Stránka 1 z 1

Napsal: ned 29.07.2012 12:51
od balda88
Ahoj všichni, kdysi jsem měl v E36 Cabrio nandané xenony a od té doby mi check píše když zapnu světla, že mám prasknutou přední žárovku. U xenonů to chápu, ale momentálně tam mám klasické žárovky a pořád to hlásí chybu. Tipoval jsem to na špatný Check modul, tak jsem ho zkusil prohodit za jiný a pořád píše chybu. Čili je podle mě někdě chyba na cestě od světel k checku. Napadá mě relé světel nebo je ještě něco co by mohlo zlobit?

Napsal: ned 29.07.2012 12:56
od fabledwarrior
Nemáš tam třeba jen někde přerušenej kabel k tomu "čeku"? Co jsem četl, tak by tam měl vést jeden zvlášť právě pro tuto funkci, ale sám nevím, já v autě check nemám.

PS: Nevíte někdo jak zvednou světla, aby nesvítily do země? Motor světel je už na doraz ale světla pořád svítěj do země:D

Napsal: ned 29.07.2012 13:03
od Lukas92
mě to zase pořád píše : Low beam failure = nízký napětí potkávaček.....všechno svítí v pohodě tak by mě zajímalo co to je... předtím to dělalo u výbojek a teď s klasickýma žarovkama žádná změna

Napsal: ned 29.07.2012 13:09
od Beaver
Xenony mám a check mlčí (jsou každopádně napojený origo konektorem tak, že to jde kdykoliv vrátit zpátky na žárovky). Trochu níž mi to asi svítí taky, nicméně každej světlomet by měl mít seřizování paraboly, bývají to dva šrouby na stranovou a výškovou korekci. Doporučoval bych to ale nechat udělat na regloskopu v servisu, abys pro změnu potom nepátral po ztracených letadlech a neoslňoval ostatní.
Lukas92 píše:Low beam failure = nízký napětí potkávaček..
To není nic o napětí, to jen jen hláška selhání potkávaček, dálkové se totiž označují jako high beam.

Napsal: ned 29.07.2012 13:44
od Lucifer
Ten check funguje tak, že silový kabely který napájejí světla jsou ještě přepojený přes ten check, kterej pak měří odběr žárovek, pokud hodnota klesne pod určitou hodnotu, tak hlásí prasklá žárovka, takže pokud by si měl přerušenej kabel tak by světlo nemohlo vůbec svítit :wink:

Napsal: ned 29.07.2012 13:56
od balda88
Mám taky přesně tuto hlášku "Low beam failure" a začlo to s příchodem xenonů. Osobně tipuji, že to tam něco odpálilo, protože po nasazení normálních žárovek to pořád hlásí tu chybu a vcelku mě to rozčiluje.

Fx mi kdysi poslal tento návod: http://www.unitedbimmer.com/forums/ligh ... oblem.html zkoušel to už někdo? Moc se mi to stříhat nechce, tak mě napadlo jestli někdo na něco nepřišel.

Je ještě kromě spínacího relé ke světlům ještě něco? Třeba nějaký odpor nebo další relé, které by mohlo ukazovat chybně? Protože než se mi vždy xenony rozsvítili tak to třeba trvalo 10s a hned jak se rozsvítili check zahlásil chybu.

Napsal: pon 30.07.2012 12:32
od balda88
VYŘEŠENO - v sobotu jsem nasadil jiný check modul a pořád taky hlásil chybu. Nakonec jsem ho tam nechal a dnes ráno přišel k autu nastartoval, zapnul světla a žádná chyba.

Takže koho zlobí hláška "Low beam failure" tak ať se pokusí sehnat jiný check modul a přehodit ho. U mě to pomohlo, takže už check nic nehlásí.

Napsal: pon 30.07.2012 12:36
od Lukas92
záleží jak dlouho to vydrží....taky mi to kolikrát ukáže bez chyby :/

Napsal: pon 30.07.2012 12:42
od balda88
Mě se ta hláška ukázala vždy, takže si myslím a doufám, že ten problém se dá vyřešit tím. Podle mě by xenony ten check modul nějak pokazily, ale uvidím zda se hláška neobjeví, ale doufám, že ne.

Napsal: pon 30.07.2012 18:40
od Dan td
Já to měl u e36 podle toho návodu z unitedbimmer.com a fungovalo to na 100%. Auto bylo 328iT r.v. 95.

Napsal: pon 30.07.2012 23:26
od TeggyM3
fabledwarrior píše:Nemáš tam třeba jen někde přerušenej kabel k tomu "čeku"? Co jsem četl, tak by tam měl vést jeden zvlášť právě pro tuto funkci, ale sám nevím, já v autě check nemám.

PS: Nevíte někdo jak zvednou světla, aby nesvítily do země? Motor světel je už na doraz ale světla pořád svítěj do země:D
na světle ze strany od motoru je takový imbusový šroub který má ozubené kolečko pod hlavou, jsou tam myslím dva, kterýma si to můžeš doštelovat ;)