota výstupní (pin 1).
Tedy ZKE by mělo ty minus signály poslat, že..?
Tak hledám co to blokuje nebo jestli je ZKE uvnitř death...?? (byla rozdělaná a dokud to nevede do nějakýho komponentu, tak studenák je OK..)
Hledání dál a myšlenka, že je to bloklí nějakou puvodní bouračkou sem našel Inertia switch (nárazový čidlo) v ačkovím sloupu a zjistil že je cajk. Respektive dle schematu (pin 7 na X13253) je nepruchodnost minusu z káry v pořádku.....
Tak a ted už dál nevím co ještě poladit, odzkoušet....?????
Napadne někoho něco..?????
Popřípadě máte někdo doma ZKE na pujčení a popřípadě na prodej..?? Nebo je někdo z okolí Mladý Boule, kdo má funkční diag...??? Inpu atd...???
dajkenc....!!
(jo a ještě se zeptám, všech kdo má 94 jde zavřít klíčem i střešní okno..?? našel jsem dvě schemata a u jednoho mi to neštimuje..)
Napsal: stř 22.08.2012 22:46
od mitch17
Ještě doplním, že když jsem dneska odstranil to zaslepení na crash alarm sensoru (co vede do ZKE), tak se mi rozblikali varovný, a nejde to vypnout... Auto u toho normál nastartuju...
Nechápu...
nemáte fakt někdo nápad..???
Napsal: čtv 23.08.2012 11:27
od fabledwarrior
ja se omlouvam za OT, ale ty s tim mas koukam solidni trapeni a jak tak vidim, ani nikdo jinej si stim moc nevi rady, kdyz ti sem nikdo ani nepise. Ja jsem na elektriku uplne levej a nezapojil jsem si ani radio, takze bych ti poradil asi stejnej postup, jakej delam ja, kdyz mam problem s elektrikou a to poslat to k elektrikari nebo do servisu no:-/
Napsal: čtv 23.08.2012 18:39
od mitch17
Ted já sorry za OT...:
Trápení stím mám, ale auto do servisu nepovezu... Auta mě baví, opravil jsem toho už dost a ne jen sobě.....
Elektronika není muj chleba, mám strojařinu... Zatím jsem se ničeho nebál.... Snažím pokládat dotazy potom co něco přečtu, nastuduju, změřím atd...
Několik odpovědí jsem přes SZ dostal, za což opět díky, a posunulo mě to dál....ale neodstranilo to zatím muj problem.....
Bral bych všechno, každej poznatek, zkušenost....... Tak kdyby si někdo na něco vzpomněl nebo měl nápad......
Napsal: sob 25.08.2012 00:04
od Cuky
No já jen vím, pokud jsem dobře pochopil tvůj problém, tak to že mi při běhu naprázdno(neutrálu) při přidání plynu a následovnému snažení se udržet otáčky taky kuckal a "střílel" do výfuku A bylo to zaplovacíma cívkama. Nu zkrátka vynechávalo zapalování. ALe podle toho co píšeš, tak jsi se na to asi díval na spoustu věcí tak nevím zda ti pomůžu.
Napsal: ned 26.08.2012 21:39
od mitch17
Díky za reakci....Pokud to střílí do vejfuku, tak je chyba v zapalování.... Bud vynechává nebo zapaluje v blbou chvíli.... Ale mě se tohle neděje.... Mám problem s tím, že pozvolna padají otáčky při držení plnyu. Např přidám plyn a držím ho na 2500 a po chvilce začnou padat až na volnoběh, ale plyn držím furt stejně... Pak se to začne hádat a ani ten volnoběh to neudrží. a nejde to vrátit zpět ikdyž pustím plyn a začnu přidávat. Pomuže jen když vypnu zapalování a znova nastartuju... Pak to na volnoběh běží, na plyn reaguje, ale jakmile ten plyn zase podržím tak se to opakuje...... Zkoušel jsem už spoustu věcí, ale zatím bez uspěchu..... proto bych to potřeboval připíchnout na diag...
Napsal: ned 26.08.2012 22:13
od Lucifer
mitch17 píše:Cuus..
tak sem opět zpět....
