Stránka 1 z 1

Napsal: stř 01.08.2012 02:36
od Danko
Premyslim ze bych si poridil 330d. Chtel bych se zeptat nekoho jestli ma zkusenosti s normalnim servisem, kolik stoji vymena oleje, brzd, kotouce atd.
Jeste co jsi myslite o tom motoru. Rika se ze je to jeden z nejlepsich motoru coz BMW udelal. 3.0 170kw
koupit si chci ojete (min rok 2007) do 130-135t km. Rozhodne bez servisky ne ale na co jeste bych mel dat pozor?

Dekuji predem

Napsal: pát 03.08.2012 12:49
od Alex89
Měl ho kolega, zkusím se optat...

Napsal: pát 03.08.2012 12:50
od Rico
Má ho dobrej kamarád, jezdí s tim celej den každej den a nemůže si stěžovat :)

Napsal: pát 03.08.2012 13:08
od matiz
Myslim si ze poridit rok 2007 se 130km znamena poridit si auto ktere bylo trochu upravene mistnim smotavakem. Cest vyjimkam.

Napsal: ned 05.08.2012 21:25
od Dolly86
matiz píše:Myslim si ze poridit rok 2007 se 130km znamena poridit si auto ktere bylo trochu upravene mistnim smotavakem. Cest vyjimkam.

ale to si pohlídáš v pohodě pomocí klíčku, stačí to dát do baworaku a nebo se podiváš do hidden menu...

Napsal: ned 05.08.2012 23:07
od Selix
Hmm kez by to bylo tak jednoduchy ..

Napsal: pon 06.08.2012 08:57
od DKx
Mělo-li originální servis, a to kdekoliv v Evropě, autorizovaný servis BMW je schopen vytisknout komplet historii oproti VIN.
Poté bude výměna oleje při 230kkm poměrně podezřelá ;)

Napsal: pon 06.08.2012 12:08
od Tehu
DKx píše:Mělo-li originální servis, a to kdekoliv v Evropě, autorizovaný servis BMW je schopen vytisknout komplet historii oproti VIN.
Poté bude výměna oleje při 230kkm poměrně podezřelá ;)
nevim jak se k tomu stavi BMW ale napr. koncern ti rekne jen se souhlasem majitele a pri nakupu z nemecka tezko budes schanet VIN a souhlas majitele aby jsi si to u nas overil...

Napsal: pon 06.08.2012 12:51
od DKx
Poctivý prodejce nemá co tajit a VIN sdělí, takto jsem si já prověřil svoji "ojetinu" z Německa

Napsal: pon 06.08.2012 13:51
od matiz
Heheheh, nejdrive se domluvi zakaznik s prodejce, vezmu si u vas nove auto, necham vam zde servisni knizku a po trech letech se domluvime na zpetnem odkupu za tolik a tolik. Zakaznik koupi, jezdi na pravidelny servis a za ty tri roky to firemni auto nalita 300k ani nemrkne. Po trech letech jej zaveze k prodejci, ale ten si sam do servisni knizky vyplnil 4 servisy... Nastoupi smotavak a papa, auto s libovou historii offiko bmw -)) A kdyz jsem videl jake zverstva jdou provest dvouletemu autu tak mne bylo jeho majitele lito.

Napsal: pon 06.08.2012 14:48
od DKx
Vždycky bude existovat cestka k podvodu a vezmeme-li to do extrému, ani v salonu ve finále člověk nemusí kupovat opravdu nové, jak si myslí.
Jen je to vše už složitější a tak to amatéry odradí. Profíci vydělávají dále.

130k za 5let je poměrně uvěřitelná hodnota. 80% podobných aut především z Německa jsou firemáky, každý má firemáka tak 2-3 roky. Poté mění majitele, a zde jsou největší rizika, mají nalítáno kolem 150-250k a u nás se prodávají jako 100k. A i často mají technický stav srovnatelný s českým 100k.

Pak je skupina lidí, kteří mají firemáka a k tomu něco pro manželku atd. Ti zpravidla tolik nenajezdí.
Jsou i skupinky, co kupují BMW pro děti na rozbití, žejo :D

No a pak je další hromada lidí, kteří to mají jako hlavní auto a tam opravdu člověk nikdy neví, těch 5 let je ideální interval k výměně a mohli najet jak 130k, tak 230k.

A dost OT, byla otázka zdali 330d jo. Já neporadím, sám mám 320d, je to chcípák, nadruhou stranu jezdím především město a okrsky, na to je to zase dobrá skákačka a těžký šestiválec tlačit .. no musel bych to zkusit, ale raději 335 :)