Stránka 1 z 1

Napsal: ned 29.07.2012 13:55
od Havran4
Zdravím.

Asi před měsícem jsem auto zaparkoval do dílny, a dnes když jsem chtěl nastartovat, tak motor točí perfektně ale ani NĚŠKYTNĚ, ani NEZAVONÍ benzínem ´´Baterie byla vybitá do nulového napětí´´... šel jsem po benzínu a ten je až u vstřik. lišty, ale svíčky jsou po potočení motorem 100% suché, tak jsem uvažoval kde co a přišel jsem na to že mi pořád bliká ZAHOZENÁ kontrolka imobilizeru.Chtěl jsem se zeptat jestli je pravděpodobné že to bude tím, a jestli to jde nějakým razantním způsobem obejít? Zatím nemám možnost Diagu..

Předem díky za odpovědi. S pozdravem Havran

Napsal: ned 29.07.2012 14:21
od Fx
Tohle origo imobilizer nebude... Jaky je to rok a mesic vyroby? Vypada to na neco dodelavaneho, tam vetsinou byva rele na odpojeni palivove pumpy.

Napsal: ned 29.07.2012 16:32
od norespect
a proto ma v lište benzin ?

Napsal: ned 29.07.2012 17:31
od Fx
Ale svíčky suché?

Napsal: ned 29.07.2012 17:53
od norespect
z nejakyho duvodu neotevrou vstriky.. takze treba hall cidlo ?

Napsal: ned 29.07.2012 17:55
od Fx
Fx píše:Jaky je to rok a mesic vyroby?

Napsal: ned 29.07.2012 22:54
od johnyfly1
ja som si dal vstreky na ultra zvuk a zakonzervovali sa nejaky pripravkom..potom som ich mal dlllho doma a ked som ich nahodil auto len tocilo a ani naznak odpalenia :roll: tak som prehodil znova stare vstreky a auto slo :roll: zrejme ich po dlhom nepouzivani nejak zlepilo...

k tej pumpe...ked nejde palivove cerpadlo auto este 1 - 2 krat chyti ale kasle z posledneho no a v tej vstrekovacej liste bude benzin stale aj ked nejde cerpadlo...ja som sa snazil nastartovat bez cerpadla asi 10krat a state bol v liste benzin :))