Když tu byla diag, tak maník nahodil jestli nemám bypass na imo...Mám EWS1 (rv 3/94) , ale objevil jsem přestřihlej kablik na relatku imobilizeru, kterej vede z ZKE (svorka 10182 pin 15). Když kabely spojím, starter se netočí, když na kabel přívedu -pol (jako ZKE) starter atd běží. Takže mi opět nedává ZKE další minus (první je na střešní okno, o kterým sem psal jinde). Začal sem řešit a hledat dál. A objevil jsem, při proměřování žil z a do ZKE, že ještě někdo zaslepil jeden pin na crash alarm sensoru. Dle tabulky pro svorkovnici X10182 je hodnota výstupní (pin 1).
Tedy ZKE by mělo ty minus signály poslat, že..?
Tak hledám co to blokuje nebo jestli je ZKE uvnitř death...?? (byla rozdělaná a dokud to nevede do nějakýho komponentu, tak studenák je OK..)
Hledání dál a myšlenka, že je to bloklí nějakou puvodní bouračkou sem našel Inertia switch (nárazový čidlo) v ačkovím sloupu a zjistil že je cajk. Respektive dle schematu (pin 7 na X13253) je nepruchodnost minusu z káry v pořádku.....
Tak a ted už dál nevím co ještě poladit, odzkoušet....?????
Napadne někoho něco..?????
Popřípadě máte někdo doma ZKE na pujčení a popřípadě na prodej..?? Nebo je někdo z okolí Mladý Boule, kdo má funkční diag...??? Inpu atd...???
dajkenc....!!
(jo a ještě se zeptám, všech kdo má 94 jde zavřít klíčem i střešní okno..?? našel jsem dvě schemata a u jednoho mi to neštimuje..)
ZKE mám pro 316i na prodej kdyby si měl zájem ji zkusit a koupit pokud by ti to fungovalo, podle schématu bych řekl že bude chyba v tom zke když to nebude dávat mínus
Napsal: ned 26.08.2012 23:17
od fabledwarrior
zkousel jsi i palivovy cerpadlo?
Napsal: ned 26.08.2012 23:30
od mitch17
čerpadlo jsem neměnil, točí, dává, ale tlak na přívodní větvi jsem neměřil... Spíš bych se chtěl jen ujistit, která trubka je přívodní a která odvodní do palivoví lišty...?? Když jsem vracel motor, tak jsem to zapojil jak byly naohejbaný hadičky....ale když jsem to hledal v nákym análu pro kontrolu, tak jsem to nenašel... Mě to vycházelo: čerpadlo, filtr, lesklá trubka, vstup do lišty blíž ke kabině......
Nechceš si lehnout pod auto a mrknout na to....?? ;o)
Napsal: pon 27.08.2012 00:34
od fabledwarrior
Sakra dneska jsem pod tim byl kdyz jsem menil palivak, zkusim se tam dostat jeste jednou. Me spis napadlo jestli to cerpadlo netlaci jen chvili a pak prestane a kdyz ho zrestartujes tak zase chvili bezi.
Napsal: pon 27.08.2012 14:13
od mitch17
čerpadlo jsem zkusil zapojit i na tvrdo... a stejný...
jestli budeš ochotnej pod to vlízt a trochu se tam potrápit, ptž je tam blbě vidět....sem dlužník a srovnáme to snad někdy na baru...;o)
Napsal: pát 07.09.2012 22:14
od mitch17
Tak jsem bouchnul do auta jinou jednotku ZKE a problemy s Imo rele, crash rele a vikýřem jsou fuč.... A taky se povedlo připojit jednu univerzál diag....
Ale ted nesjedou okna při otevření dveří, což u starý maká....
Vzhledem k tomu, že ta ZKE není z kupé..(ikdyž je číslo z ETK stejný)..Jde to ZKE naučit..?? Umí to třeba INPA..??
Dejte kdyžtak vědět, jestli to lze, nebo koupím funkční ZKE z coupe rv94....díky..!!!
Napsal: stř 07.11.2012 23:43
od mitch17
Tak po dvou měsících od posledního příspěvku, následného psaní, volání, schánění, nekonečnýho hledání atd.... Jsem dneska zajel za Radkem (nick zde je mentuli ) fleshnul to...maká to....!!
Umí toho o hodně víc a na všechny modeli...všem doporučuju....!!!!!