Stránka 1 z 1

Napsal: stř 08.08.2012 21:05
od Stipl
Zdravím pánové. Dostala se mi pod ruku tedkom jedna 320d. BMW moc neopravuju ale chtěl bych se optat. Auto jede uplně bez vykonu.Ani na jámu jsem nedokázal najet, motor ani nejde pořádně vytočit do otáček. Byl odpojený podtlak od egr.Ani po připojení to nejede.Podtlaky vypadají všecky ok. Sundal jsem EGR a uplně zasraný. I svody byly uplně plné toho bordelu. Tak jsem to vyčistil vypláchl a klapky v sání taky chodí lehce ale auto pořád bez výkonu. Odpojil jsem váhu vzduchu a taky bez odezvy.Ani hůř ani líp to nejede.Na co bych se měl zaměřit? Bohužel diagnostiku nemám.
Děkuji za každou radu.

Napsal: stř 08.08.2012 21:26
od Fx
Zkus se podívat na separátor oleje:

Obrázek

Napsal: stř 08.08.2012 21:41
od Stipl
Ihned zítra na to kouknu. Že by dělal takovoudle paseku?

Napsal: stř 08.08.2012 21:56
od Fx
Bez diagnostiky bych řešil buď tohle, nebo turbo. K tomu separátoru je "lepší" přístup a hned vidíš, jestli je plný bordelu nebo ne. Měl by se měnit, málokdo to dělá (a málokterý servis, pokud nedělá více BMW, o tom ví), což ústí po několika výměnách oleje v popisované problémy - háže si to olej do turba, kouří, nejede a projevuje se to jako špatné turbo...

Napsal: stř 08.08.2012 22:02
od Stipl
OK vyzkouším. Jinač potom třebas ta regulace turba? Nejde tam moc vidět na ni, Ale aspon by auto jelo trochu. Takdle s tím je těžké i popojíždět po rovince. Uvidím zítra.

Napsal: stř 08.08.2012 22:05
od Fx
U regulace turba jsem už viděl, že byly upálené dráty o svody po jejich špatné montáži.

Napsal: čtv 09.08.2012 17:45
od Stipl
Tak jsem odkryl separátor a je dobrý. Žádný bordel.Sundal jsem hadice od turba a vyfukovou přirubu abych věděl jak jsou na tom lopatky. Trošičku mi ty kraje vypadají že maj něco za sebou ale nikde nic ohlého nebo nějaká větší deformace.A vůle se mi nezdá nějak taky extra velká(porovnávám jen s turby co jsem zkoušel u škodovek a VW). Tak ted už fakt nevím čím by to mohlo bejt. A kontrolu rozvodu nevim nevim že by střelil řetěz.

Napsal: čtv 09.08.2012 17:49
od Fx
Co takhle zkusit spíš tu diagnostiku, než nad tím laborovat několik dní s pomocí fóra?

Napsal: čtv 09.08.2012 18:05
od Stipl
Budu muset někoho najít.....

Napsal: čtv 09.08.2012 18:50
od jj
Nechci strašit, ale naposled když mi 320D jelo jako traktor, žádnej výkon, tak jsem měnil turbo + čistka sání. Všude samej olej, kterej tekl přes turbo.

Ale první krok rozhodně diagnostika, tam poznají jeslti je turbo v pohodě a kolik tlačí. Já jezdím do http://www.autopupik.cz . S diagnostikou pomůžou.

Napsal: čtv 09.08.2012 20:58
od Tompo
jak to kouří - do modra? Hele jednoduše někomu řekni ať Ti koukne na hadice od turba do sání a jestli se při sešlápnutí plynu smrskávají, tak je to jasné - turbo KO...

Napsal: sob 11.08.2012 11:55
od Stipl
Prvně pořeším diagnostiku v pondělí pak budu řešit dál. Chtěl jsem kouknout na rozvody ale z těch rozvodu jsem uplně mimo. Ani jsem nikde nenašel schema značek.

Napsal: sob 11.08.2012 22:29
od Fx
Zkus se mrknout do http://tis.spaghetticoder.org, ale na rozvody bych nevsázel.

Napsal: pát 17.08.2012 23:06
od Stipl
Tak nakonec sem se na diagnostiku nedostal a majitel auto hodil jinšimu borcovi a přišli na to že jsou K.O. písty.
Všem díky za rady.

Napsal: pát 17.08.2012 23:07
od Tompo
Kolik to mělo v těle proboha?

Napsal: sob 18.08.2012 08:53
od Fx
Nemusí to být moc, ale poměrně často dochází k uvolnění vstřiků a jejich povysunutí, čímž dochází k rozprašování paliva v jiných místech a propálení pístů. To už jsem viděl několikrát.

Ale to jsou všechno dohady...